Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

• Hoi, ik schrijf nu mee onder een andere naam ivm een meelezende buurvrouw. Die had op mijn naam gegoogled. Beetje jammer. Zouden jullie mij en mijn kinderen niet meer bij mijn naam willen noemen? Als je het wil schrijven, schrijf dan M usje, dus met een losse eerste letter.

Van harte gefeliciteerd aan Inge, Lievelien en Elke! Super joh! Twee meiden erbij en een jongen!

Ik ben inmiddels 20 weken gepasseerd. Het gaat vlot. En, goed nieuws, dit kindje heeft geen schisis! De echo was helemaal goed.
  • Ow en Luna, wat een vervelend nieuws voor je! Ik hoop dat je er niet teveel last van gehad hebt. Mag je nu meteen weer proberen om zwanger te worden of moet je een poosje wachten?
  • Gfeliciteerd Nilo...blij dat de echo helemaal goed as, dus nu het grote genieten voor jullie! En dat van je naam snap ik wel hoor..mijn echte naam is ook geen Luna, maar Ilona blush.gif

N, hier is alles goed nu, cyclus was weer meteen normaal, en er is niets gezegd over wachten...hoewel mijn man het er echt moeilijk mee had om nogmaals die onzekerheid te krijgen van 'zou het goed gaan, is het weer mis, zou het ooit nog lukken' maar we gaan gewoon weer verder en we zien wel waar t schip strandt voor ons!

Hoe voel je je trouwens? Misselijk gewest of juist moe? Of gaat t gewoon lekker? Nog drukker natuurlijk als bij de zwangerschap van de 2e, maar wel een gezellige drukte!

Hebben jullie hyves trouwens?
  • wave.gif
    anyone there?
  • Hey luna, ik kom nog eens piepen.
    Hier gaat alles goed, ons kleine meisje is echt heel flink.
    Ze slaapt al door sinds ze 5,5w is, dus ik mag zeker niet klagen he!

N, ben echt heel blij dat er deze keer geen problemen zijn met het kleintje.
    Hoe gaat het met je 2 andere kindjes.
    Geniet nog maar van je zwangerschap want het is echt altijd veel sneller voorbij dan je verwacht he.

Groetjes
    Elke
  • Zijn jullie er nog? wave.gif
  • Hey Luna
    Bij mij superlang geleden dat ik hier nog eens ben langs geweest
    Hoe gaat het met je?
    Hoe verloopt de zwangerschap ?
  • ik ben hier ook al tijdje niet meer geweest.
    Jammer genoeg heb ik de laatste maanden niet zo'n positieve ervaringen.
    Ik heb in de zomer een miskraam gehad van een tweeling en afgelopen week terug eentje. Deze keer was ik nog juist geen 5 weken maar toch blijft het pijn doen...
  • Hoi dames! Leuk dat jullie even kwamen kijken hier!

Aiko, sterkte met alle ellende...Helaas kan ik met je meepraten. Ik heb inmiddels 3 mk gehad. De eerste met 10 weken, de tweede met 7 weken (bbz) en de derde was afgelopen feb met 17 weken... Die mk is zo fout gelopen dat ik in hele slechte toestand naar het zkh ben gebracht en daar een week heb gelegen. Ik was bijna doodgebloed en was nog net op tijd gelukkig...Wij wilden eigenlijk een jaartje rust nemen maar we zijn heel erg verrast door deze zwangerschap...En ik ben uitgerekend rond de datum van die laatste mk...

Hopelijk ben je toch snel terug zwanger en mag het dan wel goed gaan meid...Ookal is het nog niets, het doet zo'n pijn en verdriet...

candle.gif
  • Amai Luna, dan heb je ook het één en onder meegemaakt het afgelopen jaar. Gelukkig was ik nog niet zo ver in mijn zwangerschappen, hoewel die van de zomer voor erg veel onzekerheid heeft gezorgd. 2 dagen voor ons huwelijk heb ik het eerste vruchtje van de tweeling verloren. Toen hoorde ik ook dat het andere zich niet ontwikkeld had. Je kan je voorstellen dat dit toch wel een stempel op ons huwelijk gedrukt heeft. Een week later moest ik op controle en bleek er toch een hartje te kloppen. Maar nog een week later was dit toch gestopt. Uiteindelijk heb ik een curretage moeten laten uitvoeren. Het was een hele emotionele periode met veel ups en downs.
    We hopen nu gewoon dat we het ergste gehad hebben en er nu een 'gezonde' zwangerschap aankomt
    In ieder geval veel succes met deze zwangerschap. Ik kan me voorstellen dat je nu ook niet echt gerust bent...
  • jeetje wat jammer voor jullie
    zoveel miskramen
    heb het gelukkig niet voorgehad
    maar vond het altijd zo erg voor die mensen
    dat moet idd veel pijn doen en veel verdriet veroorzaken
    veel sterkte allezins
    luna geniet maar van die zwangerschap
  • Lief van jullie!!!

JA inmiddels genieten we wel van de zwangerschap hoor...maar ik zal zó blij zijn als ik eenmaal bevallen ben...Ben ook heel bang dat het alsnog misgaat met bloeden tijdens of na de bevalling... Heb dit ook aangegeven bij de vk en ze zouden het extra in de gaten houden, maar het blijft wel eng.

Aiko, ik hoop ook dat het geluk nu eens eindelijk aan jullie kant mag zijn candle.gif candle.gif candle.gif Hopelijk wordt 2011 voor jullie een jaar met een gouden randje...en een tweede kindje!!

Ik vergeet trouwens helemaal te vragen hoe je bruiloft was. Hopelijk wel je droomdag ondanks het verdriet van de mk...
    En hoe gaat het met Quentin? Alles goed met je kleine mannetje?
  • Onze bruiloft was desondanks toch een prachtige dag! We hadden er veel voorbereiding ingestoken en we hebben er echt van genoten. Een dag om nooit meer te vergeten, ik kijk er met heimwee naar terug bigsmile.gif
    Met onze Quentin gaat alles prima. Hij gaat sinds de herfstvakantie naar school en doet het vrij goed ondanks zijn verlatingsangst. Het slapengaan blijft hier nog altijd een probleem.
    Hopelijk brengt 2011 idd meer goed nieuws voor ons!
  • Wauw Aiko!!!
    Ik steek n kaarsje op voor veel geluk!! candle.gif
  • Ja wonder boven wonder, nog geen 4 weken na mijn miskraam een positieve test. Hcg was deze keer goed, nu maar duimen...
  • Oooohhhh....al bijna 7 weken Aiko!! Gaat goed deze keer meid. Ik heb er volop vertrouwen in!! Heb je al een echo mogen krijgen deze keer?
  • Ja, so far, so good bigsmile.gif
    Morgen heb ik mijn eerste echo. Dus blijf nog even voorzichtig. Hoewel ik van elk kwaaltje dat je kan hebben enorm last heb.
    Heb ondertussen ook 3 keer bloed laten prikken, was elke keer mooi gestegen.
    Ben benieuwd wat de echo morgen zegt!
  • De echo was ok, over 2 weken mag ik terug op controle bigsmile.gif
  • Geweldig nieuws!! Gefeliciteerd!!!
    pregnant.gif
  • en Luna ??
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld