Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

• HOERA!! Op zondag 20 februari zijn wij de trotse papa en mama geworden van dochter Chanel! Ze woog 3805 gram en was 52cm lang..en zo perfect! Wij zijn helemaal verliefd!
  • Dikke proficiat Luna!!
  • Proficiat Luna !
  • Thank...wij zijn zó happy!!!

heb je de 20wk echo al gehad Aiko? Alles goed?
  • Hier is alles in orde tot zover. De 20 weken echo hebben we inmiddels achter de rug. Ben wel 2 keer mogen gaan omdat onze baby weigerde om zijn/haar hartje goed te laten zien. Maar dat vond ik uiteraard niet erg bigsmile.gif
    Nu is het aftellen naar 27 weken, dan is het officeel levensvatbaar en weer een mijlpaal bereikt, hopelijk blijft het natuurlijk veel langer zitten thumbup.gif
    En al gewend aan het nieuwe gezinnetje?
  • Kan me heel goed voorstellen dat je je pas gerust voelt als je kleintje in elk geval levensvatbaar is, die mijlpalen leefde ik ook heel erg naar toe gezien mijn miskramen...Maar ik gun het je zó meid! Dit moet gewoon goed gaan nu! Hoe voel je jezelf? Veel klachten? En heb je zelf het gevoel dat deze zwangerschap langer gaat duren als die van jullie mannetje?

Hier gaat alles vlotjes. Wij genieten heerlijk van elkaar en ons drukke gezinnetje. Ondanks alle drukte is het gezellige drukte, heerlijk!
  • Wat een prachtige echo-foto Aiko!!
    Alles goed met de zwangerschap?
  • Wauw Aiko! Gefeliciteerd met jullie mooie meisje Laura! Veel geluk samen!!!
  • wsyfbizben

I feel saitfseid after reading that one.
  • wsyfbizben

• wsyfbizben

Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld