Wie gaat er voor een kindje in mei '08?

• hier stilletjes ja, druk geweest int weekend... hard gewerkt in ons huis (zijn boven aan het verven en laminaat leggen) en alles klaargezet voor de doop, en zondag dus ganse dag doopfeest gehad. T was heeeeeeel fijn, zalig weer en Lyana was zo een brave, iedereen zei het wel 10x ! content.gif love.gif

Ben aan het genieten van mijn laatste weekje, al wil ik nog zoveel doen en is er al allemaal geen tijd meer voor... Ik heb ook wel wat bang dat (hoe graag ik ook wil dat het lukt) dat ik het niet ga aankunnen zo vroeg opstaan en zo laat thuis en blijven borstvoeding geven (wat ik wel héééééééél graag wil, dat zal mijn drijfveer zijn) en dan nog es mijn huishouden erbij... lijkt alsof er iets zal moeten inschieten...
  • Kim: hoe is het nu met je kim en hoe voel je je?

Nikki drinkt nog steeds uit een fles. Ze vindt ook flesvoeding nog steeds het lekkerste... hahaha. Ik moet er idd eens aan gaan beginnen om het te veranderen. Anouk kon eigenlijk al direct uit een pakje drinken met rietje. Ook heb ik haar gewoon uit een tuitbeker laten drinken (zonder antilek) en toen ze wat groter was uit een gewone beker.

Snuitje: oooh wat leuk dat jullie zondag een doopfeest hadden. Hoe bevalt het je laatste weekje? Ik vond het ook heel moeilijk om weer te beginnen hoor. Met Anouk gaf ik trouwens ook nog borstvoeding toen ik weer ging werken. Ik gaf haar 's morgens en 's avonds borstvoeding en overdag de fles.
  • het doopfeest was heel fijn... ik vind het vreselijk dat ik haar moet alleen laten als ik ga werken...ik ga haar zo hard missen.
    Ik ga smorgens en savonds borstvoeding geven en overdag afkolven op het werk, die afgekolfde melk krijgt ze dan in fles...
  • Dinsdag moet je beginnen toch? Moeilijk he? Ik had liever ook thuisblijfmamma geweest content.gif maar het went wel hoor om naar je werk te gaan. Ik heb daar wel lekker wat foto's mvan mijn kids staan op mijn bureau.
  • dat heb ik ook al klaargemaakt om mee te nemen
  • hey ik ben terug thuis, zalig ! Roh hoe het opt werk is meegevallen...ik vind het vreselijk om Lyana te missen ! En zolang dan ook nog hé ! In de auto naar daar wou ik me al terugdraaien... belachelijk natuurlijk ik weet het, maar toch vind ik het vreselijk. Het gaat ook nooit wennen, ik ga haar altijd blijven missen... maar misschien kan ik dan wel even mijn verstand en hartje aan de kant zetten en gewoon denken aan de centen hé.
    De voormiddag ging redelijk vlot om, maar de namiddag amai... ik heb wel 20x mijn telefoon vastgehad om de onthaalmoeder te bellen, gelukkig heb ik me kunnen bedwingen tot 3 telefoontjes smile.gif

Lyana heeft het vreselijk goed gedaan bij de onthaalmoeder, die stoeft hoe een braveke ze is. Als ze allemaal zo waren wou ze er nog 10 zei ze uitdrukkelijk love.gif ... ik ook! love.gif bigsmile.gif

ze heeft daar wel weinig geslapen, veel gekeken, gebabbeld en gelachen en thuisgekomen was ze doodop en heeft ze geslapen tot 8u... en nu ligt ze nog wat te staren in haar parkje, heb ze net al hele tijd geknuffeld en gekust, ik kan er niet goed mee stoppen, maar ganse avond verwennen moet ik misschien toch ook maar niet doen content.gif blush.gif
    Dus kom ik rap eventjes hier wat melden en bijlezen en dan ben ik weer weg, oh wat is het leven zalig met een poppemieke erbij! love.gif hug.gif
  • snuitje: en hoe is het nu? een paar daagjes verder? Nog steeds moeilijk om haar achter te laten, of gaat het al iets makkelijker?

Kim: en hoe is het met jou en je ukkie in je buik? Alles gaat toch wel goed hoop ik!

Met mijzelf gaat het niet zo goed. Zit er helemaal doorheen, ben vrijdag echt officieel ingestort...huilen en huilen en niet meer te stoppen. Ben dus ook niet gaan werken en vandaag ook niet. Op mijn werk zagen ze het wel al aankomen, omdat ik er heel moe uitzag en dat ben ik ook....ben dood en doodmoe en ik lijk gewoon niet uit te kunnen rusten. Loop dan ook nu bij een psychiater om te kijken wat er scheelt....pppffft.
  • maar Marloes toch, ik val helemaal uit de lucht, ik wist niet dat je het ergens moeilijk mee had, en de vermoeidheid erbij zorgt altijd dat je rapper het niet meer ziet zitten hé. Wil je erover praten? Hoe gaat de therapie?

roh...gewend aan t werken zou ik zo niet zeggen... het lukt wel om op tijd te vertrekken en haar weg te brengen, maar ik ben het nog niet gewend om haar te missen... dat vind ik er toch nog vreselijk aan, het duurt te lang gewoon mijn dagen. Van 7u tot 18u moet ik haar missen....
  • Snuitje: ik weet niet precies wat er aan de hand is eigenlijk. Stom he? Tuurlijk heb ik wel het een en ander meegemaakt. Maar wie niet? Waarschijnlijk ben ik gewoon overwerkt. Het is al die tijd dat ik werk bij mijn huidige werkgever echt super en super druk. Nooit een rustige dag eigenlijk en een enorme werkdruk. En nu met twee kinderen erbij en mijn huishouden is het denk ik teveel geworden. Ik weet ook niet zo goed wat ik daar nu aan moet doen. Ga straks in ieder geval even mijn werk bellen.

Ik mistte de kinderen ook heel erg aan het begin, maar ik ben er op een gegeven moment wel een soort van aan gewend, hoewel ik toch het liefst thuis ben met hun content.gif

Ze lacht zeker al vollop? Gaat alles goed verder met haar?

Kim: alles goed???
  • roh ik schrik er toch van om dat te horen.... hopelijk gaat het snel beter met je hé! Kunnen ze je opt werk niet wat minder werk geven?

en wat zegt de therapeute tot nu toe?

Lyana lacht veel ja, en soms zo schaterlachje superlief !
  • wauw idd .. marloes nu is dat wel even schrikken.... Maar het is goed dat je er iets aan doet he !!!

hier alles rustig hoor! Ik ga later zodra ik tijd vind wat meer komen vertellen want vermoeidheid is hier ook troef!

1 juli pas echt meer nieuws he .... duimen maar en pffffffffffff wachten maar

het wordt beter hoor snuitje .. echt ... smile.gif AL ben ik ook veel liever thuis

lieve dames .. een dikke knuffel want dat doet veel deugd!!!

knufffffffffffffffffff
    kim en lilli en .....?
  • kim: fijn om even wat van jou te lezen. Maakte me al zorgen. De vermoeidheid aan het begin van de zwangerschap weet ik nog al te goed. We moesten toen ook verhuizen terwijl ik doodmoe was...hahaha...

Doe rustig aan en ik duim heel hard voor jullie dat alles in orde is!

X
  • kben vorige week naar mijn huisarts geweest omdat ik zoveel rugpijn had .. en ook veel steken in mijn buik.

maar .. de rugpijn is waarschijnlijk van mijn bekkenbodem enz ... je kent dat nog wel .. En de steken .. Tjah onverklaarbaar .. miss darmen.

Hij heeft ook een echo ( heeeeeeeeel oud toestel weliswaar) maar we hebben een kloppend hartje gezien EN volgens zijn metingen was ik toen al een dikke dikke 10 weken ver .. DUS so far so good ..

De vlokkentest is een dagje vroeger gepland nu dus DUIMEN DUIMEN op 30 juni hoor!

DIkke kussen
    xxxx
    Kim lilli ... en ukje smile.gif
  • trouwens bedankt voor de mooie foto's snuitje ..

en voel jij je al wat lekkerder marloesje??? Je weet het ... als je wat tegen iemand wil praten .. ( schrijven...) mijn mail staat paraat voor jou hoor! Je hebt mijn emailadres toch nog he?

Vele knuffels dames
    xx
  • oh wat ben ik heerlijk aant fletsen en knuffelen met mijn prinsesje! love.gif

en nu ligt ze aan de borst en ik ben ondertussen kusjes op haar voorhoofd aant geven en ze zit zo met haar handje te duwen tegen mijn wang "ga weg, ik wil drinken" love.gif bigsmile.gif
  • kim: met mij gaat het alweer wat beter. Dank je wel voor het vragen. Ik heb eindelijk de hectische dagen achter de rug. Zaterdag de verjaardag van mijn oudste dochter gevierd. Ben er nu weer even een jaartje vanaf content.gif Was wel heel erg leuk. Mijn vriend ging samen met twee andere vrienden optreden als K3. Hahahaha...ze hadden jurken aangetrokken met daar onder beha's, pruiken op en make-up. Heb me rot gelachen. Was erg leuk.

Met de vlokkentest weet je ook gelijk wat het geslacht is natuurlijk. Wil je dat dan ook weten of laat je je verrassen?

Ik ga natuurlijk voor jou duimen!!! thumbup.gif

Snuitje: mooi he die liefde die je voor je kind voelt. Het is echt enorm. love.gif
  • had ik verteld dat ik vorige donderdag naar kind en gezin was geweest?

Lyana heeft dus afgelopen donderdag ook haar laatste prikjes voorlopig gehad, Lyana is nu 62.5 cm en 5kg710 ... ze zal al op een lage curve qua geweegt maar dat was niet erg maar nu buigt ze een beetje af naar beneden. Nog niet erg, voorlopig had ze niets tekort gehad maar normaal moest ik dan pas over 2 mnd terug naar k&g, maar nu willen ze mij begin augustus toch al zien... in t geval dat ze om een of andere reden toch feller zou afbuigen en te weinig bijkomen dan zouden we moeten zien naar de oorzaak daarvan hé. Tis een smalleke dus hé, althans vind ik dat zelf toch niet zo heel fel hoor, maar das omdat ik vind dat ze zo "flink" als nu nooit geweest is.... qua sterkte en kunnen is ze dan ook nog steeds wat achter, maar toch zijn wij ook trots hoor, want ze moest het allemaal ook ineens 5 weken te vroeg maar aankunnen en leren en verwerken hé. love.gif
  • snuitje: precies...zij moet wel een stukje harder lopen dan de rest die later geboren zijn. Ik moest ooit ook een keertje met Anouk een maand later terug komen omdat zij ineens wat lager was gaan zitten in haar curve. Maar zij was ook toen heel erg ziek geweest waardoor ze een week bijna niks had gegeten.
  • roh ja ik vind het ook echt niet erg van Lyana haar gewicht hoor, ze is knap en ze lacht overmatig veel en ze frazelt goed is actief, slaapt ook goed, huilt zelden (tenzij dat er iets is natuurlijk)... wat wilje nog meer hé? of ze nu boven of onder op die curve zit, dat maakt mij nu eens écht niets meer uit de laatste 2 maanden...zolang ze maar bijkomt en niet ziek is...
  • hey dames .. ik heb even zonder internet gezeten en nog in een dipje hier ook ... ik ben een weekje thuis .. zwaar oververmoeid .. ik slaap waar ik zit of lig .. Ons lilli is twee daagjes naar mijn mama ..

Ik mis ze wel maar anders kan ik toch niet rusten he ..

Snuitje ... ik denk net hetzelfde als jij over die curve hoor .. het is goed om het een beetje in het oog te houden maar niets om over te panikeren he ..

marloes .. leuk dat de verjaardag zo goed was hoor .. en dat je je al een heel stukje beter voelt ! Leuk toch als die mannen zo eens goed gek doen hihihi ..

en dames nog 7 dagen ... pffff spannend he .. Ja we willen weten wat het wordt .. maar in tegenstelling tot de vorige keer zouden we nu willen proberen om te zwijgen tegen de buitenwereld .. smile.gif
    Eerst maar even die gezondheid afwachten natuurlijk ..

volgende week dinsdag is het zover ....

vele groetjes ... vele knuffels ..

kim en lilli
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld