Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

• Lieve Bloem, hartelijk gefeliciteerd!!! Kippenvel op mijn hele lijf...en dat met dit weer!
    Mooie naam heeft jullie meisje!
    Hopelijk kan je de heftige bevalling snel een plaatsje geven en heerlijk genieten!!
  • Bloem een dikke proficiat!
    Geniet van jullie kleine meisje!
  • o wat slecht dat ik hier zo weinig kijk
    want ik mis zo het mooiste nieuws!!!

Bloem van harte gefeliciteerd met jullie schitterende dochter! love.gif
    gelukkig is de bevalling nu iets waar je op terug kan kijken en wat je niet meer te wachten staat.
    hoe is het leven nu als echt gezinnetje?
    ooo ik kijk er ook zo naar uit.
    maar moet nog eventjes wachten.
    gelukkig gaat dat met weinig kwaaltjes.

bloem geniet ervan en laat maar weer eens wat van je horen als je er zin in hebt,en tijd natuurlijk.

liefs inge
  • Bloem proficiat meid !! love.gif
  • Proficiat!
    Jullie geduld werd op de proef gesteld, maar nu een wolk van een dochter!
    Klinkt idd wel een heftige bevalling!
  • Hoe is het met de zwangere dames?

Wie heeft er nog leuke vakantie plannen? Wij gaan ws pas ik oktober en ik twijfel nog en beetje tussen Portugal/Spanje met het vliegtuig of Belgische kust...Misschien maar even het weer afwachten!

Hier alles zn gangetje, Raven is klaar op de peuterspeelzaal en vandeweek voor het eerst naar de basisschool geweest. Na de zomervakantie mag ze daar in groep 1 beginnen. Haar oogje is afgelopen maandag goedgekeurd door het ziekenhuis en ze hoeft niet meer terug te komen daar! Helemaal goed dus!

Marino is een lief aanhankelijk mannetje...met een reuzehonger, hahaha! Hij lust alles en altijd! Maar ook hij is happy en gezond. Hij begint langzaam te praten, papa, mama ja, nee, aai, haphap (natuurlijk) bah (als ie zn broek gepoept heeft!) roept ie de hele dag! Tijgeren, kruipen en staan gaat ook heel goed en somszien we hem voorzichtig stapjes langs de bank proberen...dus er komt nog meer beweging in!!

ik ga nog even snel wat opruimen, het is zo'n zeldzame middag dat allebei de kindjes even naar bed gingen, dus ik heb mn handjes no heel even vrij! Groetjes!
  • Hier alles goed!
    Vrijdag terug op controle, dan ben ik gewoon alweer 24 weken, het gaat nu zo snel.
    Bloem, hoe lukt het met jullie en je kleine meisje?
    Hier geen vakantie, we zijn nu, in mans vakantie, bezig aan onze bouw, die gelukkig goed opschiet!
  • Awel Musje, wat zie ik nu bij je banners staan?? content.gif
    Proficiat!!

Lievelien, tijd gaat snel, zeker in de 2de helft van je zwangerschap, voor je`t weet is jullie 2de kindje er!
  • Hallo zwangere dames...alles goed met de buikjes? Niet te veel last van de warmte?

Musje...verrassing!!! Leuk joh, gefeliciteerd meid! Voel je je goed?

Hier alles goed, gewoon zn gangetje!

Groetjes Luna
  • Is er nog iemand?? wave.gif
  • Het is hier heel stilletjes he!!

Groetjes,
    Evie
  • Lieve Inge, gefeliciteerd met Joshua! Is alles goed gegaan? Geniet van elkaar!!!
  • hoi dames

er is hier niet zoveel activiteit meer maar ik wilde toch even vertellen dat ik bevallen ben van een prachtige en onze gezonde zoon Joshua
    precies vandaag alweer 2 weken geleden.
    jeetje wat gaat dat snel, maar toch ook een gevoel alof hij veel langer bij ons is.
    ik kan eht nog de hele dag naar hem kijken en verder alles om me heen vergeten.
    het was wel een heftige bevalling, met vroege pers weeen waardoor ik geen volledige ontsluiting kreeg en het was ook nog een sterrekijker , maar gelukkig draaide hij op het laatste moment nog.wel moest er nog een knip aan tepas komen, die later nog is gaan ontsteken.
    gelukkig is alles weer aan de betere hand.
    maar ik kan nog echt niet zeggen dat ik dit ooit nog voor een 2e kind ga doen.
    maar dat moet ik denk ik nog even tijd geven.

hoe is het verder met iedereen?

liefs inge
  • Dames ben erg benieuwd naar de aankomende babies weer!!!

Hier helaas heel triest nieuws...heb 4 weken geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad...Was 7 weken zwanger toen het werd ontdekt...nu voor t eerst weer ongi... cry.gif
  • Luna, wat erg om te lezen, veel sterkte meid!
  • Thanks Aiko..Jij proficiat met het aankomende huwelijk...Leuk!!! Met kleine Quinten als bruidsjonkertje? Ik hoop dat het een prachtige dag wordt!
  • Dank je Luna, Quentin mag idd bruidsjongen zijn. Het is leuk om die dag voor te bereiden en we hopen idd op een prachtige dag bigsmile.gif
  • Elke gefeliciteerd met jullie dochter!! Wisten jullie dat het een meisje was? Leuk, en lieve naam! Alles goed gegaan met je bevalling?

Lievelien en jij? Nog geen kleintje in je armen?
  • Lievelien...gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!!! baby.gif
  • Luna, heel veel sterkte en bedankt vr de felicitaties.
    Wij wisten dat het een meisje ging worden & je zal je wel kunnen voorstellen dat we ongelooflijk blij waren.
    Ook de broertjes zijn heel fier op hun zusje. Echt leuk om zien.

Groetjes
    Elke
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld