Zwanger of niet ?

• @Julian Ik wil niet echt negatief denken maar ik heb zo een geweldige week ! Eerst verloofd en nu (misschien) zwanger in 1 week ! surprised.gif Dan denk je soms er moet gewoon iets misgaan.
    Ik zal de gedachte wel ver van me afduwen en rustig op de roze wolk blijven zitten smile.gif
  • Vervelend is dat hè!?! @Reeses ! Wel gefeliciteerd met je verloving! smile.gif Het zou dan zeker een goeie week zijn voor jou. Dat is gewoon super goed het oude jaar uit gaan en het jaar 2015 wordt dan helemaal jullie jaar. Als je het goede jaar maar wil delen met me wink.gif Ik kan ook wel een goed jaar gebruiken bigsmile.gif
    Het bruin verlies kan een pseudo menstruatie zijn, dat je baarmoeder zo gewend is om elke maand haar bedje te verschonen dat je toch nog wat verliest, je hoort wel eens vrouwen die hun hele zwangerschap maandelijks iets verlies hebben. Maar ik snap je gevoel, als ik een positieve test zou hebben en toch wat bloedverlies zo ik tegen de muren oplopen. Dan is het echt alleen een arts die uitsluitsel kan geven.
    Ik ga hier gewoon wachten tot maandag hoor. Ik durf nog helemaal niks te geloven, maar ik ben al 2 dagen misselijk met vlagen, ik dacht gisteren nog aan een buikgriep, maar daar ben ik nu dus niet zeker meer van. Weet zelfs zeker dat als ik positief zou testen ik het niet eens kan geloven en pas geloof als ik het zie bij de gyn. Laat hij me maar het slechte nieuws geven, dat heb ik mezelf al vaak genoeg gegeven. wink.gif
  • Slecht nieuws sad.gif ik heb heel de dag , vanaf 11uur eigenlijk, bloed verloren. Redelijk veel zelfs. En verschrikkelijke krampen. Ben dan ook direct naar de dokter gegaan , morgen weet ik meer. Maar de dokter zei dat ik mijn hoop niet te hoog moest houden.
    Ik heb vandaag dan ook enkele traantjes weggepinkt. Omdat we er zo naar uitkeken. Nu pas snap ik hoe sommige vrouwen hun voelen !
    In ieder geval hoop ik dat 2015 een mooi jaar voor iedereen wordt !
  • He verdorrie @Reeses wat ontzettend naar sad.gif Jullie waren zo dichtbij, dan is het zeker zo'n klap, je durfde net een beetje te geloven. sad.gif Het is iets wat een hoop vrouwen inderdaad meemaken, maar toch bespaar ik het het liefst iedereen. Sterkte en hoop dat jullie snel weer het geluk aan jullie zijde hebben.
  • Heel erg jammer @Reeses sadhug.gif Hier hoopt iedereen met je mee voor een 2015-babyboom bigsmile.gif
  • @Reeses hoe gaat het nu met je? Nog contact gehad met de arts? Moest vandaag vaak aan je denken.

Ik zit hier nog steeds in spanning. Die digital clear blue brand zowat uit zijn verpakking... Nog 2 nachtjes slapen. Vanaf vandaag heb ik het gevoel pas, Hmmm misschien blijven ze ook wel uit...
  • @MamavanEliza dokter heeft gebeld . Test was negatief sad.gif ergens wist ik dit al. Ik had al zo'n voorgevoel. Ik had vandaag een echte baaldag. Al een geluk heb ik een hele lieve verloofde die er voor mij is. Ach ja , dan beginnen we gewoon terug opnieuw. We gaan nu wel veel langer wachten met testen. Ik ben heel benieuwd voor je ! Hou me op de hoogte !!
    @Sky_blue dank je ! Ik hoop dat het voor iedereen een mooi jaar wordt ! smile.gif
  • Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier en zit met wat vraagjes.
    Sinds oktober ben ik gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag kindjes willen. Op 30 september heb ik mijn laatste pil genomen en op 2 oktober kreeg ik mijn laatste "maandstonden". Sindsdien heb ik mijn echte maandstonden nog niet gehad. Ik had de eerste maand ook heel wat ontpillingsverschijnselen. De laatste maand zijn de hormonen-perikelen terug wat gaan liggen, ik voel me nu ook veel beter.
    Ik heb in de periode van oktober tot nu al 2 testen gedaan, maar die waren negatief. Niet dat ik er heel erg op gehoopt had (het zou wel snel geweest zijn), maar het was toch telkens een teleurstelling..
    Nu heb ik sinds eergisteren-avond een heel opgeblazen gevoel, misselijk,buipijn onderin mijn buik, heb de laatste dagen ook meer last van puistjes in m'n gezicht, ik had gisterenochtend ook zo'n vreemde metaal-achtige smaak in m'n mond en gisterenochtend had ik een klein beetje roze afscheiding. Geen idee wat dit allemaal betekent, maar ik loop al sinds gisteren met een heel raar gevoel rond...
    Mijn vriend zegt dat ik beter een test doe, maar ik ben bang dat het nog te vroeg is en dat we weer teleurgesteld worden. Wat denken jullie?

Zou het kunnen dat ik toch zwanger ben?Wanneer kan ik ten vroegste testen?

Kan iemand me helpen?

Veel liefs!
  • @leenie je kan altijd testen want bij een eerste kindje krijg je meestal een metaalachtige smaak bij innesteling maar als je test dan wel in de ochtend aangezien je nog niet goed weet waar je zit in je cyclus
  • Misschien moet ik dan toch maar gaan testen morgen of overmorgen... Spannend!
    Bedankt voor je reactie in ieder geval!

Liefs
  • Ik heb dinsdag (30/12) een test gedaan en die was negatief sad.gif....
    Zou het kunnen dat ik te vroeg getest heb?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld