Wie wil er mama worden in mei 2006?

• hoi hoi

knorretje oei oei zolang niet meer hier geweest
    de banner stond al van het begin van de zwangerschap erop hahaha

alle dames hier ook gelukkig nieuw jaar

met mij gaat het goed
    samen met mijn dochters en mijn nieuwe relatie verwachten wij in februari een kleine
    hier hebben we bewust voorgekozen
    aangezien ik mijn huidige vriend al 14 jaar ken hebben we niet zolang gewacht met proberen zwanger worden

in februari 2011 heb ik op 6a 7 wkn een miskraam gehad
    en was eind mei gelukkig weer zwanger van deze

rond en gezond loop ik rond
    ik moet zeggen dat ik wel meer last heb van mijn buik steken en druk gevoel
    ik heb ook het idee dat dit kindje eerder komt aangezien de groei erg goed gaat <3

spannend dus hier jaja
    ik zoek je wel op bij hyves alleen ik ben er niet vaak op

ik hobbel dus nog steeds rond met af en toe aardige krampen in mijn buik zouden het voorweeen zijn ????

nou doei doei

groetjes kissie
  • nog de beste wensen voor 2012!
  • t wordt spannend Kissie thumbup.gif pregnant.gif
  • Wauw, Kissie je houdt het goed vol hoor <3 pregnant.gif

Wellicht ben ik je zo nog voor wink.gif

Onze bijna 3 jarige pleegdochter komt as woensdag nl bij ons wonen <3
  • Kissie overtijd?? Ik moet eens even kijken of er op Hyves nog geen nieuws staat wink.gif

Onze pleegdochter "Feetje" is dus woensdag gearriveerd. Naar omstandigheden gaat het eigenlijk heel goed. Sophie heeft hier en daar een jaloers momentje, maar véél minder dan we van te voren verwacht hadden. Ze is echt een lieve grote zus <3
    En Feetje is zo'n schatje, echt een heel lief meisje en ook heel vrolijk. Een heerlijk kind gewoon <3
  • hoi hoi
    nu mag ik jullie melden dat ik vanmorgen(19-02-2012) om 10.02 trotse mama ben geworden van een dochter elise
    na een bv van net 2uur is ze gezond en wel geboren
    3910 gram en 51cm
    zusjes apetrots en papa ook natuurlijk

groetjes kissie
  • Wauw, Kissie gefeliciteerd! Mooie naam en een snelle bevalling zo te lezen! Super hoor, geniet ervan <3
    Natuurlijk ook gefeliciteerd voor je vriend en de twee grote zussen!
  • Kissie proficiat met je derde dochter! Een gezellige boel daar dus. Hoe gaat het met jullie?

Knorretje ik zit ook op FB zal je eens opzoeken

Mekkie nog eens proficiat met je pleegdochter, maar dat heb ik al op FB gedaan hé wink.gif
  • hoi hoi
    kathy thanks
    ja het is hier super gezellig
    nou ja dat lieg ik hahaha
    de oudste neemt haar ouderlijke zus rol te serieus niks mee te beginnen en is zo dwars als het maar zijn kan
    dan heb je papa die nergens tegen kan en vrij snel op zijn tenen is getrapt laat door niemand de les lezen te dus maar goed ik zit er vrolijk tussen probeer overal en alles goed te doen en op me te nemen maar ja ook wennen voor iedereen
    en de middelste nu lynn die is en blijft vrolijk tuurlijk wel eens ff dwars en luisterd niet maar niet zoals britt
    verder laat de papa van de dames (men ex) de kids vrijwel stikken dat doet me zon pijn he nergens heeft hij tijd voor alles is te veel geen geld maar wel op reis kunnen noem het maar op snap je nou dat er mannen zijn die hun papa durven te noemen thumbdown.gif
    papa is alles en is heilig maar daar komen ze snel van terug ik houd er geen hand meer boven en ben eerlijk tegen de dames en houd respect maar pijn doet het me als hij 1 keer in de maand de kids ziet is vrij veel en dan zijn ze merendeel bij zijn ouders
    cry.gif dat kan ik ervan

maar goed ik stop verder geen bijzonderheden hier een erg te vreden meisje tuurlijk wel met haar nuk uurtjes en krampjes maar stukken minder dan britt en lynn ben al een paar keer met haar wezen wandelen en het centruk in gaat prima mag niet klagen
    papa trots mama trots grote zussen trots wat wil je nog meer

groetjes kissieAangepast door kissie op 07/03/2012 14:35
  • Kissie, gefeliciteerd met je dochter!
    En Mekkie, gefeliciteerd met je pleegdochter.

Kan me goed voorstellen Kissie dat je verdrietig wordt van hoe de vader van je twee oudsten zich gedraagd. Alsof hij geen vader meer is omdat jullie niet meer samen zijn... Sterkte daarmee! Gelukkig hebben ze wel een fijn thuis waar ze liefde vinden.

Hier alles goed. Leven gaat zo z'n gangetje. Drukke weken, tijd vliegt voorbij. Het is belangrijk om er van te genieten. En hoe lief baby'tjes ook zijn, ik ben erg blij dat ik die fase voorbij ben. Nu nog even zorgen dat ze uit de luiers komen en dan worden het echt grote jongens. Maar dat duurt volgens mij nog wel even. Annika was daar echt sneller mee dan de jongens.

Liefs!
  • Dag lieve dames, wat heb ik veel gemist zeg!!!!

Ik zag daarnet knorretje opduiken in een topic over een kinderwagen en ineens viel mijn eurootje... Hoe zou het met de dames zijn?

Oh Kissietje, een derde dochter, gefeliciteerd!!!! en idd zo gaat dat met exen he. hier is meneer de ex de 7e vertrokken naar cyprus, om te wonen en te werken. Tja twas niet dat hij echt naar Lorelay omkeek he.

Knorretje de tweeling al bijna 2! super zeg!
    Mekkie gefeliciteerd met je pleegdochtertje!!!
    En Kathytje, Jenne naar school, wat is de tijd vooruit gevlogen zeg.

Hihi ik moet niet veel zeggen natuurlijk.
    Na Lorelay, Brayden en Faylinn verwachten we nu een tweeling.
    We wilden graag nog een vierde kindje, en ons vijfde krijgen we er zomaar bij.
    Alles gaat prima, ik ben straks 27 weken ver en de beebjes doen het prima. Ze zijn vorige week nog gemeten en allebei op 1kg geschat.
    Ik zie er ondertussen al rolbaar uit, maar het is nog goed te doen.
    De andere kids hier doen het ook prima. Lorelay en Brayden gaan graag naar school, en Faylinn is een klein varkentje. Ze kan al behoorlijk tetteren en zingen en dansen, heerlijk om te zien.
    Hopelijk nemen jullie het me niet kwalijk dat ik hier zo lang niet was,
    dikke knuffel allemaal!!!
  • Heej Aurora, wat leuk om nog eens van je te horen!!!
    Gefeliciteerd met je tweelingzwangerschap! Wow, je zal je handen straks vol hebben met 5 kids wink.gif
    Hihi maar we hebben hier al een 2ling expert, Knorretje. Die kan je vast wel wat tips geven wink.gif
    Vroeger leek mij dat altijd zo leuk een tweeling <3 (maar nu lijkt het me ook wel veel werk hoor).

Hier alles prima. Pleegdochter doet het super. Natuurlijk zijn er wel wat dingetjes. Maar dat is niet onoverkomelijk of zo. Ik heb van de week besloten eens haar luiertje uit te trekken overdag en voila! Ze heeft 2x een ongelukje gehad en doet verder alles keurig op het potje! Super dus!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld