10 dagen ongesteld

• 10 dagen ongesteld

Ik heb dit 1 x voorgehad maar toen had ik de pleisterpil. Nu neem ik al maanden niets meer van anti conceptie. Normaal ben ik 7 dagen ongesteld,nu zit ik aan dag 11 en nog steeds ongesteld. Minder weliswaar en donkerder bloed maar ik verlies nog steeds.
    Ik heb begrepen dat dit iets hormonaal kan zijn maar heeft nog iemand dit gehad en wat was het?
    We proberen zwanger te geraken maar zo is het moeilijk he. Ik neem enkel foliumzuur.
  • het klinkt misschien tegenstrijdig, maar heb je al eens een zwangerschaptestje gedaan? Ik heb ook zo'n maand gehad dat ze maar bleven duren (denk dat ik uiteindelijk op 15 dagen ofzo zat) en de maand erop bleek alles zo in de war te zijn dat ik uiteindelijk een zwangerschapstest heb gedaan... en deze bleek positief. Ik moet er wel bij zeggen dat die zwangerschap is geĆ«indigd in een miskraam... ponder.gif Wat het ook is, ik hoop dat je snel positief nieuws hebt! thumbup.gif
  • @kvdb je hebt gelijk, ik heb een positieve zwangerschapstest awe.gif
  • oh super! Ik hoop dat het een plakkertje is wink.gif Bij mijn zoontje heb ik ook bruinverlies gehad (2 weken ongeveer) en dat is allemaal goed afgelopen. Dat was innestelingsbloed volgens de gynae. Het kan dus twee kanten uit denk ik smile.gifAangepast door kvdb op 31/08/2018 16:52
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld