Wie ook voor 1e kindje? (26 jaar, NL)

• Gefeliciteerd Lilarose! Wat fijn dat het meteen de eerste keer raak was. Geniet er lekker van content.gif

Wat leuk dat die kleine al loopt. Bij ons wil ie nog niet echt zelf lopen, maar wel als we zijn handjes vasthouden...of als hij de krabpaal van de katten pakt, echt een koddig gezicht <3
    Onze kleine vent vertelt soms hele verhalen, echt met intonatie en alles, maar ja....echt praten is het nog niet te noemen, hihihi.

Leuk weer wat van je te horen. Ben zelf de laatste tijd ook weer wat actiever op het forum omdat we nu ook met de pil zijn gestopt...al doen we het nog rustig aan, we gaan er pas in september echt voor. Ach, dat is ook dichter bij dan we denken, want de tijd vliegt voorbij.

hug.gif
    Daantje
  • Hey dames,

Lilarose Proficiat! ik wens je een fijne relae zwangerschap toe.
    En Daantje, heel veel succes!

Wij hebben besloten om het bij eentje te houden. We hebben wel andere grote plannen:wij gaan volgend jaar trouwen smile.gif

Met Emily gaat alles super. Ze zegt al een paar woordjes, en houdt grote betogen in haar eigen brabbeltaaltje. Momenteel doet ze alles na wat mama en papa doen. Best grappig wanneer ze een hele uitleg doet met haar groene plastic telefoon in de hand bigsmile.gif

Veel liefs,
    E.
  • Gefeliciteerd Elisabeth, wat super! Ik wens jullie een super mooie dag toe, maar dat komt vast goed bigsmile.gif
    Vergeet niet te genieten van de voorbereidingen content.gif

Wat schattig dat ze al hele betogen houdt. Onze kleine vent heeft ook behoorlijk wat te vertellen en heeft echt heel snel veel nieuwe woordjes geleerd...bijna niet bij te houden.

hug.gif
    Daantje
  • @ Lilarose: ik zie net pas in je banner dat je nu een zoontje krijgt. Wat leuk, van elk "smaakje" een. content.gif
  • Ja, we krijgen een zoontje dit keer, de gyn was er dadelijk zeker van, <3
    Het begint al serieus te korten, en we moeten nog zoveel regelen, bij Emma was je er constant mee bezig, maar nu, het gaat razend snel...

Hoe is het bij jullie?

Elisabeth, PROFICIAT!!en gelijk Danielle zegt, geniet van de voorbereidingen, het is allemaal zo fijn om dat te doen content.gif
  • Geniet van de laatste loodjes Lilarose, hopelijk is het niet al te zwaar met ook nog een kleine meid content.gif

Met onze kleine vent gaat het heel erg goed. Het is af en toe onvoorstelbaar hoe snel zo'n klein manneke dingen oppakt.
    Wij zijn nu ook bezig voor een tweede kleintje. Zoals jullie in mijn banner kunnen zien, ben ik al 4 dagen overtijd. Gisteren nog getest, maar helaas met een negatief resultaat. Nog steeds geen rd te zien en behoorlijk pijnlijke borsten, dus duimen dat de test morgenochtend positief uit zal slaan. Zo niet dan gaan we overmorgen testen net clear blue digital, want die schijnt erg gevoelig te zijn. Had al gebeld met de huisarts, maar kreeg een inval-assistente en die vertelde me dat drie dagen na NoD ook wel heel vroeg was om te testen. Daarna vertelde ze me dat als ik wilde dat de huisarts zou testen, hij dat ook met urine ging doen en niet met bloed...daar heb ik dus ook niets aan. Stressvol hoor, zeker omdat we eerste Kerstdag bij mijn ouders gaan eten en ik 90% niet mag eten als ik zwanger ben. Nou ja, niets anders te doen dan de test van morgen afwachten dus.
    Sorry voor het lange verhaal hoor tongue.gif

Liefs,
    Daantje
  • Helaas zijn na 6 dagen overtijd de rd toch nog doorgebroken. Volgend jaar weer volle moed er tegenaan. Als draak moet het me toch lukken om in het jaar van de draak zwanger te worden wink.gif

Fijne Kerstdagen en een geweldig nieuwjaar!
    xmasblink.gif
  • Zoals jullie al wel zien aan de banner ben ik bevallen van een prachtig zoontje Noah! Het is een inleiding geworden.. <3
  • Danielle, ik zie dat je zwanger bent!! PROFICIAT!!
    ik was hier nog een paar keer komen kijken naar jouw bannertjes, smile.gif
  • Ha Lilarose, gefeliciteerd met Noah! Hoe gaat het ?

Wij zijn inderdaad ook (eindelijk) in verwachting. De misselijke ochtenden zijn voorbij, ik ben alleen heel moe en lust geen warm avondmaal meer. Typisch hè ?!
    Ach, het is maar een fase content.gif

Ik kijk ook zo nu en dan hier om te zien of er nog updates zijn. Leuk dat je nog even hebt laten weten hoe het is.

hug.gif
  • Oh ik ben blij dat je reageert! Ik kwam bijna om de 2 dagen zien of je al iets gepost had blush.gif erg he content.gif

Ik vind het super dat je zwanger bent! Want je was al een tijd bezig zeker niet? Gelukkig is je misselijkheid over! Ik herken je kwaaltjes, op 20 weken ongeveer had ik alle eetlust terug, daarvoor smaakte me niets.

Met Noah is alles heel goed, zit goed, begint te kruipen, kortom het gaat verdorie veel te snel! Hij is nu 6.5 maand. We hebben zijn schemaatje wat aangepast, dus staat nu op 4 voedingen en gaat savonds braaf zijn bedje in om 21.15 en dan slaapt hij mooi het klokje rond. Dus we beginnen terug wat privacy te hebben content.gif

En ons Emma, tja ja een typische 2.5jarige he, maar dat hoef ik je niet te vertellen he smile.gif Binnenkort naar het schooltje, ben eens benieuwd!

Hoop snel weer van je te horen..

wave.gif
  • Ons topic weer eens terug gevonden content.gif

We zijn voor deze kleine echt lang bezig geweest. Zeker als ik het vergelijk met onze eerste, toen was het met de vierde ronde raak en nu hebben we er meer dan een jaar over gedaan om zwanger te geraken.
    Wat betreft kwaaltjes gaat het nu eigenlijk wel goed. Ik begin terug moe te worden en merk al snel dat als ik te veel doe (of onze kleine vent te vaak optil) dat ik last van mijn onderrug krijg. Maar goed, dan moet ik maar niet zo eigenwijs doen en het eindelijk eens wat rustiger aan doen.
    Nog maar drie weken werken en dan mag ik met zwangerschapsverlof....nou ja, mijn officiele verlof begint op de allerlaatste dag van het jaar, maar de week ervoor is nauwelijks een werkweek te noemen.

Wat leuk om te lezen wat Noah allemaal al kan....dat zal inmiddels wel heel wat meer zijn. Ik vond het bij onze vent altijd zo verschrikkelijk snel gaan...en nu is hij een puberende peuter, hahaha...dat hoef je me inderdaad niet te vertellen hoe een tweeenhalf jarige zich gedraagd. Die van mij heeft helaas door dat mama niet altijd meer achter hem aan kan rennen en daar maakt hij nog wel eens misbruik van door dingen te doen waarvan hij weet dat het niet mag. Maar dan ineens is het een engeltje en komt ie mij en de baby knuffelen. De baby krijgt dan eskimokusjes op mijn buik <3

Gaat Emma inmidddels al naar het schooltje? Zo ja, hoe gaat het?

Mocht ik je niet meer spreken, dan wens ik jou en je gezinnetje alvast een heel fijne Kerst en een goede jaarwisseling. Ik zal proberen weer wat meer te kijken hier en zal zeker een update plaatsen als onze tweede kleine geboren is.

Liefs & hug.gif
    DaantjeAangepast door Danielle op 01/12/2012 18:29
  • Hey Danielle,

hoe is het met jou?
  • Hey Lilarose,

Hier gaat alles goed. De kleine zit nog steeds in mijn buik...ligt al vanaf week 35 vibi, dus elke beweging van het hoofdje voelt minder prettig. Al meer dan genoeg oefenweeen gehad. Een paar keer dacht ik dat het nu echt zou gaan beginnen, maar helaas viel het toch weer stil. Komende woensdag weer naar de verloskundige en die gaat dan ook inwendig kijken. Ik ben benieuwd, want met 35 weken was het al verweekt en een cm ontsluiting...daarom dacht ik dat deze ook vroeg zou komen, maar deze kleine vindt het nog wel gezellig bij mama in de buik tongue.gif
    Als de kleine er is, laat ik het natuurlijk meteen weten

Hoe is het met jouw gezinnetje?

hug.gif
  • Onze kleine meid is geboren. Ze woog bij de geboorte 3660 gram en het is een thuisbevalling geweest...precies zoals ik het heb gewild.
    18:00 start van wat op weeen leken
    22:00 verloskundige langs geweest en toen had ik 2 cm ontsluiting
    00:00 verloskundige laten komen, de ontsluiting vorderde lekker, al 7 cm
    02:00 persweeen
    02:10 ons prinsesje is geboren

Super snel gegaan dus content.gif
  • Hallo allemaal,

In mijn email kwam ik de inloggegevens van dit forum tegen en ben ik gaan lezen in onze oude berichtjes, leuk om weer eens terug te lezen smile.gif

Met mij gaat het heel goed! Mirte is alweer 4,5 jaar en heeft het erg naar haar zin op school. We hebben nog een dochter gekregen, Vera is nu 8 maanden oud.

Ik ben tegenwoordig heel actief op het forum van dragen en voeden. Op 9maand kom ik eigenlijk nooit meer, maar nu dus even wel smile.gif

Groetjes, Elle.
  • Hallo Elle, wat leuk!
    Ik dacht eerst:"wat flauw dat iemand ons oude topic hergebruikt.".. Tot ik zag wat er stond tongue.gif

Gefeliciteerd ook nog met he tweede kindje bigsmile.gif
    Zoals je ziet hebben wij ook niet stil gezeten. Wij hebben er een dochtertje van nu 16 maanden bij en hebben toevallig vanmiddag positief getest voor een derde kleintje bigsmile.gif
    (Als deze op de uitgerekende datum komt, wordt ook ons derde kindje een februari-kindje...drukke maand dus tongue.gif)

Leuk zo weer eens wat te horen can oud-topic-genootjes smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld