wie moet er ook rond 7april niet ongi

• Hallo meiden,

Ben ik dan de enige die hier zot van wordt. tongue.gif
    Ik ben aan het proberen zwanger te geraken. Ik moet mijn niet ongi hebben op 17 april.
    Ik voel me helemaal anders. ( is het van de zenuwen, ik weet het niet )
    Ik heb buikpijn en lage rugpijn. En dat al een 4-5 dagen lang. Het is een trekkend gevoel in de onderbuik en in de streek van de liesen.
    Ik ben zo bang dat ik het me inbeeld he.
    Zijn er nog die dit voelen.
    Ik probeer er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn, maar zeg dat maar eens aan mij. bigsmile.gif

Ale, voor alle andere dames, heel veel succes.
  • Eerst en vooral Paulien proficiat. Geniet ervan.
    Aan alle anderen, ik thumbup.gif voor jullie.

Mijn cyclus is nogal onregelmatig, maar normaal gezien zou ik tussen vorige zaterdag (05/04) en woensdag een ongenaam bezoek kunnen verwachten. Ik hoop echt dat het bezoek niet komt, so far so good.

We zien wel
  • Ha allemaal!

Ik wil jullie allereerst nog veel succes toewensen met afwachten... Lang duurt dat he? Jasmijntje, ik hoop echt voor je dat het zover is... Voor allemaal hoop ik het natuurlijk..
    Ik weet dus vanaf vorige week zondag dat ik zwanger ben. Ben nu 5 weken en 3 dagen. Ik voel me al flink beroerd en reageer heel anders als anders. Ik ben veel emotioneler dan anders en mijn man zegt dat ik ook veel kattiger ben. Ben ook heel snel moe en misselijk. Maar ja, het hoort erbij en het gaat vanzelf weer over. Ik ben nu eindelijk aan het idee gewend om zwanger te zijn. Ik had er echt wel een week voor nodig om het te verwerken hoor! Dat komt denk ik omdat het dan ineens zover is, nadat je er zolang naar hebt verlangd. Ik hoop trouwens dat ik jullie niet verveel met mijn verhaal...
    Maar voor jullie komt het vast ook snel, want ik had er ook niet op gerekend. En als het nog niet zover is: er komt voor jullie ook een keer dat het ineens zover is. Ik weet dat het moeiljk is om er niet mee bezig te zijn, maar dan kan het toch lukken (sommige mensen zeggen dat als je er teveel mee bezig bent het juist niet wil lukken: NIET DUS, want ik was er ook veel mee bezig)
    Ik duim voor jullie thumbup.gif thumbup.gif

Liefs van
    Paulien
    wink.gif wink.gif
  • Hello iedereen, ik ben net een test gaan kopen en ga deze morgen doen. Ik hou jullie op de hoogte. Alles ziet er wel goed uit : pijn in borst, nog geen red devils, altijd moe en wil overal maar slapen, smaak is veranderd.... en de red devils hadden er zondag al moeten zijn. Ik zit vol spanning te wachten op morgenvroeg, en je gaat het zien ik zal vannacht niet veel slapen. Duimen jullie voor mij thumbup.gif thumbup.gif

En hoe zit het bij de anderen ???

Groetjes
  • down.gif shocked.gif disappointed.gif thumbdown.gif mad.gif horror.gif en ja jullie weten het al wel zeker, test was negatief. shocked.gif mad.gif
    enfin we thumbup.gif thumbup.gif nu dan maar weer voor volgende maand wink.gif
  • spijtig jasmijntje,op naar een nieuwe start..Ik moet normaal gezien morgen ongesteld worden..of niet.Hoe gaat het met de anderen,Saar?Nell????
  • Ik heb vandaag getest en die was negatief, maar das veel te vroeg, maar ik kon het niet laten.
    Ik moet pas niet ongi worden op 17 april.
    Jasmijntje, ik vind het jammer voor je.
    Kristal, veel succes
  • Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier in deze groep , Kristal ik denk inderdaad dat je wat vroeg getest hebt , ik ken dat gevoel zo van hmmm effe eentje kan geen kwaad, ik moet niet ongi worden 16-4 dus mischien kunnen we samen aftellen?

groetjes Nikky love.gif
  • ik heb toch weer bezoek gehad deze maand, dus het zal nog niet voor over negen maanden zijn.

We zullen gewoon verder proberen zeker

Paulien, nogmaals proficiat en geniet ervan...
  • nikky,heb jij al nieuws?Ik moest 12 april ogesteld worden:niets..Nu vanmorgen klein beetje oud bloed,en nu weer niets meer.Test gisteren was negatief.Weet het niet meer,misschien innesteling?Ik hoop,voor alle anderen ook hier
  • Hoi meiden

Ik moet de 18de niet ongi worden... bigsmile.gif
    Spannend om samen af te tellen...ben heeeel benieuwd!
    Liefs, Jo love.gif
  • Hallo Kristal,

Nee ik weet nog niets, enkel een zwaar gevoel in de borsten en wat zeurende buikkrampen , ohhhh ik hoop het zo erg dat ik niet ongi word overmorgen dus duimen he!!!!

Ik duim ook voor jou en hoop dat je niet ongi blijft en je snel een positieve test mag hebben!

groetjes nikky love.gif
  • een maand duurt lang als je moet wachten.
    Ik moet zelf vandaag ong. worden en ben het nog niet.
    Ik hoop dat het weg blijft.
    Ik wil zo graag zwanger zijn waardoor ik er ook te veel mee bezig ben.
    De wc die bezoek ik bijna om de 10 minuten om te kijken of er al wat is (ong)

Succes allemaal thumbup.gif
  • Ik wordt zot. helemaal zot en ik hoop dat ik niet de enige ben. shocked.gif
    Ik heb enorm veel last van wisselvalligheid. Mijn goed humeur kan plots omslaan in traantjes.
    Maar dan kan ik plots terug op mijn tenen getrapt zijn,...
    Ik ben heel misselijk geweest en heb zelf al een paar keer moeten overgeven, maar is dat niet van de zenuwen?
    Ik heb al een kindje en het aangezien ik nog geen tweede cyclus heb gehad, waa ik niet hoelang hij duurt.
    Ik weet het, ik mag blij zijn dat ik al eentje heb, maar toch is het verlangen groot.
    de laatste dagen voel ik zelf practisch niets meer, dus ik denk dat dit geen goed teken is.
    Maar ik denk morgen te testen. Ofwel overmorgen.
    Ik heb er geen goed gevoel meer in. shocked.gif

Veel succes meiden
  • hallo iedereen,voor mij is de droom over,toch voor deze maand.Ik ben vannacht ongesteld geworden,2 dagente aat,was anders heel regelmatig omde 28 dagen.Helaas..ik hoop voor jullie dat je geen onaangenaam bezoek krijgt en ikzelf probeer hoopvol uitte kijken naar de volgende maand.Groetjes en geniet vanhet mooie weer
  • Sterkte Kristal, op naar de volgende ronde helaas...
    Ik had zelf gisteren een heel klein beetje bruinige afscheiding ( dag 24) maar ik heb ook altijd twee dagen voor ik echt ongesteld wordt wat bruin bloedverlies...het zeurt wat in m’n rug en onderbuik...stevige / gevoelige borsten...volgens mij zie ik in alles een teken, haha...nou vind het wachten wel lang....wil het graag weten....maar kan toch niks anders doen dan afwachten....ben heel regelmatig 27 of 28 dagen...
    Nog ff...hopelijk weet ik snel meer.
    Liefs, Jo love.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld