Wie stopt er nog met de pil in december?

• Hallo Titi1982: Dan kan je er binnen paar dagen ook volledig voor gaan, fijn zo!

Ik hier ben nog steeds aan het hopen dat het vn de 1ste ronde meteen raak zou zijn, het maakt me echt gek. Ik ben daar continu mee bezig, sta er smorgens mee op en ga er savonds mee slapen. Niet goed éh, maar het zou toch zoooo fijn zijn eh dan hebben we met Nieuwjaar wat mooist te vertellen. Maar ja nog even geduld moet pas volgende week maandag mijn ms krijgen dus nog 7 dagen te gaan.. Voel tjans nog steed de spanning mijn mijn onderbuik en soms super opgeblazen gevoel, maar heb zo wat zitten lezen en nu kan dat mss ook wel vn het ontpillen zijn. Dus wss zal het dat dan wel weer worden éh..

Zo, groetjes nog!
  • Hey allemaal,

Sophia, het klinkt alvast positief. Khoop bij ons ook dant van de eerste keer raak gaat zijn. Maja, da zal wel te mooi zijn he.
    Ik duim voor je mee thumbup.gif

Titi1982, Ik heb mijn laatste pil vrijdag genomen en ik krijg mijn regels normaal dan morgen. Dus we kunnen er samen voor gan.

charly, Iid. Ik weet ook niet wat ik me al die tijd moet doen. Maar ik denk da we zo de zwangerschap beter kunnen beleven. Niet?

Ik denk er ook veel aan. Maar ik denk dat het niet te is. Door mijn werk en de drukke dagen kan ik het ook even van mij afzetten.

Groetjes Lien
  • Gelukkige heb ik een kantoorjob en kan ik tot het laatste blijven werken. Ik zou anders de muren oplopen. Ben gene stilzitter.
    Misschien kan je kindjes bijhouden of zo. Kinderen van en naar school doen en bijhouden tot de ouders thuis zijn zodat de kinderen niet in de voor- en nabewaking op school moeten blijven.
    Of kindjes bijhouden van mensen die een bepaalde dag geen kinderoppas hebben terwijl ze werken zijn omwille van het kindje bijvoorbeeld ziek is en niet naar de onthaalmoeder of creche kan en de ouders niet thuis kunnen blijven van hun werk.
  • ik heb ook de laatste pil genomen... nu gaan we t wel zien..
  • Hey,

Ik heb een vraagje. Heeft er iemand ervarng met vervangingscontracten?
    Ik heb gisteren een nieuw gekregen. Maar normaal staat er altijd een einddatum op en nu niet. Nu vraag ik mij af of ze mij direct kunnen ontslaan als ik zwanger ben. Er staat op dat het voor vervanging is van een zwangerschap tot de dag dat die persoon terus is. Maar als ik nu zwanger ben voor dat zei terug is, kunnen ze mij dan ook direct ontslaan? Er staat ook op dat ze het contract onmiddelijk kunne beeindigen als die person vroeger terug komt.

Groetjes lien.
  • Fijn Lien, dan duim ik ook alvast vr jou dat het bij jullie snel lukt.. Maar i.v.m je contrac, maak je maar niet ongerust Zwangerschap is geen geldige redenen tot ontslaan hoor, zover ik via mijn werk beetje dervn ken, mogen ze je niet met die redenen ontslaan.. Maar dat ze je onmiddelijk kan ontslaan als die persoon terug komt das natuurlijk wel zo, tis ook daarom dat het een vervangingscontract is, dat weet je beetje op voorhand éh dat dat zo is..

@Flower 1406: Alvast veel succes!!

Groetjes
  • Hey allemaal
    veel succes allemaal en hopelijk worden we snel pregnant.gif
    Ik was 2 maanden zwanger maar heb op kerstmis een miskraam gehad. HEb het vruchtje de 29e moeten laten weghalen. Had schrik dat mijn cyclus nu weer helemaal in de war zou geraken. Vele vrouwen moeten namelijk enkele weken tot maanden wachten voor hun eerste menstruatie er terug is maar ik heb ze vandaag al. Wat ben ik blij dat ik die vervelende buikpijn terug kan voelen wink.gif

Hopelijk zal 2011 een zeer goed begin in petto hebben voor ons allen!
    succes
  • Hallo,

Sorry Sorry! Ik heb het zo druk gehad en heb geen kans gehad om hier op te geraken. Ik ben naar mijn gyn geweest en die heeft me meer slecht nieuws gegeven dan iets anders. Ik ben niet zwanger, vind het spijtig. Maar het is de klap dat ik achteraf , het was beter voor mij om mijn kinderwens voor eventjes op te bergen. Want mijn baarmoeder is nog niet echt genezen na mijn curretage van 2009(zie profiel)Mijn baarmoeder en ook mijn keizersnedelitteken zijn nog heel gevoelig; We hebben besloten dan om onze kinderwens in de onderste lade te leggen. Misschien in de toekomst.
    Ik wens iedereen alleszins veel succes en dat er een mooie wens uitkomt in het nieuwe jaar!
  • wat is het hier rustig...
  • Idd, ik probeer er zo weinig op te zitten. kwastie van er niet te veel aan te denken.. Hoe is het met jullie?

Groetjes lien
  • Ja idem als Lien ,idd!!ik probeer ook niet te veel eraan te denken hihi!smile.gifanders maken we elkaar maar zot he meiden!smile.gif
    gisteren langs Noukies winkel gepasseerd en kon toch niet laten van eens binnen te gaan,en als je dan al die mooie spulletjes en kleertjes ziet ,tjah dan wil je toch zo snel mogelijk zwanger zijn he!
    maar we klussen ondertssn gewoon verder smile.gif content.gif en hopelijk levert het snel iets moois op! thumbup.gif
  • Ik kom hier af en toe wel eens piepen. Maar probeer er mij niet te veel mee bezig te houden en de natuur zijn gang te laten gaan.
  • Hey meiden,

Ik kan het toch even niet laten. Normaal zou ik dinsdag mijn regels moete krijgen. Ale, hopelijk niet he. Maar ik kan mij niet houden om een test te doen. Zondag morgen zou ik graag testen.
    Nu een vraagje, ik voel heel af en toe steekjes in mijn onderbuik. of precies lucht. Maar ik denk dat het van de ontpilling kan zijn. Maar ik heb ook het gevoel dat mijn tepels een beetje groter zijn en mijn tepels zijn licht gevoelig. Kan dat ook van de ontpilling zijn?
    of mss toch al zwanger?

Groetjes Lien
  • het kan natuurlijk altijd he Lien!!wie weet!!spannend zeg!!laat je iets weten als je getest hebt?
    groetjes en ik duim voor je!
    thumbup.gif
  • hey dames,

Ik heb zondag een testje gedaan. Maar negatief sad.gif
    en toch heb ik het gevoel dat mijn tepelhof groter is geworden!!
    en mijn tepels zijn licht gevoelig. Kheb nog een beetje hoop. Morge avond zou ik mijn regels moete krijgen. We zien wel.

Groetjes Lien
  • hoe gaat het met iedereen hier? iemand nog nieuws??
  • dag dames,

ik ben ook gestopt met de pil in de maand nov/dec, maar helaas tot nu toe niet gelukt.

ik was deze maand 4 dagen eerder devil.gif dan vorige maand, misschien komt het door dat ik gestopt ben met de pil?

iemand al zwanger? die 2-3mnd al eerder gestopt is met de pil?

succes allemaal
  • Hallo dames,

het is hier nogal stil gevallen éh...

Zijn er ondertss al zwangere dames onder jullie??

Groetjes
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld