Wie gaat er voor een kindje in mei '08?

• succes kim! thumbup.gif
  • sterkte kim en veel thumbup.gif volgende week!!!
  • ik moet eventjes mijn hart luchten, sorry voor mijn gezaag alvast...

ik heb deze maandag op het werk een vergadering gehad op verplaatsing waardoor ik een kolfbeurt heb overgeslagen... sindsdien heb ik een dip, ik kolf maar 70cc maar, met wat geluk 90 (2 borsten tesamen heb ik het nu over)... ik ben al de hele week een strijd aan het voeren om het terug omhoog te krijgen... nu had ik vandaag (omdat ik over 15 min naar de tandarts moet) het heel goed uitgestippeld en tegen de OM gezegd ... ik kom vroeger naar huis zodat ik om 17u borstvoeding kan geven...zo heeft Lyana dan net gegeten en gaat ze zeker niet huilen bij tandarts (ze moet door omstandigheden mee want de papa is niet thuis)... dus ik stop vandaag speciaal eerder, moet ik die tijd een andere keer opt werk inhalen, ik kom om 5u hier aan, lyana ook (de papa was ze gaan halen) zegt hij me dat ze OM HALF 4 gegeten heeft, en dan ook nog een fles van 180 !!!!!!!!!!! ze drinkt normaal 135 ... dus ja nu wilt die absoluut niet drinken, ahjanee ze is nog verzadigd... ik zit hier nu te kolven thumbdown.gif drunk.gif en sebiet is het nog gokken bij de tandarts moest het uitlopen of ze niet dan net gaat wenen voor te eten...en dat ik dan niets heb ahnee want ik ben nu aant kolven...

nogal goed voor mijn productie ook dat ik me zo opjaag nu hé... had ik net zo goed tot half 6 kunnen werken want ik moet haar toch geen BV geven . cry.gif ik keek er zo naar uit... dat handje dat mij streelt... cry.gif

en daarbij komt nog eens dat ik (geen idee waarom) al de hele week emotioneel last heb van mijn hormonen ofzo? dus ik baal er nu echt van..en tis maar een futeliteit maar toch, het voelt zo rot aan dat ik nu zit te kolven en seffes me opjaag hopend dat ze braaf is (nochtans hebben wij een braaf kind en heb ik nog nooit ergens miserie met haar gehad... )...toch maak ik me zorgen... komt het door de dip dat ik ook emotioneel ben? of andersom? vanmorgen begon ik in de auto te wenen bij het liedje van "wij zijn 2 vrienden"... belachelijk van mij toch.
  • snuitje: je lichaam zit ook nog vol van de hormonen. Daardoor kan je ook nog extra emotioneel zijn + de stress met de borstvoeding en de combinatie met werken erbij. Is ook niet niks hoor.

Gaat het nu al een beetje beter met je borstvoeding???
  • momenteel lijkt het niet goed te gaan met mijn borstvoeding... aleja met het kolven... ik krijg niets gekolfd zelfs niet als lyana niet uit die borst gedronken heeft. Niets is veel gezegd, maar ik krijg er toch geen 20 cc uit

nochtans lijkt Lyana geen honger te hebben met dit warme weer... ik weet het dus niet goed wat ze er zelf wel uit krijgt...
  • hey snuitje .. probeer eens contact op te nemen met je kraamafdeling .. of met een lactatiedeskundige .. misschien hebben zijn nog tips voor jou.

ZOu het niet kunnen dat er weinig of minder komt net omdat uw schatteke nu niet vele honger heeft.. Voedt jij op het uur of op vraag? Misschien is dat een reden.

Ik weet dat een warme douchestraal op je borsten richten zou kunnen helpen ... om er meer af te laten komen .. als ik goed herinner?

Succes en sterkte .. niet zomaar direct gewonnen geven hoor .. MIss is het gewoon even een minder honger buitje ...

knuffies

aftellende kim .. overmorgen test en dan weer afwachten voor results .. ik ben heel curieus .. ik hoop dat dat niet te lang gaat duren !!
    candle.gif
  • candle.gif ik hoop dat mijn gevoel juist is....maar mijn gevoel zegt bij jou dat het wel goed komt!!!

snuitje: pfft wat een gedoe allemaal. Ik zou het niet weten hoe dat allemaal verder moet met je borstvoeding. Ik was al heel snel ermee gestopt....ik vind het al zo onwijs goed dat jij het zolang volhoudt! thumbup.gif dat je borstvoeding het goed blijft doen hoor!!!

XXX
  • kim: en??? hoe is het gegaan??? wanneer heb je de uitslag???
  • ik ben uit de dip aan het klouteren, het komt wel weer goed..

ben ook benieuwd naar Kim ! thumbup.gif candle.gif
  • kim: gaat alles wel goed???? wave.gif
  • de eerste resultaten zijn bekend en die waren goed !!!! Jippieee!!!!

de testen worden nog verder en uitgebreider gedaan maar de afwijking waarvan ik de drager ben is er NIET !!!!

we zijn zoooooooo gelukkig!

knuffies

Kim Lilli en ...?
  • oooooooooooooh super !!!!!!! thumbup.gif hug.gif
  • hoera hoera hoera!!! wat goed nieuws!!! wat wordt er nog meer onderzocht?
  • eigenlijk alles zo wat wat ze genetisch kunnen nakijken he ... ook syndroom van down enz .. en trisomie 18 enz ..

voor downsyndroom hebben we ook de nekplooi al gezien en die was zeer goed dus .. Geen problemen daar .

en de x en y enz smile.gif of de x en x natuurlijk smile.gif

ja ja we zijn opgelucht ..

laat het brusje maar komen smile.gif
  • oooh dat is wel heel fijn dat alles gelijk goed wordt bekeken. smile.gif

ik ben wel reuze nieuwsgierig wat jullie krijgen hoor. Maar ik zal 28 weken geduld moeten hebben...hahahaha... ik ben wel onwijs blij dat alles goed is met jullie hummeltje hoor. Nu kan je lekker gaan genieten!

xxx
  • je zal het wel eens hebben uitgelegd, maar ik ben het vergeten, maar wat voor een afwijking ben jij ook al weer drager van?
  • Ik heb nu gisteren een heel tof t shirtje en 2 slabbetjes gekocht voor nu dinsdag, dan zijn mijn schattie en ik 2 jaar voor de kerk getrouwd (3.5 vr de wet) en zitten we net 1 jaar in ons huisje nu dinsdag en vorig jaar hadden we op onze verhuisdag ook onze positieve test...daarom 3x hoera vorig jaar en dit jaar dan ook 3 kleine cadeautjes.
    ééntje is een groene t shirt voor Lyana : De liefste papa is toevallig MIJN papa!
    en dan 2 slabbetjes :
    - Wat er ook gebeurd is, IK HEB HET NIET GEDAAN!
    - Ik lijk op mijn papa, maar de dokter zegt dat trekt wel bij
  • goeiemorgen...

ik ben nog wat moe! Nochtans een goede eerste nacht op onze nieuwe slaapkamers op de bovenverdieping gehad !
    maar een korte nacht, gisteren hadden we een buurtBBQ : is uitgelopen, ik ging naar huis met Lyana om 11u (en ik was de eerste die nr huis ging !)
    dan nog BV en toch nog een aantal spullen naar boven moeten dragen die ik vergeten was, zoals de kolf voor smorgens enzo...(dan geef ik borst aan een kant en tegelijk kolf ik andere kant (om tijd te besparen))

Lyana was ook echt pertotal, zal wel, al had ze bij de geburen ook anderhalf uur in de buggy geslapen, en net wakker en wenen toen ik ging eten! typisch bigsmile.gif maar 'savonds is ze dan op mijn nieuwe kamer met BV geven bij mij in bed in slaap gevallen, heb haar direct overgelegd naar haar EIGEN kamertje love.gif en ze was eventjes wakker, rondkijken en toen vielen de oogjes bijna dicht al.... en vanmorgen hoorde ik iemand en dat was vreemd hoor, ik dacht dat er beneden aan de trap iemand hallo riep of iets anders...dus ik roep zo verbaasd "hallo?"

en toen lachte mijn schat en zei die : das Lyana in de andere kamer en ze was aant kirren en frazelen van plezier en zooooooooo vrolijk als ik ging kijken content.gif en t was net 5 min voor mijn wekker afging dus das heel flink van haar!
  • amaaai hoe mooi en hoe flink ... van haar en van jou hihihi ..
    mooi dat zulke dingen kunnen met zo'n kleine pruts he.

die kadootjes lijken heel erg leuk ook hoor smile.gif ben benieuwd wat ervan gezegd werd.

En marloes .. het hele verhaal zie je in mijn profiel .. korte versie is trisomie 13-14 er zit een stuk van 14 mee op de 13 en als ik het verkeerde gen dan doorgeef .. dan heeft het ukje veel te veel Dna met alle gevolgen van dien ... daar zit ik dus mee .. als drager. MAAR ons lilli heeft er geen last van .. ( ze kan nog wel drager zijn .. ) en Ukje idem dito he .. smile.gif

ik ben heeeeel hard aan het werken nu amai .. de komende dage zijn de start van de zomervakantie en dat is onze drukke drukke tijd ...
    en ik ben zo moe ..

gelukkig heb ik vanaf donderdagavond .. Vrij tot en met 21 juli .. pffff dat zal me deugd doen echt waar. Ik moet hier thuis nog veel doen maar nu blijft alles gewoon liggen. Na de lange werkdagen en de zorg voo lilli blijft er geen energie meer over ..

en natuurlijk niet te vergeten de energie die dagelijks nog naar onze pruts gaat ook he smile.gif hihihi ..

allez dames .. hou jullie zeer zeer goed hoor! ik kom vaak lezen maar heb niet altijd de fut om te komen schrijven .. ik weet dat jullie mij dit wel vergeven he..

knufjes
    Kim Lilli en ... brusje smile.gif
  • korte opsomming van mijn dag tot nu toe:
    vandaag zou een superdag moeten zijn: 2 jaar getrouwd v kerk, 1 jaar in ons huis stipt, en 1 jaar geleden vandaag positieve test. 3x hoera vorig jaar dus! En dit jaar ook...

maar... de dag begon zo:
    - schattie belt dat in Zolder accident is en dat hij al 3 kwartier in file staat... waarna ik beslis Lyana naar OM te gaan doen en dan thuis te werken een uurtje en dan op te rijden als file minder is.
    maar niets is minder waar...
    - werklaptop niet bij me, aangezien ik die thuis niet nodig had gisteravond, ik denk oké dat gaat nog op de thuispc werken (en VPNtunnel opzetten (sorry voor het chinees misschien))
    - ik stap in auto naar onthaalmoeder... PIEP alarm op dashboard STOP!
    - ik wist nie direct wat er was, dus ik rijdt naar de OM, 2 straatjes, maar ik voel dat ik precies platte band heb, dus ik zoek op dashboard en zie het : een teken van ne band met ne spijker in.
    - ik zet Lyana daar af (was toch daar en moest toch werken thuis dan voor t werk) ik rij dan toch maar heel stillekes 2 straten terug met de auto... hele tijd gepiep...

ik bel naar mijn werk, dat ik er niet geraak, ik regel met collega die over firmawagens beheer doet wat ik moet doen: vab bellen, niet zomaar naar ne garage, want dan is factuur voor men eigen.

- ondertussen beginnen werken, lukt het niet op vpn tunnel op te zetten grrr dus kan wel aan mijn mails, maar niet aan mijn documenten

- ik denk begin dan maar aan mijn analyse... is dat een document .docX, dus versie office 2007 en dat heb ik op pc niet...kan t dus niet openen... (ondertussen op internet gevonden dat er iets is om te downloaden om dit om te zetten)...

- ondertussen belt mijn schattie dat hij ANDERHALF uur later daar was, dus straks ook laat (daar gaat mijn gepland avondje of toch flink ingekort)

- derna mailt mijn schattie dat hij zijn badge vergeten was van t werk

- daarna komt VAB hier aan... vriendelijke man, zegt spijker in de band, even met compressor en ge zijt er vanaf...

- compressor van VAB werkt niet !

- lage kleine vervangband (80km/u) opgelegd, nu kan ik nog gaan bellen naar de leasemaatschappij om te vragen naar welke bandencentrale ik kan...en dan daar hene...

thumbdown.gif thumbdown.gif sad.gif

need i say more? drunk.gif thumbdown.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld