Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

• Inge, heb de je de aankomende week weer een echo? Spannend thumbup.gif Als deze goed is meid, dan is de kans dat het misloopt nog heel klein. Vanaf week 10 zijn alle belangrijke organen gevormd! Hoe reageerde je familie? Ik begin hier flink te groeien. Zie mijn buikfoto op mijn profiel.

Liefs Bloem
  • Inge hoe was het vandaag?
  • hoi bloem

wauw je krijgt echt al een mooi buikje!
    bij mij zet mn buik 's avond ook al erg uit
    maar 's morgens is ie dan weer helemaal weg

op 2 maart(op mijn verjaardag)hebben we het aan mijn gezin verteld
    we hadden het bord waar het gebak op lag versiert met muisjes(anijsmuisjes die je op een beschuit doet)
    en mn zusje had het het eerste door
    en ja toen begon iedereen te feliciteren natuurlijk
    het was echt een verassing.

dinsdag hebben we weer naar onze kleine moge kijken
    en het was een perfecte zwangerschap zoals de gyneacoloog zei.
    we zagen het kindje gelijk bewegen met de armpjes en toen we een plaatje wilde afdrukken ging het snel met z'n handje voor zijn gezichtje.
    zo lief!!
    het hartje klopte ook goed
    helaas konden we het niet via dit apparaat horen
    dus daar kijken we nu naar uit als we voor het eerst naar de verloskundige mogen.
    deze echo is denk ik de laaste die we hebben gehad
    want we willen verder geen medische echo's
    en helaas is die 20 weken echo ook een medische echo

misschien kunnen we nog wel een uitgebreide echo maken op de school van mijn man
    dan moeten studente oefenen om een echo te maken en die duurt dan 3 kwartier.
    dus daar ga ik maar even achteraan.

ik hoop dat het met iedereen goed gaat
    en ik ben heel benieuwd of sommigen al voor een volgend kindje gaan

liefs inge
  • Inge wat een super nieuws zeg thumbup.gif Ga er maar lekker van genieten. Ik ben ondertussen al over de helft heen. Ik begin nu al uit te zien naar mijn verlof. Dat duurt helaas nog wel even sad.gif Werken voor de klas (5 dagen) is best pitig in combi met een zwangerschap.
  • Ben Je zwanger Lievelien?? Ik hoop het van harte voor je!
    Alvast een dikke proficiat.

Groetjes
  • hey lievelien ik had laatst al zo'n voorgevoel

maar natuurlijk van harte gefeliciteerd meid!!
    ik thumbup.gif voor je dat alles goed gaat

liefs inge
  • Van harte lievelien! leuk als er straks weer wat zwangeren zijn op dit forum. Ik hoop voor je, dat alles goed mag gaan. thumbup.gif

Liefs Bloem
  • Hey,

Jenny, ik hoop echt voor jullie dat je ondanks alles toch nog totaal onverwachts spontaan mag zwanger worden.
    Het moet echt verschrikkelijk zijn als het verlangen zo groot is.

Lievelien, dikke proficiat!

Hier ook groot nieuws, ook heel onverwachts (we waren er nog niet eens uit of er nog een 3e zou komen of niet) maar ik ben ook opnieuw zwanger. Ben nu 6weken.
    Ik maak voorlopig nog geen banner omdat we nog even wachten met te vertellen en je weet maar nooit...
    We vertellen het ook nog niet aan de familie ofzo want ik verwacht eigenlijk niet echt veel postieve reacties.

Groetjes
    Elke
  • Evelien en Elke; van harte zeg! Wat een mooie verrassingen voor jullie beiden. Ik kan me voorstellen dat jullie er zelf ook verrast door waren, maar heerlijk weer om zwanger te zijn.

Evelien, hoe staat het met de productie? Merk je al verschil?
  • Elke jij ook alweer van dat goede nieuws! van harte. Ik hoop voor jouw, dat ook alles goed mag gaan!

Liefs Bloem
  • Hoi,
    wat zijn jullie opmerkzaam, seg!
    Ja, ik ben terug zwanger. Ik weet niet goed hoe ver, want ik was nog nooit ongesteld geworden door de BV. En Musje, ik merk nog geen invloed op mijn productie. Ik was ook erg geschrokken, want eind januari zei de gyn dat er nog geen activiteit op mijn eierstokken was, door de BV. Het is wel heel welkom, maar echt schrikken dus.

Elke, ook proficiat, hé!
    Ik heb al wel een banner gemaakt, ik kon het niet laten. Ik ben nog wel een beetje ongerust of het wel goed zou gaan, maar daar ga ik maar gewoon van uit.
    Ik kijk erg uit naar 15/04, dan kan ik naar de gyn, voor een echo en controle...

Inge, nogmaals heel erg proficiat.
    Bloem, ik ben echt zooooo blij voor je. Het is idd zwaar, hé, 5 dagen werken met kindjes als je zxanger bent.
    Zo, ik ga aan mijn werkdagje beginnen. Tot gauw!
  • Evelien en Elke hartelijk gefeliciteerd met jullie blije nieuws!! Weer een echt zwangeren forum hier inmiddels! Leuk hoor!
  • Elke van harte meid met dit mooie nieuws
    wat lijkt het me heerlijk als je er niet op hoeft te wachten om zwanger te worden
    natuurlijk is het ook spannend zo'n grote verassing.
    ik hoop dat alles heel goed mag gaan.

liefs inge
  • Dan wordt het toch weer tijd voor een nieuw zwangerschapslijstje!

Bloem,26,NL, eerste kindje(2*), uitgerekend voor 9 juli 2009
  • bijna 12 weken!!

Bloem,26,NL,eerste kindje(2*),uitgerekend voor 9 juli 2009
    Inge,25,NL,eerste kindje(1*),uitgerekend voor 6 oktober 2009

liefs inge
  • Bloem,26,NL,eerste kindje(2*),uitgerekend voor 9 juli 2009
    Inge,25,NL,eerste kindje(1*),uitgerekend voor 6 oktober 2009
    Elke, 29, BE, derde kindje, uitgerekend 9 november 2009

Inge, het is inderdaad wel leuk om zomaar zwanger te worden.
    Bij Mika ging het het bij ons ook met de nodige problemen, dus je ziet maar dat het allemaal kan veranderen eens de machine goed in gang is gezet he wink.gif

Groetjes
    Elke
  • Hoi,

Na lange tijd nog eens komen bijlezen... en wat een nieuwsjes hier allemaal!
    Proficiat aan de zwangeren en de terug - zwangeren! smile.gif

Jenny, jammer dat het voor jullie zo moet lopen, hopelijk gebeurt er toch nog een wondertje!

Voor een broertje of zusje voor Sterre en onze jongens is het nog even afwachten...
    Ons hart zegt volmondig JA, maar we weten dat het opnieuw een gecompliceerde zwangerschap zal worden. Zal immers opnieuw moeten platliggen. Ik heb het er echt volledig voor over, maar langs de andere kant is er Sterre...
  • woow, proficiat aan de nieuwe zwangeren! ik hunker stiekem ook alweer naar een zwangerschap maar je moet met 2 zijn hiervoor natuurlijk content.gif

ik hoop dat alles goed mag blijven gaan! geniet er lekker van dames

bloem en inge, wat leuk dat alles zo goed verloopt!
    bloem, ik ben heel benieuwd wat het gaat worden love.gif
    inge, blijft het voor jullie ook een verrassing of mogen we het weten?

moet er alweer vandoor want mijn meisje roept

liefs xxx
  • inge, gefeliciteerd met de 12 weken grens! party.gif Die van mij begint de afgelopen paar dagen echt harder te schoppen. Dus hier is vollop leven aanwezig. Ik ben nu hard op weg naar de 30 weken.
  • En hoe is het hier met iedereen?
    En met de zwangere dames?
    Ik zag Bloem dat je vandaag even lang zwanger bent als ik was toen ik beviel. Dat is ondertussen weer bijna een jaar geleden.
    Jeetje wat gaat de tijd snel!

Groetjes,
    Aiko
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld