zwanger voor maart

• Hallo allemaal,
    HIer na 35 dagen een pos test gedaan...
    JOEPIE
  • nu met banner

nu met banner
  • Hey gefeliciteerd!
    Ik heb ook vandaag positief getest!
    Wel heel vroeg maar duidelijk positief!

wave.gif
  • Hallo
    Leuk he kunnen we elkaar op de hoogte houden... Heb vandaag ook een bloedtest gedaan en was ook positief...
    GRoetjes
  • Vandaag ook positief getest bigsmile.gif
  • Hallo,

Geheel onverwachts hebben wij gisteren ook positief getest! Vrijdag heb ik een afspraak bij de huisarts om alles verder te regelen...

Proficiat aan beide!

Groetjes,

Lieke
  • Proficiat pregnant.gif

xxx
  • allemaal een dikke proficiat...
    ik weet wel niet of mijn banner helemaal klopt, kan zijn dat ik die nog moet aanpassen na mijn 1ste gynaecologisch onderzoek...
    Groetjes
  • Gefeliciteerd allemaal !!

Ik heb sevvens mijn bloedonderzoek. Hopelijk is het daar nog niet te vroeg voor.

Groetjes hug.gif
  • Hey,

Normaal gezien is het nooit te vroeg voor een bloedonderzoek, alleen zal je HcG wat lager zijn... (zo denk ik toch)

Groetjes en veel succes!

Lieke
  • bloedtest

Hallo allemaal!
    Ik heb mijn bloedtest laten uitvoeren na slechts 3 dagen overtijd (en een 6-tal positieve zwangerschapstesten). Ik was toen 2 weken ver...enne mijn HCG was al goed gestegen!! Leuke verrassing na twee jaar proberen hug.gif
    Sinds deze week ben ik ook behoorlijk mottig...de ganse dag door, maar dat neem ik er graag bij!!!
    Wel spijtig dat ik tot de 12de week moet wachten om mijn eerste echo bij de gyneco te krijgen...Spannend content.gif
  • hoi hier nog steeds geen last van kwaaltjes. Hopelijk is die misselijkheid bij jullie niet te hard. ik ben zo nieuwsgierig naar mijn hgc van eergisteren, want ik heb al verschillende miskramen gehad en hoop nu echt op goed nieuws
    Mijn dokter is er niet maar ik ga proberen haar collega te bellen ( is groepspraktijk)
    Hoe hoog is normaal het hgc op 5 weken en 5 dagen?
  • hoi, ik heb net naar de collega gebeld en ik had dus eergisteren een hgc waar de van 6225 bigsmile.gif op 5 weken en 5 dagen
  • hei lilleby, hoe was je bloedresultaat? thumbup.gif

@akiray: een goede waarde he.

Kben ook nerveus voor mijn tweede bloedtest morgen, pff. Hopelijk is het mooi gestegen candle.gif
    Vandaag een tweede test gedaan en streepje is nu bijna even donker als controlestreep en de vorige keer niet. Hopelijk is het een goed teken.
    En dan morgen naar de gynaecoloog voor een eerste echo. Maar dnek niet dat hij al iets gaat zien.

Liefs ani x
  • ik ga voorlopig niet naar gyneacoloog
    Mijn huisarts volgt me deze keer op en ik ga pas op 13 weken naar gyn.
    Dat is vr mij ook de eerste keer want de vorige zwangerschappen waren allemaal via gyn
  • omdat ik toch even gegoogled heb naarde waarden van hgc in het bloed
    Kwam ik op deze link:
    [url=9maand.be/zwanger/zwanger/whcg…">9maand.be/zwanger/zwanger/whcg…]9maand.be/zwanger/zwanger/whcg…">9maand.be/zwanger/zwanger/whcg…[/url]
    5 weken en 5 dagen na elm had ik hgc:6225
    dat is dus op 30 dagen: volgens de tabe zou ik dan echt wel hoog zitten want het verdubbed op 2 dagen dus zou ik op 32 dagen al over de 12000 zitten en zouden er volgens de tabel op 35 dagen tussen 18 - 7.340 zijn dus hgc n-genoeg voor mij
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld