Wie is er ook in mei gestopt met de pil?

• Hallo iedereen!!

Eindelijk heb ik me verlost van die duivelse pil >smile.gif
    Samen met jullie wil ik vol spanning de maanden aftellen!!

Groetjes en veel succes!!!

thumbup.gif

content.gif
  • Niet in mei maar in juni. Ik ben nu mijn regels aan het afwachten en dan beginnen we er terug aan. Dit keer wel met hormonen want ik heb drie miskramen achter de rug. Donderdag moet ik terug naar de gyne. Dan wordt besproken welke med en hoeveel ik moet nemen. Maar ook vooral de beslissing nemen dat ik die hormonenkuur wel wil doen. Want zeker ben ik hier niet van.
    En heb jij ondertussen je regels al gehad?
    Groetjes Tweety
  • Als het jullie de nodige moed kan geven. Ik zelf ben gestopt op 1 mei met de pil (had al 10 jaar de pil genomen) en heb maar 2 keer mijn maandstonden gekregen. De derde keer was het prijs. Ben inmiddels al 2,5 maand zwanger. Mijn nicht die half mei stopte raakte zwanger van de eerste keer.

Dus raak de moed niet kwijt. Het maakt niet uit hoe lang je al de pil neemt, probeer er met een positieve ingesteldheid te geraken. Toen ik die eerste 2 maanden mijn regels toch kreeg, zei ik tegen mezelf "da’s nikske, volgende keer beter, het oefenen is heel leuk geweest en ik kan al niet meer wachten van het opnieuw te doen".

Met een positieve ingesteldheid raak je er wel thumbup.gif
  • Hallo,

Ik ben ook in mei gestopt met de pil en zit vol spanning te wachten. Vandaag zit ik al mijn 44e cyclusdag. Veel h? ?
    Vorige week had ik een test gedaan, maar die was negatief. Maar, blijkbaar kan je te vroeg testen, en dan is het ook negatief. Nu durf ik niet goed nog een test doen, uit vrees dat het weer negatief zou zijn. Ik wens jullie (en mijzelf) veel succes en veel oefenplezier.
    Groetjes
  • Wat leuk joh maria dat het zo snel raak was. Ik ben sinds julie gestopt met de pil en zit nu op de tweede ongesteldheid te wachten haha. Maar we doen het lekker rustig aan.
    Groetjes, Cheyenne
  • Hoi,

Ik zit reeds op een ander forum, maar ben ook gestopt in mei. Op het moment ben ik 15 weken zwanger, tellen maar meisjes. Je ziet ik heb de pil genomen van mijn 16 tot mijn 36, non stop. En juist na de eerste keer raak. En dat terwijl mijn gyn zei dat wij wel lang zouden moeten wachten, door onze leeftijd ed.
    Ik wens dus iedereen veel moed, en vooral maak jullie niet te druk, gun jezelf een jaartje de tijd en geniet van elkaar.

Groetjes,
    Ank
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld