Zwanger worden van ons derde kindje!!!! Wie nog?

• Hoi,

ik ben vandaag spiraal-loos haha! We hebben al 2 prachtige dochters en nu zijn we echt zo in de wolken voor een derde kindje ....

wie nog en wil zijn ervaringen en verhalen delen?

groetjes
  • oei ... tja
    ???
    down.gif
  • ja ikke natuurlijk, maar dat wist je al, he!
  • haha, ja idd,
    zeg als jij zwanger zou zijn is da een kerstboeleke!?
  • Vlinder,

Grappig om je verhaal zo te lezen! Time flies. Weet nog goed dat ik spiraalloos de huisartsenpraktijk verliet in de zomer vorig jaar. Ben daarna 1x ongi geworden en daarna bleef dat uit. Snel zwanger van een nummer 3 dus!
    Ondertussen de 30 wkn gepasseerd, voel vanalles trappelen hier beneden en voor je het weet is dat weer voorbij! Ik geniet er dus nog even goed van, want voor je het weet is het weer juni!
    Hopelijk onstaan hier ook snel derde zwangerschappen!!!

gr,

Marlies
  • Ik zou ook graag met jullie meebabbelen en zal dus posten op het topic dat Nessa postte! wave.gif
  • Wij gaan er ook weer (bijna) voor! Na onze vakantie, half septemeber, gaat mijn spiraal eruit en gaan we hopen op een derde wondertje! Het duurt nog ff maar ben al zoooooo benieuwd naar opnieuw al die kriebeld die bij zwanger worden/zijn horen! De afgelopen twee zwangerschappen verliepen heerlijk en zonder zorgen dus ik hoop dat het de volgende en waarschijnlijke laatste keer ook zo zal zijn..
    Spannend! Ik hoop wel dat mijn cyclus een beetje normaal wordt als mijn spiraal eruit is. Ben van nature namelijk behoorlijk onregelmatig wat het niet echt gemakkelijk maakt om te weten wanneer m'n vruchtbare dagen zijn.. We zien wel, eerst ff op vakantie en genieten van onze kindjes!
  • ik heb gisteren een curretage gehad, dus wij moeten terug opnieuw beginnen sad.gif
  • net zoals kiek gaat hier ook mijn spiraal eruit na ons verlof in september.
    1 oktober heb ik een afspraak bij de gyneacoloog om spiraal te laten verwijderen.
    we gaan voor mij voor een derde kindje en voor mijn vriend is het zijn eerste kindje.

kzie er al enorm naar uit.
    mijn beste vriendin is zwanger en als ik haar buikje ziet, kriebeld het zo hard smile.gif)

vlinder: niet leuk om zoiets mee te moeten maken denk ik.
    sadhug.gif
  • Hoi allemaal,

gisteren ook mijn laatste pil genomen! En dus gaan we ook voor een derde kindje. Vind het wel heel spannend terug.

groetjes,
    Debbie
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld