Zomer 2011

• ach ik bak straks een flinke portie biefstuk (minstens drie cm dik) en ik bak 'm lekker BLEU (niet doorbakken, goed roze vanbinnen wat normaal totaal niet mag als je zwanger bent) tongue.gif

troost zoeken in eten dan maar!
  • Hahahahahahhaa ik geef je groot gelijk! En natuurlijk lekker met een wijntje of een biertje erbij. En dan vanavond prepare en brie met een toastje en nog een paar wijntjes of biertjes.....
    Of nog even geduld hebben totdat je inderdaad overtijd bent en nog een keer testen.....
    Tot die tijd thumbup.gif
  • haha ik doe dat ook altijd, als de test negatief is ga ik mij om een broodje préparé! Als troost!

De ballon die ik wou oplaten is niet gelukt want het regende en gisteren nog eens geprobeerd maar teveel wind op 8/12 doen we nog een poging!
  • Je moest eens weten wat ik allemaal al verorberd heb voorbije weekend.
    Zowat alle kazen die niet gepasteuriseerd zijn, veel halfrauw vlees en rauwkost. Het geeft even een boost, maar daarna is het weer balen hahahahaha disappointed.gif
  • LISA zet 'm op meid! Je zit in je groene zone!
  • ik heb 7 dagen ovutesten van kruidvat gebruikt en de laatste drie a vier dagen zag ik de streep steeds verdonkeren maar nog niet even donker als de controlestreep (scheelt wel niet veel) en vandaag is het streepje weg?? Ik vind die van het kruidvat echt niet duidelijk! maar ja hebben om de twee dagen geklust en aangezien ik gisteren wel nog een streep zag gaan we deze avond ook klussen! Ik blijf het speciaal vinden als je vrijt en weet dat je mss babytje aan het maken bent (vind dat speciaal) blush.gif
    vanaf morgen terug afwachten...
  • En lisa wat denk je? Heb je gebruik gemaakt van je groene dagen?
    Iets gevoeld?
    zooooooo spannend voor jou!
  • nee niks gevoeld (nooit eigenlijk), ben wel ongemakkelijk nu maar ben vrijdag ziek geweest( overgeven en diarree) en is precies nog niet volledig over (buikgriepje denk ik), zit ook met een verkoudheid!
    wachten maar hé nu!
  • Weeral spannend afwachten!
  • Dag allemaal...

Is alweer even geleden! Ik had mezelf voorgenomen om zo weinig mogelijk bezig te zijn met zwangerschappen en alles eromheen! Dacht dat het deze maand dan ook niets zou worden want mijn man had de buikgriep en hebben maar 2 keer geklust in de groene dagen... Nu werd ik vorige week ook ziek! Misselijk en braken... Ik dacht aan buikgriep maar deze misselijkheid bleef aanslepen! Dinsdag dan maar een testje gedaan en er was een heel licht streepje te zien! Vandaag 1 dag overtijd en opnieuw test gedaan... Weer een heel licht streepje! Nu twijfel ik of ik zwanger ben... Ga morgen bloed laten trekken bij de dokter denk ik!

groetjes en succes aan iedereen!
  • spannend evytje!! Ik heb vrijdag ook zo ziek geweest,pfff. En ben nu heel moe...afwachten hier...
  • Ja wachten duurt altijd een eeuwigheid...

Jij ook veel succes!!!

groetjes
  • JJJJJjjaaaaaaaaaaaaaaa... Ik ben zwanger... En dit na 2 maanden! Ik dacht echt dat het niet voor deze maand was, maar je ziet, 2 keer klussen op een hele maand is voldoende!
    Het wordt een juni kindje!!!

Groetjes
  • thumbup.gif wat denken jullie, zou ik maandag ook kunnen testen? zit immers nog steeds met krampen en harde onderbuik en echt druk op m'n blaas alsof ik de hele tijd moet plassen candle.gif
  • wauw Evytje: goed hé, ons dochter is ook van eind juni goofy.gif
    hopelijk bij ons ook positief binnenkort...nog paar daagjes geduld...is ook tweede maand dat we proberen hug.gif
  • Veel succes dames!!!!!!!!!!!!
  • Proficat evytje!!!!
  • Veel succes allemaal!

hier ook een zomerkindje op komst! zalig om terug zwanger te mogen zijn!

groetjes
    barbra
    hug.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld