Wie gaat er voor een kindje in mei '08?

• Marloes, waarschijnlijk wel, daarom heb ik het nu ook heel moeilijk..
  • wat bedoel je snuitje? waarom heb jij het moeilijk? Ik kan even niet volgen .... shocked.gif ...
  • ja ik ben der weer...was even op vakantie. nouja vakantie...ik was even twee weken op de camping...heerlijk. Morgen weer werken helaas thumbdown.gif

hoe is het met jullie?

Snuitje: gaat het al weer wat beter zowel lichamelijk als geestelijk?

en kim: wat leuk!!!! ik dacht het al dat het een meisje zou zijn...hihihi...leuk hoor! en spannend weer.

Ik weet nog niet of er bij ons snel een derde komt. we zitten nu momenteel in een enorme geld crisis....waar ik wel om kan janken. Mijn vriend heeft een eigen zaak en we hebben mondjes maat wel wat geld binnen van klanten ontvangen, maar nog niet genoeg. is nu al 4 maanden zo en de rekeningen stapelen zich op. Ga maar vanavond even met hem praten wat we er aan gaan doen, want het kan zo niet langer. Ik wil zo niet leven in schulden...ik wil gewoon normaal kunnen leven. Dan maar wat dingen schrappen ofzo en even een plan de campagne opstellen.
  • Met mij alles goed, ik kom hier alleen wat minder dan is het gemakkelijker en minder tijdsrovend. Wat niet wil zeggen dat ik jullie niet mis hoor!
  • ja ik ken het gevoel. Ik kom hier vaak piepen en lezen maar zelf schrijven is soms een brug te ver LOL

Alles gaat goed alleen ben ik moe moe moe en is er nog veel te doen doen doen.

Ik beloof eens een deftige emailupdate naar jullie binnenkort!

Tot gauw!
  • Kind en gezin: Lyana doet het heel goed! Rollen lukt vlot en ze heeft zelfs al (pertoeval?) een paar keer "mama","papa","dada" gezegd. Lengte en gewicht volgen de curve van vorige keer (P10), dus ze is nog steeds groter ...dan dikte, maar later zal ze daar blij mee zijn. Vandaag 6kg800 en 68 cm op 7 maand en 1 dag. Wij zijn weer heel trots! love.gif bigsmile.gif
  • goed zo !!! flink zo Lyana !! Je doet het goed meisje smile.gif
    alles nu ook al wat beter met de mama ?

marloes zie je al een lichtje aan het einde van de tunnel? Gaat het een beetje met de financiele rompslomp en alles wat erbij komt kijken?
    Hoe doen jouw twee schatten het ondertussen?

hier alles ok .. 24 weken al dus .. bijna 6 maanden ... aaaaah het begint snel te gaan en ik moet nog zoveel doen voor dat kleine spruitje effectief bij ons kan slapen enz ... hellep hellep smile.gif we zullen echt eens in gang moeten schieten.
    De lijst is geleged maar voor de rest moet ik nog alles doen .. kleertjes uitsorteren heb ik al gedaan maar alles moet nog gewassen worden enz .. maar dat is wel leuk werk natuurlijk .. weer die minispulltjes. EN ik heb mezelf ook voorgenomen dat alhoewel we veel van Lilli kunnen gebruiken ik haar eerste kleedje toch ga kopen. Dat mag zeker wel uniek zijn. EN we mogen ook niet vergeten dat dit kinjde in het midden van de winter komt dus . toch wat warmere dingen nodig hebben ook natuurlijk ... smile.gif

knuffies dames tot gauw hopelijk
  • jippie we hebben trouwens een naam zo goed als .. 90% zeker denk ik smile.gif En dit weekend hebben we ook meter en peter gevraagd en die hebben ja gezegd smile.gif

we hadden een vacature gemaakt smile.gif grappig wel .. leuk. Het zijn een zeer goede vriend en zeer goede vriendin geworden .. ze waren vereerd en ontroerd smile.gif Leuk smile.gif

knuffies xxx
  • een bewogen dagje .. deze morgen gyne geweest. alles is goed ons ukje is 750gr en heeft superlange benen. Ik ben 1kg bijgekomen op 1 maand dus dat is allemaal super. Bloed suikertest was ook ok.. daar had ik wat bang voor eigenlijk omdat ik vorige keer bij lilli al zoveel aanleg had voor suikerziekte .. maar alles goed dus .. ze heeft lekker bewogen dat doet ze wel vaker alleen heel onregelmatig ..
    En .. we hebben nu ook haar naam gekozen jippieee .. tenzij iemand in de familie of naaste vriendenkring ons net net voor is natuurlijk smile.gif maar dat zal wel niet smile.gif

en dan vanavond .. met ons lilli naar kind en gezin. Nu heb ik eerst een vraag voor jullie. Geven jullie de kindjes volle melk of halfvolle melk? Tot vier jaar is volle melk aangeraden voor de vetten die voor de hersenen zorgen ofzoiets? wat is jullie mening?
    Verder was er natuurlijk ook nog een huilconcert aangezien ze haar spuitjes moest krijgen. Gelukkig is ze er nu voor een half jaartje vanaf se smile.gif

Ook lilli is een lang smalle dus .. 79.5cm en 9.5kg ...

drukke dag want er moest ook nog gewerkt worden buiten al die doktersbezoekjes enz .. ga dadelijk in mijn zetelke liggen se ..
  • nog steeds geen snuitje en marloes iets komen schrijven hier ..

wat zijn we toch drukbezette dames he smile.gif

hopelijk gaat het jullie goed hoor!

xxx knuffels

kim lilli en ... surprise smile.gif
  • ik ben er weer!

Met ons alles goed zeker? druk druk druk... Lyana is vandaag al 8 maanden: ONWERKELIJK gewoon! Maar we genieten zo van haar, tis echt een zalig veellachs kind.
  • hier een zieke Lyanatje cry.gif ... ze heeft buikgriep en verkoudheid. Met gevolg dat alles eruit komt, zowel overgeven als heel erge diarree... niets kan ze binnenhouden behalve de laatste keer rijstwater ging goed. En hopelijk dit flesje van daarnet ook.
    Als ze voormiddag moest overgeven (wel 7x) dan leek het net of ze stikte in dat slijm, ik was niet op mijn gemak.

Ikzelf heb een blaasontsteking, maar goed, das niet erg, ik ben al alle weken bijna ziek geweest : schildklierprobs, buikgriep, keelpijn, verkoudheid, migraine-aanvallen en deze week dus buikgriep.

Vraagje, hoeveel was het gewicht en lengte van jullie kindje op 8.5 maand?
  • hey meiden,

ik geef altijd halfvolle melk. content.gif

Euh...nikki was op 6 maanden 6390 gram en 64 cm en op 11 maanden was ze 8000 gram en 71,5 cm.

Met mij gaat alles goed. We beginnen langszamer aan weer uit de financiele dip te klauteren, maar we zijn nog niet helemaal bij met alle rekeningen. Voor de rest alles goed hierzo. Beetje druk met de twee kids en werken en huishouden en sociaal leven...hahahaha..

xxx
  • oei snuitje: hoe is het nu met jou en je schatje? Zo erg als je kleintje ziek is shocked.gif

kim wat goed dat jullie uit zijn met de naam. Ben heel benieuwd hoor...moeten nog 10 weekejs wachten!!! bigsmile.gif
  • we zijn terug v huisarts (kon niet meer terecht bij kinderarts - moest maar wachten tot ze koorts had of bloed in stoelgang... euhm, koorts maakte ons meisjes zelfs niet toen ze doodziek int ziekenhuis lag int begin, en op bloed in stoelgang zover ga ik het écht niet laten komen !!!)

maar resultaat huisarts:
    Geen uitdroging (ikke enorm opgelucht!)... maar blijkt dat advies van kinderarts met poedermelk (aptamil in rijstwater) nu voor Lyana niet zo efficient is. Blijkbaar heeft ze moeite met dat nu te verteren die aptamil, en moet ik dus 2 dagen overschakelen op sojamelk voor >1 jaar... over 2 dagen moet ze beter zijn of sneller.

Lyana nu 6kg920gr op bijna 9 maand down.gif ... dus hopelijk valt ze nu niet meer af!

mijn man en ik zijn dus ook ganse weekend ziek geweest, maar gelukkig zijn wij wel beter nu (ik heb wel nog diarree maar voel me niet ziek) ...
    sinds donderdag tot nu 8 of 9 wasmachines met echte vieze kleren (overgeefplekken of vol met diarree van Lyanatje)
    Ze eet toch redelijk goed (wel klein porties maar dat mochten we niet forceren) en is toch redelijk vrolijk. Heb medelijden met mijn prinsesje want ze zeurt toch wel regelmatig en anders zelden. En ze maakt zich met momentel zo heel boos, echt eventjes zo driftbui, zo kennen we haar niet, meestal is dat als ze diarree heeft gehad of overgegeven en we moeten haar WEERAL volledig uitkleden en wassen.
  • ik denk dat Lyana genezen is... vandaag starten we voorzichtig terug met groentepap... en vrijdag zaterdag met fruitpap als de groentepap goed gaat.
    Ben heel opgelucht.
    Haar gedrag is nu wel niet zo aangenaam, sinds gisteren echt opstandig, maakt zich boos en huilt veel, wil hele tijd met mij knuffelen maar dat gaat niet hé.
    En we hebben echt problemen met haar in slaap te krijgen, en als het dan eindelijk lukt na veel gehuil, dan slaapt ze zo maar half uurtje ofzo, veel te kort.

En er staat een berg strijk te wachten, jammer genoeg, das voor dadelijk. Ik heb voormiddag de boven aant poetsen geweest en Lyana ondertussen wat entertainen tussen haar zeurmomenten.
  • hey lieve dames ... leuk om jullie nog eens te horen .. niet zo leuk om te horen dat het niet zo goed gaat/ging natuurlijk.

Blij dat Lyana'tje een beetje beter was al ondertussen. Hopelijk zijn jullie zelf ook vlug helemaal genezen hoor!
    Blij ook dat jullie Marloes uit het putje aan het klauteren zijn. Een lichtje aan het einde van de tunnel is altijd beter dan nog steeds gewoon in de tunnel te zitten toch he?

Bij ons zijn de ziektekiemen de week voor de vakantie ook welig aanwezig geweest. Lilli had de 6e kinderziekte zo bleek achteraf maar eerst dachten we mexciaanse griep aangezien er in de creche ook al twee kindjes waren die hiermee rondliepen.
    Dat was het dus niet maar drie dagen heeeeeeeeel hoge koorts gevolgd door het plots verdwijnen van de koorts en verschijnen van uitslag op haar lichaam.
    Enkele dagen later terug een dagje koorts maar nu lijkt dat allemaal al weer verleden tijd. Ze is na een weekje bij mij te zijn nu terug naar de creche .. ja af en toe moet mama toch werken dus ik ben curieus of ze gezond zal blijven nu smile.gif

Ze heeft wel heel veel vlekjes in haar gezicht die blijkbaar toch wel jeuken want ze krabt ze open sad.gif ..; verder heeft ze nergens last van maar ik zou toch willen weten wat dat is.

Op thuisgebied en werken kennen jullie de moeilijkheden zelf ook he. Afgelopen vakantie was Scott zijn oudste een week bij ons en moest hij zelf werken. Dus het huishouden is een beetje op de lange baan geschoven. Resultaat .. nu terug aan het werk en tjah .. nog veel werk dat thuis op ons wacht ook... wassen .. vloeren ... enz enz ..

Voila even een update se ..

Ik hoop jullie ook af en toe even te zien ...

EN MARLOES .. nog even wat fotootjes van die kleine uk die al reeds een grotere uk is tegenwoordig he ... Van ons Snuitje haar ukkepukkie kan ik nog goed meevolgen ondertussen natuurlijk smile.gif

KNuffeltjes dames

oh ja .... ik ben ook nog heel hard aan het twijfelen voor die vaccinatie voor mexicaanse griep .. Hmz ... ik voel me zo verscheurd met die keuze. Ze zeggen er zoveel slechte dingen over ook .. EN natuurlijk ook goeie dingen maar toch.. Is het nu echt wel of niet het beste voor ons ukje in de buik .. ach .. tis heel moeilijk zene ..

Nogmaals knuffeltjes en hopelijk tot gauw !!! voor jullie updates
    xx
    Kim Lilli en ....
  • toen ik dat bericht postte leek Lyana onterecht beter... ze heeft ipv 2-3 dagen weliswaar 6 dagen diarree gehad en overgeven disappointed.gif veel te lang dus en ze is al zo'n lichtgewicht. Wat wogen jullie kindjes op 9 maand?
    Lyana woog vorige week dus 6kg920 of 940? en ze is 69.5 cm.

En aansluitend op buikgriep (die ze tesamen met verkoudheid had) heeft ze oorontsteking of druk op de trommelvliezen toch gekregen...en aansluitend op dat heeft ze nu al sinds de zondag de waterpokken cry.gif
  • hopelijk gaat het nu wel weer beter met Lyanake? Ondertussen zijn we toch weer even verder.

Lilli doet het heel goed de laatste dagen. ze staat alleen vol uitslag e ik zou niet weten waarvan. Verder niets van last of symptomen en de boebelkes zjin alleen op haar gezicht ... zeer raar ..

ons kleine ukje doet het ook goed ... op facebook kan je weer een mooie foto zien .. smile.gif ze is al 1900gr ondertussen en alles verder mooi op schema smile.gif goed he !!

Dikke knuffels en tot gauw

Kim, Lilli en ....smile.gif baby.gif
  • de laatste 15 korstjes ofzo zijn aant verdwijnen... maar nu hoest ze enorm veel sinds vandaag, precies echt zo slijmen cry.gif
    En ikzelf ben deze week ook 4 dagen vd 6 ziek geweest...geen idee wat ik weer had, hoofdpijn, warm-koud, nekpijn, enorme maagpijn! en moe ...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld