zwangerschaptest 2 streepjes voor mijn nod . iemand ervaring

• kan een voorbode zijn van je ms die op komst is maar het kan ook betekenen dat je je eisprong hebt,ik heb een paar maand dat ook gehad rond mijn eisprong .

maar moest je denken dat je eisprong al geweest is kun je eventueel testen als de bloeding gedaan is als het bij heel lichte bloeding blijft .

hier nog steeds geen ms te bespeuren dinsdag bij huiarts bloed laten prikken .

in de loop van de dag heb ik soms buikpijn de gevoeligheid in borsten is al veel beter .
    ik hoop echt dat ze er niet zullen doorkomen .

groetjes
  • hier is het echt bloedverlies geworden....

dus denk dat het ze wel doorgekomen zijn... disappointed.gif

mja kunnen nu berekenen wanneer ik mijn volgende eisprong ongeveer moet hebben...
  • oei spijtig vor jullie,maar zoals je zegt je kan nu terug aan je telling beginnen .

wij zijn nu 13 maand aan het proberen heb al eens een heel vroeg miskraam gehad en ben zo bezorgd dat dit terug het geval zal zijn .

moet dinsdag naar huisarts gaan om bloed te laten prikken .
    mijn pijnlijke borsten verdwijnen en de ms krampjes zijn ook al minder heb schrik dat het mis zal gaan .

groetjes hoping for...
  • oeie, dat is inderdaad minder!!

ik hoop & duim dat het deze keer (mocht je zwanger zijn) wel goed gaat!!
  • Hoping for vandaag candle.gif , ik hoop het zo voor je! thumbup.gif
  • wij zijn zwanger rezultaat bloed hcg boven de 4000 huisarts juist aan de lijn gehad .
  • Super goed nieuws! Dikke proficiat pregnant.gif
  • merci de waarde zitten goed he . ben nu een 5 weken en een beetje en heb al een goede hcg waarde denk ik
  • Van harte, het is je gegund party.gif pregnant.gif
  • dank je voor je reactie we zijn heel blij maar het is nog vroeg he .
  • @ hoping for ... : super gewoon!! ik duim dat het blijft gaan!!
  • donderdag terug bloed laten prikken en hcg stond boven de 7000 thumbup.gif was toen 6 weken en 1 dag .
    heb wel medicatie van haar gekregen omdat ik een zware verkoudheid heb die naar de longen aan het gaan was .
    je mag het wel nemen tijdens de zwangerschap morgen maandag de laatste pilletjes en ben er vanaf zal blij zijn want de eerste 3 maandan is medicatie toch niet aangeraden he .

hoop maar dat dat er nçiet voor zorgt dat het misgaat ? candle.gif

groetjes
  • hoping for normaal niet hoor. Er zijn genoeg zwangere die zelfs heel hun zwangerschap door medicatie moeten nemen. En de dokters weten wel wat ze voorschrijven he.
  • dolfijn76 : merci voor je reactie en ook een dikke proficiiat mett je zwangersschap we liggen kort bij elkaar .
  • Dank je. Ik babbel ook wel beetje mee in club mei 2013
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld