zwanger worden na borstvoeding

• Hallo,

De knoop is doorgehakt, we willen asap een tweede kindje!
    Dus ben nu volledig gestopt met borstvoeding sinds 2 weken (na heel geleidelijke afbouw) en wacht op devil.gif . Buikpijn buikpijn maar er komt niets. Ervaringen? Hoelang kan het duren?

Na menstruatie is de kans toch groter om zwanger te geraken. Hoewel het nu ook wel kan maar kansen zijn toch erg klein denk ik.

Thx! wave.gif
  • Hey

Bij de oudste 3 maand bv gegeven en dan 6 weken na stoppen met bv weer ongesteld.
    Bij de jongste 9 maand bv gegeven en dan 3 maand na stoppen met bv weer ongesteld geworden.
    Veel succes!

groetjes Mopje
  • Hier borstvoeding gegeven tot onze zoon net geen 8 maanden was. Zeer geleidelijk afgebouwd. Ik nam Cerazette tijdens BV. Volledig met Cerazette gestopt na de laatste voeding (50cc kolfde ik op het laatste af om bij de kunstvoeding te geven). Eerste 'maand' z'n beloop gelaten. Na 29 dagen m'n regels gekregen. Nu net die fase voorbij, mei houden we nog om te oefenen, vanaf juni gaan we volledig voor een 2de.

Ik had wel elke 2 weken een kleine bloedingen met Cerazette tijdens de BV. De vroedvrouw zei dat ik "hormoonmoe" was. Daarom ook de keuze om gelijk te stoppen met cerazette samen met de BV. We zouden wel opletten smile.gif

Groetjes
  • Thx dames!

Jullie hebben dan blijkbaar iets langer moeten wachten want joepiedepoepie het is al zover! We gaan nog 1 cyclus wachten en dan gaan we ervoor. wave.gif
  • hier op 30 april gestopt met de anchtvoeding, dan de 2de mei mijn eisprong gevoeld en 10 mei zijn mijn regels gestart.
    bij de een duurt het al wat langer hè!
    alvast veel succes,

ik ben nu aan het wachten op het startsein van mijn vriend om aan een brusje te beginnen.

dus thumbup.gif maar!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld