Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

• Hallo allemaal,

De beste wensen voor het nieuwe jaar!! Vandaag heb ik het hartje horen kloppen. Er was nog wat stress vanwege wat bruin een paar dagen geleden, maar dat schijnt dus weinig voor te stellen. IK ben nu bijna 14 weken. Dus nu op naar de 20 weken echo.

Inge en Jenny hoe is het met jullie?

Liefs Bloem
  • Hoi,

Ook mijn beste wensen voor het nieuwe jaar!
    Ik kan me voorstellen dat je er niet erg gerust in was Bloem, fijn dat alles toch in orde was. De 20 weken echo is een leuke om naar uit te kijken. Wil je het geslacht weten?
    Jenny en Inge ik duim dat dit ook jullie jaar mag worden!
    Evelien, jouw meid wordt ook al weer bijna een jaar, wat gaat het toch snel eh!

Groetjes,
    Aiko
  • Een goed 2009 toegewenst!! Suus, nog effe, spannend hoor. Is alles klaar voor de komst van #2?

Aiko; ik geloof niet dat ik de 20 weken echo zou betitelen als een leuke om naar uit te kijken. Tuurlijk, het is heerlijk om weer even te spieken en misschien het geslacht te kunnen zien, maar ik denk dat je je heel erg goed voor ogen moet houden dat het een SCREENINGSECHO is. Ze kijken er of je kindje geen afwijkingen heeft waar je rekening mee zou moeten houden. Dus helemaal 'leuk' hoeft het niet te zijn.
  • Mmm, ik begrijp je reaktie hoor Musje, misschien dat me verkeerd heb uitgedrukt. Voor mij was de 20 weken echo de leukste van de reeks. Het geslacht wou ik niet weten dus daar ging het me niet om maar ik vond dat je toen echt een minimensje zag. De baby is dan echt duidelijk gevormd en nog niet zo groot dat je enkel maar kleine stukjes ziet.
    Maar uiteraard zijn de echo's om medische doeleinden en vast te stellen of er iets mis is en dan niet alleen de 20 weken echo, eerste keer een kloppend hartje, op 12 weken wordt er gekeken naar de nekplooi,...
    Iedere keer was het toch weer met een bang hartje dat ik naar de gyn ging want je weet nooit of er iets mis is.
    Wat ik eigenlijk gewoon wou zeggen is dat ik de 20 weken de mooiste echo vond waar ik het meest van onder de indruk was wink.gif
    (ik heb er dan ook wel enkele gemist door mijn vroege bevalling...)

Groetjes,
    Aiko
  • Je hebt gelijk hoor: het is de eerste echo waar je echt een minimensje kan zien en dat is heel speciaal!
  • hoi iedereen

van hieruit ook de beste wensen voor iedereen!
    bloem, dat jij een gezond minimensje in je armen mag nemen

inge en jenny, dat jullie ook gauw zwanger mogen zijn in het nieuwe jaar

iedereen; dat jullie alle dagen mogen genieten van jullie kleine uk want de tijd gaat zooooo snel, veel te snel wink.gif

liefs
    stefke
  • Hoi!

De beste wensen voor iedereen hier!!!

Bloem, blij te lezen dat alles goed gaat! Nu maar genieten van je zwangerschap!!

Ik ben hier lange tijd niet geweest, maar heb het ook heel druk gehad de laatste dagen, want op 19 december is onze dochter Sterre geboren!
    Ze stelt het goed en is een superflinke baby!
    De feestdagen hebben hier ook een totaal andere dimensie gekregen!

grtz!
  • WAUW!!! Sterreke geniet van de kleine meid en veel geluk samen!!! Hartelijk gefeliciteerd!!

Hoe is je bevalling gegaan? Ben je er al weer bovenop?

Veel geluk gewenst!
  • Proficiat Sterreke, het is voor jullie een bewogen jaar geweest. Geniet nu maar met volle teugen van jullie kleintje!!
    Inge en Jenny, hoe is het met jullie??

Groetjes,
    Aiko
  • Proficiat Sterreke!
    Is ze niet een beetje prematuur geboren? Is alles verder in orde?
    Groetjes
  • Lievelien, ik zie dat je je banner veranderd hebt wink.gif
    Heb je nog steeds geen cyclus?

Groetjes,
    AIko
  • Hey!

Dankjewel voor de felicitaties

Onze Sterre is na een vlotte bevalling van 5 uurtjes uiteindelijk 3 weken te vroeg geboren. Onder die 5 uurtjes tel ik enkel de tijd op verloskamer, want met wee├źn liep ik al weken rond. Om 23u zijn we er toegekomen en om 4.03u is ze geboren. Heb wel een behoorlijke knip gehad die me de`1ste dagen erg veel last bezorgde.

Ondertussen weegt onze meid al bijna 4kg!

Hoe is het met iedereen hier??

grtz
  • sterreke van harte meid met de geboorte van je dochter! Je zult er vast en zeker van genieten. Ik heb volgende week weer een echo. Dan ben ik 16 weken. IK blijf onzeker en ben dan ook iedere keer weer blij als de controles goed zijn. Op mijn profiel staat een foto van de echo van 11 weken en een buikfoto van vandaag. Buikje begint nu wel te bollen. IK heb normaal echt een platte buik en maat 36. Dus is het best goed te zien.

Inge en Jenny, ik vind het spijtig dat we niks meer horen. Ik had jullie graag willen steunen en was ook wel nieuwsgierig hoe het er nu voor stond. Mochten jullie dit nog lezen, dan wens ik jullie in ieder geval heel veel suc6 toe in de toekomst.

Liefs Bloem
  • Hey lieve Bloem!! Fijn dat je nog aan me denkt, en de andere meiden ook natuurlijk. Ik lees nog alles mee hoor... En ben ook erg blij dat het allemaal zo goed gaat met jullie zwangerschappen.

Met mij gaat het minder goed, het waren zware kerstdagen en Oud en Nieuw. De reden dat ik niet zoveel meer schrijf is eigenlijk dat ik niet veel te melden heb. Ik ben overgegaan van het ziekenhuis naar een IVF kliniek hier in de buurt. In het ziekenhuis heb ik totaal 6 IUI gehad, zonder resultaat. Daarna nog aantal maanden gewoon klussen, ook zonder resultaat.
    Ik heb in de IVF kliniek daarna nog een aantal onderzoeken gehad en ook daar was alles perfect.

Zo als het er nu naar uitziet mag ik volgende maand starten met IVF, daar heb ik mijn hoop dan ook op bevestigd... candle.gif

Groetjes Jenny
  • Jenny, fijn om even van je te horen!! Ik snap heel goed, dat je geen zin en ook weinig meer nieuws hebt ok te schrijven op zo'n forum. Toch ben ik blij dat je nog even hebt laten weten, hoe het er nu voor staat. Ik vind het toch zo bizar, dat als er niks aan de hand is, je niet zwanger wordt! De natuur is wat dat betreft maar een cruw verschijnsel zo nu en dan. Ik hoop voor jullie dat ivf, wel goede resultaten zal brengen. Heel veel suc6 in ieder geval.

Liefs Bloem
  • Hoi,
    Bloem, laat je volgende week iets weten, hoe het was?
    Jenny, ik begrijp wel dat je niet goed meer weet wat te zeggen. Het is allemaal zo wreed, onbegrijpelijk gewoon. In elk geval een dikke hug.gif en succes met de volgende stappen die je gaat ondernemen.

Wij denken idd aan een tweede kindje, maar ik geef nog steeds borstvoeding, en veel, en ben nog steeds niet ongesteld geworden.
    Volgens de gyn is er ook niet veel beweging op mijn eierstokken. We zitten dus een beetje in een dillema. BV afbouwen of gewoon de natuur zijn werk laten doen...

Groetjes!
  • hey

jenny, ik kom hier ook zo vaak niet meer maar vind het wel lief en knap van je dat je nog van je laat horen hier. het lijkt me zeker niet makkelijk zo een lange moeilijke weg te moeten afleggen voor je kleine droom. ik wil je alvast heel veel succes wensen met de volgende poging en hopelijk is het dan eens raak

bloem, ik kijk samen met jou uit naar die volgende echo en het zal zeker allemaal in orde zijn! wat een mooi schattig buikje heb je toch content.gif
    als ik het zo zie mis ik het toch een beetje, het zwanger zijn maar toch tegelijk zo blij dat alles goed is verlopen en een gezonde meid geboren is... ik geloof dat je ook begint uit te kijken naar dat moment? geniet toch ook maar van de zwangerschap zelf want eens het geboren is, gaat het zoooo snel allemaal...
    is cliche maar het is ook zo

sterreke, proficiat met jullie kleine meid! geniet er lekker van

groetjes
  • en, bloem, echo gehad? alles ok?
  • Lievelien, hier alles goed hoor! De echo was super. Beebje is al 16 cm en was echt super actief. Het begint nu toch wel een beetje realistisch te worden. Zo langzamerhand begin ik een beetje te beseffen dat dit kindje er toch echt gaat komen! We zijn nu rustig aan het leeghalen van de babykamer begonnen. We hebben behang besteld en over twee weken gaan we op kamertjes en kinderwagenjacht! Daar heb ik erg veel zin in.

Liefs Bloem en baby.gif of baby2.gif
  • Hiephoi Bloem!
    Ik wilde al langer reageren, maar zit met een zieke dochter en superveel werk, dus het was er nog niet van gekomen. Maar ik ben heel erg blij voor je, hoor.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld