Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

• hallo allemaal

heel onverwachts en nog heel bang mag ik toch vertellen dat ik vanmorgen een positieve test in handen had!!

we waren net weer bezig met onderzoeken en de samnelevingstest was deze maand niet goed maar toch zwanger!!
    een wonder is het.

bloem ik ben ook heel blij voor jou dat alles goed gaat
    geniet er nu maar van

liefs inge
  • inge wat een nieuws! Dit gaat een hele spannende periode voor je worden. Ik hoop dat je goed gevolgd word en extra veel echo's krijgt. Dat het deze keer voor jullie ook maar goed mag gaan! Ik zal voor je duimen. Houd ons op de hoogte. Dikke zoen van Bloem
  • Inge, van harte!!! Ik hoop dat het goed blijft gaan! Jullie verdienen een wondertje!!!
  • Wauw Inge! Gefeliciteerd meid! Wat een geweldig nieuws meid! 2009 wordt dus toch nog helemaal jullie jaar!!!

Komt het toch nog helemaal goed met dit groepje...Jenny, jij moet nu toch snel volgen hoor meid!!! candle.gif candle.gif
  • Oh wauw, Inge, wat een geweldig nieuws. Kan je snel op controle? Hoe voel je je? Hou ons op de hoogte, hé!
  • Dikke proficiat hoor Inge!!
    Geniet ervan met volle teugen.
    Groetjes,
    Aiko
  • hey

nog eens tijd om hier ook te komen...

inge van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid!

hoe gaat met de zwangere dames hier??? love.gif

knuf
    stefke
  • Inge, veel suc6 met je echo volgende week. Dat worden nog even een paar spannende dagen. Ik heb morgen de 20 weken echo. Op het moment heb ik veel last van mijn buik. Hij groeit onzettend hard en volgens mij word ik goed getijsterd door bandenpijn en groeipijn en drukpijn etc..... Morgen hoor ik wel meer. Ik voel de uk wel heel goed bewegen en iedere dag luister ik even met de angelsound. Werkt erg goed voor overzorgde mama's! IK heb nu gelukkig vakantie, want ik moet het echt evne rustig aan doen. Jenny, zijn jullie al de ivf procedure in gegaan?

Liefs Bloem
  • Bloem, fijn van je te horen!
    Inge, laat je ook iets weten?
  • Bloem hoe is je echo geweest? Was alles goed met de baby en heb je genoten van et bewonderen van je kleintje?

Evelien, bij jou ook weer spannend zie ik? Over een paar daagjes je nod? Spannend, hopelijk snel goed nieuws weer!

Jenny, heb jij al nieuws over het ivf traject/ Is het al begonnen?

Inge hoe gaat het met jouw buikje? Kun je er al van genieten inmiddels of heb je nog steeds de schrik hoog zitten?
  • hai allemaal,

De 20 weken echo was super. Er waren geen bijzondere afwijkingen te zien en hij groeit keurig. Ik zit weer op mijn roze/blauwe wolk. We weten niet wat het wordt. Dat blijft nog even een verassing!

Liefs Bloem
  • Hallo,

Fijn dat alles goed gaat Bloem!
    Ik kon ook erg genieten van het getrappel en moest ook iedere dag even het hartje gehoord hebben wink.gif
    Geniet er maar van, je bent alweer over de helft! En neem je rust wanneer je lichaam het zegt.

Groetjes,
    Aiko
  • Oh Bloem...geweldig meid!!!!
    Lekker genieten hoor!!!
  • Inge, hoe was de echo??

Liefs Bloem
  • bloem wat lief dat je er naar vraagt hug.gif

ik heb idd vandaag een echo gehad
    en die was echt super!!
    we zijn zo opgelucht dat het goed is
    je kon echt al zien waar de armpjes en beentjes horen te komen
    en het hartje was ook heel goed aan het kloppen
    het is nu 1,7 cm

gelukkig mag ik over 2 weken weer een echo

maar goed de spanning is er nu wat af
    en zondag gaan we het dan ook aan mijn familie vertellen
    ik ben wat zwak geworden van het overgeven en ben de hele dag door misselijk en natuurlijk moe

ach ik heb het er voor over.

hoe is het met de rest?
    jenny hoe is het met jou behandelingen?

liefs inge

p.s bloem ook super natuurlijk dat jou 20 weken echo zo goed was
    nou maar flink wat spulletjes aanschaffen voor als de baby komt.
  • Inge, wat een lekker nieuws zeg! Fijn dat je over twee weken weer een echo krijgt. Tot wanneer is jouw vorige beebje gegroeid? Bij mij zijn ze toen allebij in week 6 gestopt. Dat is echt de cruciale week, waar het in moet gebeuren. Dus week 8, waar in het goed gaat is echt even een stapje verder he! Dat je goed misselijk bent, is juist een teken dat je goed zwanger bent. Dus die misselijkheid is echt voor een goed doel. Wanneer ben je evt uitgerekend?

Hier wordt inderdaad goed geshopt. We zijn nu vollop bezig met de baby kamer. Helemaal leuk. Hij wordt lime groen/met oranje. Lekker neutraal dus omdat we niet weten wat het gaat worden. Kamertje en wagen zijn besteld en de kast loopt een beetje over blush.gif

Liefs Bloem
  • Hey meiden,

Hier weer de ene teleurstelling na de andere. cry.gif Wij hebben besloten om ermee te "stoppen". Het traject van ziekenhuis naar ziekenhuis hebben we afgebroken. Na een jaar dokteren nog steeds niets en dat zonder duidelijke oorzaak.

Wij zijn er even helemaal klaar mee. We gaan kijken hoe het in de toekomst gaat. Volgens mij ben ik de enige van het forum zonder uiteindelijk zwanger geraakt te worden pregnant.gif .

Meiden, veel geluk en ik lees nog met jullie mee candle.gif
  • Jeetje Jenny...wat een k . u . tnieuws zeg meid...
    Kan me enerzijds voorstellen dat jullie er even klaar mee zijn, maar ik heb gewoon kippenvel meid...Bah! Ik gun je zó ontzettend een mooi kleintje, weet gewoon niet wat te zeggen...
    Zijn jullie helemaal niet meer begonnen aan ivf of wel mee begonnen maar wil je er niet mee verder?

Meis heel veel sterkte... candle.gif
  • Jenny, ik vind het zeer spijtig om te horen dat het bij jullie zo moet verlopen. Het enige wat ik nog kan zeggen, is dat ik voor jullie hoop dat het in de toekomst misschien toch nog gaat lukken! Ik vroeg me eigenlijk ook af, of jullie ivf nog geprobeerd hebben. Heel veel suc6 in ieder geval!
  • Jenny, wat ongeloofelijk erg voor jullie. Heb je dan gewoon geen uitleg/reden gekregen door het dokteren? Het is gewoon zo voor jullie, is dat alles wat ze kunnen zeggen? Ik vind het ongeloofelijk erg en niet te bevatten. Veel sterkte!

Inge, hoe is het met jou?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld