Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

• Amaai, Aîko, zeker en vast reden om fier te zijn...
    Gho, die nachtvoedingen... ik merk dat loslaten en relativeren eigenlijk heel belangrijk zijn. Hoe zwaarder ik eraan til, hoe zwaarder het wordt... Hier toch nog 2-4 keer, op gewone nachten, hoor.
    Bloem, ik hoop echt heel hard voor je dat het goed gaat...
  • Bedankt allemaal bigsmile.gif
    De nachten gaan de afgelopen week iets beter. Hij vraagt nog wel even veel, maar ik kan hem na zijn voeding als ik nog wakker ben, of als ik wakker wordt terug in zijn eigen bedje leggen zonder dat hij heel de wijk bijeen krijst. Quentin heeft het moeilijk om in slaap te vallen, hij huilt zichzelf meestal in slaap. 's Nachts heb ik het daar veel moeilijker mee omdat mijn vriend vroeg op moet en ver moet rijden. Dan laat ik hem liefst niet te lang wenen. Dat maakte de nachten voor mij nog zwaarder. Gelukkig lijkt het erop dat het hem beter aan het lukken is.
    En Stefke, al verhuist.
    Jenny en Inge hoe is het met jullie. Zit jij niet bijna aan je nod Inge?
    Bloem alles goed met je, durf je al wat meer ontspannen?

Groetjes,
    Aiko
  • Hoi meisjes,

Hoe is het hier?? Ik ben zo blij als het volgende week donderdag is. Hopelijk weten we dan of ons wonder daadwerkelijk gaat komen. Ik heb nog steeds geen bloedverlies gehad, dus dat is wel positief. Nu dus ondertussen 2 echo's en een intake gesprek (gisteren) gehad. Als de echo volgende week goed is, mag ik met 11 weken nog een keer. Ik heb namelijk een heel meelevende vk parktijk. Ik heb op zich we last van de standaard kwaaltjes zoals misselijkheid en veel plassen. Hopelijk is dat een goed teken. Duimen jullie met mij mee voor een goede echo volgende week. Ik moet om 8.10 (dus weer lekker vroeg)

Inge en Jenny hoe is het met jullie?? Jenny, wanneer gaan jullie met ivf beginnen?

Geniet de rest nog van zijn beebjes???

Stef de verhuizng nog doorstaan? Stuur je mij nog even je nieuwe adres?

LIefs Bloem
  • Hoi Bloem, nog drie daagjes en dan is het al weer 4 december. Ik duim dat je weer een superecho hebt hoor! Weet je nog wanneer het de vorige keren is misgelopen? In ieder geval lijkt het er sterk op dat dit wel een mooie zwqngerschpa gaat worden, het feit dat je geen bloedverlies hebt is super!!
  • Bloem klinkt goed meid!!! Hopelijk vertel je ons doderdag snel het nieuws van je echo meid!!! Nu gaat het goed...ik voel het!!!
  • echo was super!!!!!! Kindje is precies 2 weken en 2 dagen gegroeid. De datum staat nog niet helemaal vast. Op 16 december berekenen we de definitieve datum. Dat is nu nog wat lastig te beoordelen. De baby zwaaide met zijn armen en benen. Z'n hartje klopte goed. Zo ver zijn we nog nooit geweest. De VK was super tevreden.
  • hey lieve bloem! super is dat om te lezen meid bigsmile.gif het gaat echt goed en je hebt een goede zwangerschap meid; je mag er nu wel op aan dat alles goed blijft gaan dus genieten maar thumbup.gif
  • Hoi Bloem,

Ik kwam speciaal even kijken hoe je echo geweest was. Ik ben zooo blij voor je. Ik hoop dat je er nu een beetje van kan genieten. Fijn dat je van zo dicht wordt opgevolgd, 16 december is niet meer zo ver weg bigsmile.gif

hug.gif
    Aiko
  • Ik had het vanmiddag al gezien, maar was aan het kolven en kon dus niet typen, maar
    WOOOOOHOOOO,
    wat een goed nieuws.
    Mijn dag is alvast goed. Alles komt in orde, daar vertrouwen we op, hé.
  • bloem wat een schitterend nieuws, ben echt blij voor jou!
    Echt wel goed dat ze je nu zo van dichtbij opvolgen.
    Hoe zit het met de zwangerschapskwaaltjes?

Groetjes
    Elke
  • Bloem, ik kwam speciaal voor jou even gluren hier...Geweldig nieuws meid! En fijn dat je vk/gyn je zo goed in de gaten houdt! Gefeliciteerd!!! Joouw feestdagen kunnen nu vast niet meer stuk!
  • Bedankt meisjes!! Nu naar de 12 weken. Maar ik ga er stiekem van uit, dat het deze keer nog wel eens goed kan gaan. De afgelopen paar dagen was ik echt kotsmisselijk. Vandaag gaat het wel weer een beetje. mijn hormonen slaan in ieder geval af en toe flink op hol. Nog 1,5 week en dan weer een echo. Voorlopig wel de laatste. Dan pas weer met 20 weken. Hopelijk is het beebje dan weer zo goed gegroeid en kan ik jullie de definitieve uitgerekende datum doorgeven. Zo ver als nu, zijn we in ieder geval nog nooit geweest. De andere beebjes zijn begin 6 weken gestopt. Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs Bloem
  • Hey Bloem, echt helemaal geweldig dat alles er nu zo goed uit ziet! Echt, super. Wat zal jij genieten van de kerst als je dan precies 12 weken bent, of niet? Begin je al te fantaseren over je beeb en je groeiende buik, babynamen en babykamers? Mocht je nog positiekleding zoeken dan kan ik je mijn site aanraden ([url=www.zozwanger.nl">www.zozwanger.nl]www.zozwanger.nl">www.zozwanger.nl[/url]). Als je wilt dan stuur ik je wel een kortingscode waarmee je 10% extra korting krijgt...
  • Hai meisjes,

Ik loop over van geluk. Beebje is 10 weken en 5 dagen. Alles zit erop en eraan. Hartje klopte goed en hij was weer aan het zwaaien. Hij is nu precies 4cm. De vk zei dat ik de kritsiche periode nu voorbij ben en het dus gewoon van de daken kan gan schreeuwen. 9 juli wordt de definitieve datum. Voor ons is dit ook een heel onverwachts wonder. Ik ga proberen om er wat meer van te genieten.
    Wij zullen in ieder geval een hele andere kerst hebben dan vorig jaar.

Heel veel liefs van Bloem
  • Geweldig Bloem!! 3x is scheepsrecht. Geniet er nu maar van met volle teugen, jullie feestdagen zullen alvast niet meer stuk kunnen:-)

Dikke hug.gif

Aiko
  • Lieve Bloem...kippenvel om jouw geschreven stukje meid!!!
    Geniet ervan en heeele fijne feestdagen!!!
  • Aan iedereen prettige feestdagen gewenst!!!
  • Onze meid is ondertussen al 1 jaar geworden, lijkt alweer zo lang geleden dat ik hier even kwam piepen.

Ik wens hier iedereen een héél gelukkig en gezond 2009 toe!

Veel liefs
    Bloemetje
  • Hoihoi,
    Bloem, hoe is het met je? Al terug een echo gehad? En, genoten van de feestdagen?
  • De beste wensen voor iederen meiden!

Inge hoe was het bij de gyn?

Jenny, alles goed meid?

hug.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld