Wij gaan ervoor vanaf juli

• Bij ons zijn de plannen gewijzigd... We hebben ons huis verkocht en gaan nu eerst verhuizen alvorens we aan een tweede gaan beginnen. Ik zal dus voorlopig niet meer meeschrijven. Allemaal heel veel succes met alles! hug.gif
  • Dag iedereen,
    Ook ik ben 6 juni gestopt met de pil en 9 juni mijn ms gekregen.
    Momenteel zit in aan dag 42 en nog steeds geen ms ponder.gif
    Ik weet wel dat dit 'normaal' is als je nog maar net gestopt ben maar ik heb echt schrik dat het maanden lang zal duren voor ze erdoor komen en ik heb echt geen zin om jaren te wachten voor zwanger te worden.
    (heb al 2 negatieve tests gedaan).
    Heb echt nood om erover te praten, maar van mijn vriend mag ik het niemand zeggen dat we aan het proberen zijn.
    Klinkt misschien stom en ongeduldig maar ik kan niet wachten!
    Had ik het geweten was ik wel al vroeger gestopt met de pil.
    Hopelijk kunnen we elkaar een beetje opbeuren thumbup.gif

grtjs
  • Ik heb in totaal 3 jaar gewacht voordat ik zwanger was van men zoontje. Moet eerlijk zeggen dat ik achteraf gezien het niet zo erg vond de eerste 2 jaar... Het was pas daarna dat heel veel mensen die ik ken zwanger werden terwijl wij veel langer bezig waren.

Nu zijn we in de eerste ronde voor een 2 kindje aan het proberen. Ben benieuwd hoe lang het deze keer ga duren...

Grt
  • Ik was wat vergeten erbij te zetten.

Ik vond het niet erg de eerste 2jaar omdat ik veel te graag uit ging en dronk enzo...
  • @ tiem

aan je banner te zien was er een reden waarom de ms zo lang duurden.

Hier normaal gezien binnen anderhalve maand het verdikt over ronde 1, ik denk dat ik heel regelmatig geweest ben deze maand dus dan zou ik het echt moeten weten. Ik heb mij voorgenomen er vanuit te gaan dat ronde 1 zowieso maar een probeerronde is maar ik begin te vermoedden dat die misschien wel eens een andere uitkomst zou kunnen hebben. We zullen zien. Als het deze ronde niet gelukt is gaan we misschien toch nog even terug wachten want ik heb ergens een goede job op het oog. Nu heeft het lot het in handen hé das veel makkelijker dan zelf beslissen smile.gif

ons derde wondertje is in ieder geval meer dan welkom
  • Anootje, ja idd ben dus zwanger, maar heb deze morgen gehoord van dokter dat mijn hcg waarden te laag zijn, van 32 naar 71 op 3 dagen.
    Hij zei dat ik mij moest voorbereiden op een miskraam.
    Ik ben wel teleurgesteld maar het was voor mij misschien te mooi om waar te zijn.
    Maandag opnieuw bloedonderzoek, omdat het kan zijn dat mijn eisprong later was en dat ik maar 3 - 4 weken ver ben.
    Maar toch hoop ik er niet op.
    Heb al veel traantjes gelaten cry.gif
  • Van 32 naar 71 is inderdaad niet veel... Uw voorbereiden is mss niet slecht. Maar je bent pas in jui gestopt, dus is het van de eerste keer prijs! Als het afbreekt wil het zeggen dat er iets mis is aan het vruchtje, dus beter nu dan binnen een paar maanden wanneer je al verder bent en eventueel het geslacht weet...
    Maar het is nog niet zeker hè, nog eventjes geduld...

Grt
  • oei, dat is wel heel jammer, ik hoop toch nog met je mee voor dat sprankeltje hoop. Veel sterkte en als het zo snel gelukt is, is er wel hoop voor de volgende keer natuurlijk. Het is inderdaad dat er dan wsl iets mis was met het vruchtje maar daar heb je nu wsl niets aan.
  • Joyce en Annootje, zoals jullie zien is alles toch goed gekomen.
    Ik denk dat ik nu zo een 8 weken ver ben en morgen ga ik voor men eerste echo.
    Die zal me hopelijk kunnen duidelijk maken hoever ik eigenlijk juist ben en hopelijk horen we al een hartje thumbup.gif

Hoe zit het bij jullie, al nieuws?
  • Hier nog niets. Begin augustus men regels gekregen en vrijdag nog is... Men cyclus is een beetje in de war denk ik. Eerst 33 dagen en nu was het 23. Wel men regels maar tem zondag gehad, maar wel hard!

Leuk voor je dat het toch nog in orde is gekomen... Je zal wel content zijn dat je het nu eindelijk op scherm kan zien vandaag!
    Laat weten hoe het geweest is...
  • Joyce, het was niet goed, vruchtje was op 6 weken afgestorven, vandaag al curretage laten doen.
    zware dagen geweest, ik voel enorm veel verdriet, maar ik wil zo snel mogelijk opnieuw weer zwanger worden!
  • Spijtig voor je tiel! Hopelijk ben je terug snel zwanger!
  • Hier komt mijn NOD er weer aan. Deze keer heb ik er een goed gevoel bij. Ik heb regelmatig fijne steekjes rechtsonderaan dat me aan mijn vorige zwangerschap doet denken... Heb deze namiddag al een testje gedaan maar die was negatief. Had natuurlijk beter gewacht tot morgenvroeg maar je kent dat hè, zo ongeduldig dat ik ben!
    Mss niet zo goed want zo heb je natuurlijk meer kans op een grotere teleurstelling.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld