Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

• Lievelien veel succes morgen!!!
  • Hoi,
    ik kan me hier nu ook toevoegen, had gisteren eindelijk een echo en alles is in orde. Ik ben ietsje verder dan gedacht, al had ik stiekem gehoopt nog al wat verder te zijn, maar goed, zo is ook goed, hoor.

Bloem, 26, NL, eerste kindje (2*), uitgerekend voor 09/07/2009
    Inge, 25, NL, eerste kindje (1*), uitgerekend voor 06/10/2009
    Elke, 29, BE, derde kindje, uitgerekend voor 09/11/2009
    Evelien, 25, BE, tweede kindje, uitgerekend voor 20/11/2009
  • Lekker lievelien een goede echo! Het blijft toch altijd maar weer spannend. het lijstje groeit al weer aardig zo! Poehh, ik heb nu al last van het warme weer. Dat gaat nog wat worden straks tired.gif
  • zo te zien gaat het weer goed met het zwanger worden
    bloem je hebt trouwens al een mooie buik, nog zonder streepen!! bigsmile.gif
    hier is de misselijkheid ook eindelijk weg en begint mijn buik ook te groeien.
    alles gaat dus prima.
    en met dit mooie weer heb ik ook weer meer energie.

groetjes aan iedereen

liefs inge
  • Inge, fijn dat je je weer wat beter voelt. Ik voel me helaas thumbdown.gif Aankomende donderdag wordt mijn laatste werkdag. Ik moet helaas door bekkeninstabiliteit eerder stoppen. Het is niet meer te doen, met 26 van die kleuters. Er zullen nog wel even flink wat cry.gif worden gelaten. Ik vind het heel moeilijk om mijn klas uit handen te geven. Maar het is beter voor mij en de baby.

De baby zelf groeit volgens mij als kool, aankomende vrijdag moet ik weer op controle. Mijn buik wordt groter (heb helaas de eerste strae ontdekt) en de kilo's komen er gezellig bij!

Hoe gaat het met de andere zwangere dames?
    Hoe gaat het met de kleine baby.gif en baby2.gif van de rest?

Liefs Bloem
  • Hoi

Leuk te lezen dat het goed gaat met de zwangeren hier!

@ bloem: het is een goede beslissing om te stoppen met werken. Als het zowel voor de baby als voor jou beter is. Nu kan je vollop genieten van je buik en alle voorbereidingen op je gemakje doen!

Onze meid is ondertussen al 4 maand en superactief. Ze heeft haar eigen willetje en dat kan ze al heel goed duidelijk maken!
    Gek hoe zo`n kleintje heel je leven kan veranderen...
    Verder is mijn vriend nu ook overtuigd voor een brusje voor Sterre.
    Alleen jammer dat we nog zolang moeten wachten... lijk wel overal kleine baby`tjes en dikke buiken weer te zien.

groetjes
  • hey dames! ben ik ook weer eens! hier is het huilen eindelijk gestopt. Julyan bleek allergisch voor fruit (vooral appel) en sinds hij en ik dat niet meer eten gaat het hier stukken beter. Julyan en Nura krijgen beiden nog borstvoeding. Ik kolf nog steeds alles af voor Julyan.

Over anderhalve maand wordt hij weer geopereerd. Spannend!
  • Musje, ik ben echt blij dat ze eindelijk de oorzaak gevonden hebben.
    Alleen jammer dat het zolang heeft moeten duren.
    Veel succes met de operatie.

Bloem, hoe gaat het nu met jou?

Ik heb gisteren mijn 12w echo gehad en alles zag er goed uit.
    Ik smolt weer helemaal als ik dat kleintje zo zag love.gif

Groetjes
    Elke
  • Nou... 'ze' hebben helaas niets gevonden. De kinderarts vond dat ik hem maar moest laten huilen!!! Ik ben er zelf, bij toeval, achter gekomen!

Heerlijk zeg, weer zo'n leuk guppie kijken met de echo. Fijn dat alles goed zag. Ben je veel misselijk (geweest)?
  • Musje, fijn dat je de oorzaak nu weet. Nu kun je zijn voeding tenminste aanpassen. Ik hoor vaak dat men zo makkelijk is, als kindertjes zoveel huilen. Het kindje van mijn man zijn zus had parasieten in zijn darmen. Al vanaf de geboorte. Nou daar waren ze met 3,5 jaar achter!! En bedankt.

Elke, wat fijn dat de echo goed was. Nu lekker gaan genieten.

Ons ukkepukje groeit echt als kool. Mijn buik wordt steeds dikker en de weegschaal zwaarder goofy.gif .

Morgen gaan we de laatste 10 weken in. Spannend allemaal..... nervous.gif
  • Ja, wat je zegt: als ze het niet aan de buitenkant kunnen zien dan houdt het op bij die kleintjes... En dat terwijl je als ouder wéét dat er iets mis is.

Ow... spannend hoor, die laatste 10 weken alweer. Heb je het hele gebeuren al een beetje op de rails? Alles in huis, plan gemaakt hoe je het allemaal wil? Heerlijk zeg...

Hier hadden we eergisteren ook een verrassing: een positieve ovulatietest. En dat terwijl we het de dag ervoor onveilig gedaan hadden !!!! Dus het gaat hier ook even spannend worden over een dag of 10!
  • Jullie willen graag een derde kindje krijgen, musje? Spannend, dan duim ik voor je mee.

Hier is alles helemaal op orde. Toch blijf ik een onzeker kippetje. Die twee miskramen hebben het genieten van een onbezorgde zwangerschap wel teniet gedaan. Ik maak me altiid overal zorgen over. Eerst was de mijlpaal 28 weken. Nu gaan we voor de 34.
    Een kennis van mij is vorig jaar met 23 weken bevallen en dat nieuws is er toen ook flink ingehakt. Dat kindje heeft het toen niet overleefd. De baby is gelukkig zeer actief, dus die voel ik de hele dag door. Dat stelt me wel wat meer gerust.

Inge nog een paar weken en dan de 20 weken echo!! Spannend
  • We willen zeker wel een derde, maar eigenlijk niet nu al... smile.gif

Kan me voorstellen dat je niet echt meer kan genieten als je zo'n heftig verhaal hebt inje omgeving en dan ook nog zelf twee misgelopen zwangerschappen... Ik hoop dat je gewoon lekker tot wk 40 doorwaggelt smile.gif en dan bevalt van een wolk van een baby. Zo zal voor ons de 20 weken echo altijd zeer spannend zijn...
  • Fijn te lezen dat het zo goed gaat met iedereen.
    Hier gaat ie ook goed, onze kleine wordt weeral een jaar, wat gaan het toch snel!

Geniet er nog allemaal van!

Groetjes,
    AIko
  • Hiephiep voor Quentin!
    Wat leuk trouwens, dat hier weer een beetje leven is!
    Musje, spannend, hoor!
    Bloem, ik begrijp je gevoel, hoor. Maar je bent nu toch al 30 weken. Zijn er enige aanwijzingen dat er een vroeggeboorte aankomt? Gelukkig voel je je beebje regelmatig.
    Hier ook alles OK. Leni begint nu eindelijk beter te slapen. Maandag mag ik voor de 12 weken echo, ben benieuwd.
    Voorlopig krijgt Leni ook nog borstvoeding, ben echt heel benieuwd hoe dat verder gaat lopen met de zwangerschap. Als ze er zelf mee wil stoppen, dan ga ik het niet forceren, hoor!
    Ik heb de voedingen wel zelf een beetje gestuurd afgebouwd naar enkel nog 's morgens en 's avonds, daar voelde ik me zelf beter bij. Maar helemaal stoppen, daar ben ik toch ook nog niet helemaal klaar voor...
    Allee, ik kruip in bed, ben nog steeds heel moe. Leuk jullie nog eens te horen!
  • Weet dat het lang geleden is dat ik hier ben langs geweest
    En wat zie ik hier
    Zoveel zwangeren ! awe.gif
  • musje???? Toch misschien raak... Ik ben benieuwd. Als jullie eens wat foto's willen zien van mijn buik en kamertje check dan even mijn profiel.
    Mama, sorry maar ik kan me jouw even niet meer heugen blush.gif Dan ben je waarschijnlijk inderdaad heel lang niet meer op dit forum geweest.
  • Nee... gewoon lui en mijn banner niet aangepast. smile.gif
  • musje dat is duidelijk wink.gif Wel fijn voor je, want jullie wilden nog graag wachten he? In de toekomst komt er vast nog een lief kindje bij thumbup.gif
  • Ja, hoe leuk ik het ook zou vinden om weer een kindje te verwachten, het is niet zo goed om nu ervoor te gaan. We zijn net herstellende van de maanden huilen van Julyan; er komt een nieuwe operatie aan en ik heb net twee nieuwe bedrijven gestart. Voor de liefhebbers: [url=www.musjes.com">www.musjes.com]www.musjes.com">www.musjes.com[/url] en [url=www.lovelymaternity.com">www.lovelymaternity.com.]www.lovelymaternity.com">www.lovelymaternity.com.[/url]

Daarnaast hebben we besloten om thuisonderwijs te gaan geven in plaats van dat de kinderen naar de basisschool gaan. Superleuk en spannend, maar het moet allemaal nog uitwijzen hoe het precies gaat lopen.

Al met al: ik wil graag een derde en wellicht ook een vierde en heeeeeeeeeeeeel misschien een vijfde, maar nu nog niet! Ik zat zelf aan december te denken ofzo...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld