5 dagen overtijd, twee negatieve tests...

• 5 dagen overtijd, twee negatieve tests...

Hallo iedereen,
    Dit is mijn eerste berichtje hier.
    Mijn man en ik gaan sinds een maand ongeveer voor een kindje. Ikzelf ben sinds december 2017 gestopt met de pil. Ik weet dat het nog vroeg is, dat ik nu al zwanger zou zijn.
    Normaalgezien heb ik een regelmatige cyclus van 24 à 25 dagen. Ik kan ook goed de symptomen herkennen als ik mijn maandstonden ga krijgen (enkele uren lage rugpijn, en onmiddellijk daarna zijn mijn maandstonden daar).
    Nu zit ik vandaag aan de dertigste dag van mijn cyclus. Ik heb enkele dagen aan een stuk lage rugpijn gehad, ben een paar keer misselijk geweest en ben ook elke dag zeer snel moe. Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan overdag, en deze ochtend terug. Beiden waren negatief. Het waren er twee van de Action.
    Ik heb er nu nog eentje liggen van ClearBlue. Ik denk dat ik die ga bewaren tot vrijdag of tot na het weekend. Als die terug negatief is, en ik heb dan nog steeds mijn maandstonden niet, ga ik toch eens tot bij de huisarts want ik denk dat er dan iets anders mis is.
    Heeft iemand toevallig al gelijkaardige ervaringen gehad?
  • Exact dezelfde situatie hier!
    Ook eerste ronde. Ook al in 2017 gestopt met de pil. Ook normaal een cyclus van 25 dagen en nu dus op dag 30
    En ook 2 negatieve testen gehad thumbdown.gif
    Ben je zeker wnr je eisprong was? Als deze later was is het logisch dat je nog niet ongesteld bent.. ik weet echter zeker wanneer mijn eisprong was dus ik snap er niks meer van surprised.gif
  • Ik wou jullie even laten weten dat ik dit ook heb voorgehad.
    in december 2015 gestopt met de pil, cyclussen van 24 dagen gedurende een paar maanden. Toen ineens een cyclus van 28 dagen… ik natuurlijk overtuigd zwanger te zijn! haha… toch lekker niet.
    de maand daarop nogmaals 28 dagen en de maand daarna zwanger smile.gif

Ik weet niet juist waarom maar ik had echt zoiets dat mijn cyclus zich even moest resetten na de pil en eens dat gebeurd was vlotte het ineens snel dus ik hoop bij jullie hetzelfde thumbup.gif
  • Ik had dit ook.
    2013 tot begin 2016 altijd prila cyclus.
    Begin 2016 begon het plots te kwakkelen. Bij mij kwal dit van een slecht werkende schildklier.
  • Bedankt voor jullie reacties !
    Maar hadden jullie niet gewoon een latere eisprong?
    Of echt ook een langere luteale fase? Ik wist zelfs niet eens dat zoiets mogelijk was tongue.gif
  • Misschien wel… aan wat het lag weet ik natuurlijk niet.
    Ik weet absoluut niet wanneer mijn eisprong valt. Over "voelen" wanneer die is kan ik helemaal niet meepraten en ovulatietesten tja… die heb ik twee cyclussen geprobeerd en ik kreeg nog niet eens een positieve in handen dus die heb ik ook maar weggegooid.
  • 5 dagen overtijd, twee negatieve tests...

Hey,
    Ondertussen heb ik inderdaad wel mijn maandstonden gekregen. Achteraf bekeken denk ik inderdaad dat ik mijn eisprong later dan gewoonlijk gekregen heb. We zijn ook op huwelijksreis geweest de voorbije maand, dus misschien was ik daardoor wat ontregeld. Hopelijk deze maand weer alles normaal; want anders kan ik er niet meer op voortgaan...!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld