Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

• Hoi allemaal

Ik trouw binnen enkele maanden en dan willen we zo snel mogelijk een eerste kindje. We kijken er beide enorm naar uit. Toch wil ik volop van mijn trouwdag genieten en niet misselijk zijn, champagne laten staan, trouwkleed te klein, ...

Vandaar dat we er in april pas zullen aan beginnen. Ben nu wel al gestopt met de pil (sinds half december) om mijn cyclus op gang te laten komen. Dat kan blijkbaar een tijdje duren. Verwacht mijn maandstonden binnen twee dagen, maar vrees ervoor. Nog geen teken dat ze eraan komen. Ik vind het nu eigenlijk al spannend, ook al zijn we nog niet echt gestart.

Groeten
    EMMEKE
  • Hoi emmeke!

Wij willen ook in april ervoor gaan! Ik ben ook heel erg benieuwd. Zo spannend, een eerste kindje! Wij zijn trouwens ook pas getrouwd content.gif . Afgelopen september. Het was een geweldige dag.

Geniet van je trouwdag, en droom lekker over kindjes!

Groetjes,
    Hilke
  • Leuk dat er nog iemand is die vanaf april graag zo snel mogelijk wil zwanger worden.

Ben jij al gestopt met de pil?

Ik wacht op mijn duiveltjes (of hoe noemen ze dat in het forum).

Groeten
    Emmeke
  • Hallotjes,
    We zitten zo'n beetje in hetzelfde schuitje....
    Wij zijn in november gestopt met de pil inmiddels ben ik 2 keer devil.gif zonder pil geweest en er zaten telkens precies 31 dagen tussen. Ik weet het wij zijn er ook nog niet echt voor aan het gaan..... ook mijn kleding zou anders niet meer passen op onze dag maar toch is het elke keer weer spannend en tel ik de dagen af tot mijn duiveltjes moeten komen blush.gif
    Wij willen er vanaf februari voor gaan en hopen dan een weekje of 4 a 5 te zijn op onze dag zodat we met z'n drietjes kunnen trouwen..... hoop er maar niet teveel op de natuur zal zijn gang moeten gaan laat zich helaas niet zo nauwkuurig plannen.
    Heel veel plezier met alle voorbereidingen voor jullie dag en daarna met klussen thumbup.gif
  • Hai meiden.
    Ik schrijf me ook bij, bij de april koorts. Ik stop deze maand met de pil en ga dan eerst even ontpillen, eens even kijken wat het lichaam doet en hier op reageerd. Per april hoop ik dat het ons gegund is om voor de hoofdprijs mee te spelen
    succes allen met oefenen
    groetjes
  • Hoi allemaal

Vandaag zijn de devil.gif doorgebroken, na 32 dagen. Dat valt dus best wel mee, h?. Hopelijk krijg ik wat zicht op mijn cyclus tegen april content.gif

4 ? 5 weken zwanger op je trouwdag lijkt me ook heerlijk. Nog geen ongemakjes en toch al weten dat je zwanger bent. Maar de kans dat dat lukt is wel heel klein. Dus probeer ik daar ook niet teveel op te hopen.

Groetjes
  • zeker weten, spannend als jij op je trouwdag al weet dat er een wonder in je groeit.
    Wanneer is je trouwdag precies??
    spannende tijden allemaal thumbup.gif
  • Loodje

Ik trouw op vrijdag 18 mei.

Op jouw cyclusbanner lees ik dat je nog een maandje afwacht en er dan blijkbaar voor zal gaan. Wat is jouw reden om te wachten?

Groetjes aan iedereen
    Emmeke
  • heej hallo,
    Emmeke klopt je banner gewoon niet of is je devil.gif niet goed doorgekomen?
    Ik ben afgelopen zaterdag en dagje devil.gif geweest. Snapte er niets van was er net ruim een week vanaf en nu weer.... maar was maar 1 dag en een klein beetje. Nu las ik op deze site dat dit wel eens zou kunnen zijn van een eisprong schijnt regelmatig samen te gaan met lichte bloeding; nou ja we hopen het maar he, weten we in ieder geval dat dat goed zit.....
    Groetjes en thumbup.gif iedereen
  • Hai emmeke
    De reden dat ik een maandje wacht is dat ik nu gestopt ben met de pil en eerst eens wil kijken hoe mijn lichaam hier op reageert.
    Daarnaast start ik van de week met foliumzuur zodat mijn lijf er helemaal klaar voor is.
    Mei schiet al op, ben je bezig met alle voorbereidingen? spannend hoor
    groetjes Loodje
  • hallo allemaal, leuk te horen dat jullie allemaal trouwen en beginnen met een eerste kindje. ik en mijn vriend zijn niet getrouwd maar zijn al wel de gelukkige ouders van een schat van een dochtertje. in februari stop ik met mijn pil voor een tweede engeltje. afwachten maar. en allemaal al veel succes

nathalie
  • Hoi allemaal!

Mijn man en ik hebben besloten een maandje eerder met de pil te gaan stoppen.. content.gif Ik ga nu 1 maart stoppen. Nu dus met foliumzuur beginnen. Ik ga van de week naar de apotheek om me voor te laten lichten. Misschien dat ik niet alleen foliumzuur neem, maar een voedingssupplement voor vrouwen die zwanger willen raken...

We hebben trouwens een kei leuk ledikantje gezien.. ik weet het is vroeg.. maar ja, t kriebelt zo he!

Groetjes,
    Hilke
  • halo hilde. is het aan te raden om al met foliumzuur te beginnen?
    wij zouden binnen een maandje stoppen met mijn pil.

nathalie
  • Ja, voor zover ik weet kun je het beste 4 weken voordat je stopt met de pil beginnen met foliumzuur of een voedingssuplement voor vrouwen die zwanger willen raken. Bovendien is het nooit schadelijk. Je mag foliumzuur lang gebruiken, 1 jaar is bijvoorbeeld helemaal geen probleem. Niet iedereen raakt makkelijk zwanger en dan slik je het ook langer. Het is nooit schadelijk en het is goed dat je het 4 to 6 weken voor de poging hebt geslikt. Vandaar dat ik al ga beginnen!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! thumbup.gif

Hilke
  • Ik wil nog even zeggen dat ik doktersassistente ben, en dat wij dat (over foliumzuur) zo adviseren op de dokterspraktijk..
  • dan zal ik morgen is rap naar den apotheker lopen content.gif
  • Hoi iedereen

Mijn banner klopte inderdaad niet. Ik was de eerste dag van mijn maandstonden vergeten in te geven.
    Mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil duurde 32 dagen. Dat viel dus beter mee dan verwacht smile.gif . We zullen zien hoe het deze maand is. Nog 3 of 4 cycli en dan...

Ook ik neem nu al foliumzuur. Mijn dokter raadde dat aan en gaf me een voorschriftje.

Groeten, Emmeke
  • misschien een domme vraag, maar hoe weet je hoe je cyclus begint nadat je met je pil gestopt bent?
  • Heej hallo,
    Welkom allemaal!
    Ik ben in nov. gestopt met de pil en in Jan. begonnen met een voedingssuplement voor vrouwen de zwanger willen worden of zijn van vsm ik dacht dat kan nooit kwaat he wat extra vizamientjes... en bovendien hoorde ik ook dat het beter is om 1 a 2 maanden voor je eerste pogingen te beginnen met foliumzuur (wij gaan er vanaf eind deze maand voor blush.gif )
    Weten hoe je cyclus is als je stopt met de pil kun je volgens mij niet is eff afwachten.... Ze zeggen trouwens dat het beter is om eerst minimaal 1 keer je "normale" menstruatie af te wachten voordat je gaat proberen das dan tevens ook makelijker uittellen hoelang je zwager bent.

Groetjes en iedereen een fijne (werk)weekAangepast door ukkie op 04/02/2007 21:43
  • dank je ukkie. je moet het allemaal maar weten he tongue.gif

nathalie
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld