Wie gaat er voor een kindje in mei '08?

• ja ik neem die niet altijd heel stipt op hetzelfde moment, das moeilijk hoor... ik denk er gewoon niet altijd aan op dat moment.
    Zou het daardoor komen?

ik duim voor je zeg dat je geld genoeg hebt ! Duim jij dat ook voor mij hihi, geld is altijd welkom bigsmile.gif thumbup.gif

Kim hoe voel je je?
  • Ja...bij mijn minipil toen stond dat in de bijsluiter. Ik vind het ook heel moeilijk om op dezelfde tijdstip te slikken.

hahaha ik zal voor ons duimen dat we allemaal geld zullen hebben!!! goofy.gif
  • jaaaaaaaaa geld voor iedereen ...
    en dan ook nog kindjes voor iedereen smile.gif hihihi ..

ik voel me wel opgelucht dat ik het nu zeker weet om te beginnen maar het is ook nog een beetje moeilijk te geloven. Ik bedoel we lieten moeder natuurlijk zijn gang gaan maar hadden helemaal niet het idee dat we nu in de groene dagen geklust hebben zeg maar hihihi ..

het is een welgekome verrassing .. en inderdaad nu maar hopen dat het een gezond beebje mag zijn he! / We houden jullie natuurlijk op de hoogte!!

dikke knuffels

morgen groot feest ze ... pfffffff dat gaat moeilijk zijn om te zwijgen amai amai ... maar ja het is nog veeeeeeeeeeeeel te pril om het al aan iedereen te vertellen en we zien toch wel veel volk op het feestje morgen smile.gif

we hebben het nog niet over namen gehad .. maar wel over meters en peters hihihi ..

nu even een eerste doktersbezoek plannen ... een eerste echo en dan de vlokkentest waarschijnlijk weer op 11 weekjes he .. positief denken .. positieve vibes ... smile.gif

knuffies
    kim, lilli en ...? smile.gif
  • kim: ik stuur je allemaal positieve vibes naar je toe bigsmile.gif thumbup.gif

Fijne verjaardagfeest voor Lilly!!! ik mag volgende week love.gif

Gisteren zei mijn mannetje weer dat hij absuloot geen derde wil...pfft... hij weet ook niet wat tie wilt zeg. Hij vindt het te druk. Maarja, straks is Nikki groter en dan is het minder druk want dan is ze zelfstandiger. Misschien praat hij dan wel weer anders.

Ben nu aan het proberen om een speelhuisje te scoren tweedehands...heb zo een leuke gezien....ik hoop dat de verkoper mijn bod goed vind!!! maar ik vrees dat hij het te laag zal vinden en meer kan ik echt niet bieden horror.gif

en ik heb een schommel voor nikki gescoord...die gaan we misschien vanavond ophalen!!!

Snuitje: heb je nog foto's van je mooie dochtertje???

xxx
  • oja en ik heb even slingers lopen uitzoeken thuis voor volgende week alvast...twee kapotte eruit gehaald en daar is Anouk nu heel druk mee bezig om met die kapote slingers haar kamer te versieren. Ik mag pas straks gaan kijken van haar...hehehe tongue.gif
  • en was kamertje mooi? bigsmile.gif
  • Ja hahahaha...ik had er eigenlijk een foto van moeten maken. Ze had de slingers helemaal versnipperd en het lag over de grond verspreid content.gif
  • haha das echt grappig... dat had ik nu es niet verwacht. hoe inventief !
  • Ik dus ook niet... goofy.gif ze ging met plakband en slingers naar boven. Het zag er wel heel kleurrijk uit. Vrijdag gaat ze me helpen met de slingers ophangen voor Nikki smile.gif
  • lief smile.gif
  • hahaha marloes dat is inderdaad superschattig .. smile.gif Zoiets had je uiteraard niet kunnen zien aankomen hihihi smile.gif

het feest is hier reuzetof geweest. Op facebook staan foto's trouwens ... sorry marloes jij kan die daar niet meer zien zeker? jammer...

Lilli heeft van haar taart genoten hoor .. zeker weten! smile.gif en van het hele feestje .. en doodmoe was ze achteraf smile.gif

veel plezier dit weekend voor jou hoor!!!

alles goed met jou lieve spruitje ondertussen snuitje? eet ze flink? slaapt ze flink??? smile.gif

gisteren ben ik met Lilli naar kind en gezin geweest. Ze moest weer spuitjes .. man man man huilen dat ze gedaan heeft ... zoooooo erg .. ongelooflijk .. Toen ze de dokter zag al want ze is momenteel nogal bang voor mannen ai ai ... ze zou in mijn nek gekropen hebben ocharme ..

tot gauw dames ik ga nog een beetje werken !!

knuffies
    kim en lilli

oh ja .. volgende week dinsdag gaan we voor de eerste echo smile.gif En dan op 11 weken de vlokkentest weer he ... zend alle positieve vibes die je overhebt maar allemaal naar ons alsje wil smile.gif Gezond beebje op komst smile.gif
  • Hey Kim,

Lyana begint goed door te slapen laatste 2 weken... soms es een nacht niet... maar meer wel dan niet. Ze eet ook flink. Ze weegt al 5kg !
    Ze is dan ook wel al 3 maand, t gaat veeeeeeeeel te snel disappointed.gif

Lyana wordt 24 mei gedoopt en 2 juni moet ik werken cry.gif
    Volgende week dinsdag ga ik ze al es proberen brengen voor paar uurkes nr onthaalmoeder...zie er nu al tegenop, maar was beter om eens even te wennen, voor beide. cry.gif disappointed.gif sad.gif cry.gif
    Ik zei al tegen mijn schattie gisteren: ik denk dat ik ramen ga poetsen...of wenen..
    hij moest lachen... ik denk echt dat ik de hele tijd ga wenen.
  • Ik ben terug v kind en gezin en boodschappen doen.
    Lyana heeft spuitje gehad maar heeft heel hard geweend maar zodra ik haar pakte was het nog maar snikken. Ze had mijn truitje wel heeeeeeeel erg strang vast, de kinderarts zei amai ze pakt u zo vast alsof ze wil zeggen bescherm mij. content.gif
    Ze was goed bijgekomen weer ! Wel nog onder het gemiddelde maar met haar lengte een groeispurt en nu ineens boven het gemiddelde qua lengte !

Ze maakte wel nog fel zo vuistjes en dat was meer nog voor een 2-maand oude babytje en niet een 3 maand oude babytje, maar dat komt dus nog door prematuriteit. Ze lacht goed en volgt goed met haar oogjes dus dat was in orde. De kinderarts trok haar omhoog bij haar armpjes maar dan liet ze haar hoofd wel heel erg hangen, dat was niet zo goed, maar verder zei ze er toch niets over.

Amai ze is nu nogal aan het lachen in haar park... ze zal plezier hebben watn ze heeft net mij en haarzelf helemaal onder overgegeven en nu heeft ze flink in haar pamper geprotst... een ander kind zou wenen maar zij zit daar flink te lachen en te frazelen tegen haar beertjes. Tis echt een vrolijk babytje love.gif
  • kim: en hoe was de echo???

snuitje: altijd moeilijk om weer te gaan werken. Vond ik ook hoor, maar je bent echt zo weer gewend. Helaas.

Ach gossie prikjes. Ik vind het ook altijd zo zielig. Nikki moet in augustus weer thumbdown.gif

aaah wat leuk dat ze zo vrolijk is. Nikki is ook een heel vrolijk kindje. Ze lacht tegen iedereen en om dingen kan ze helemaal in een deuk liggen. Ze ook nergens bang voor. Dat is wel eens onhandig...hahaha...

Verjaardagfeest van Nikki was leuk en doodvermoeiend!!! Ze is me maar verwend!!! Alleen was ze de donderdag voor haar verjaardag op de opvang op haar neus gevallen. Er zat een hele schaafwond op. Dat was wel jammer zo vlak voor haar verjaardag...de stakker...

xxx
  • jaaaaa die prikjes dat is iets he ... bij Kind en gezin .. dan kruipen die ukjes inderdaad bijna in je nek als ze zouden kunnen. Gelukkig is het niet zo vaak en gelukkig weten we waarom we het doen he.
    Ik moet ook in juli denk ik nog eens terug .. als Lilli 15 maanden is .. mag daar niet voor vergeten te bellen.

en nu de echo .. ik ben een weekje minder ver dan gedacht ik ben nu 6 weken en het ukje is dus 3mm. Het is voor 12 januari ... ga dadelijk mijn banner aanpassen.
    Ik mag 1 juli ( dat is nog ZES weken !!!!! astonished.gif ) pfffff eindelijk terug .. voor een echo en ineens de vlokkentest .. spannend allemaal .. duimen voor geen chromosoomafwijkingen he !!!

ik hou jullie op de hoogte natuurlijk ... maar nu is het weken en weken van miserie en spanning en aftellen eerst vrees ik shocked.gif/.... SOrry alvast als ik hier kom zagen he .. tongue.gifpp

veel dikke knuffels
    kim ... lilli en ... ( mijn gevoel zegt een jongen ... ) kben curieus smile.gif

candle.gif thumbup.gif
  • en snuitje ... ja .. het is echt zo. gaan werken is niet leuk maar het went inderdaad snel. Al moet ik zeggen nu ik een week verlof heb dat ik dit wel heeeeeeeeeeeel goed gewoon kan worden! Ik werk nu ook 4/5e sinds lilli geboren is en dat zou ik nooit meer willen afgeven denk ik..

marloes .. superfoto trouwens !!! en ja .. vermoeiend zijn die feestjes zeker he smile.gif dat weet ik maar al te goed. EN welke taart heeft ze gekregen?

DIkke knuffels
    Kim
  • kim: nee joh...hartstikke begrijpelijk dat je nu al erover begint hoor. Je houdt van zo'n ukkie vanaf het eerste moment hoor! Ik ga natuurlijk onwijs voor jullie duimen!!!

Ik ben benieuwfd of het een jongentje is hoor...hihihi...ik dacht ook bij Nikki dat het een jongen zou zijn, kwa gevoel!

thumbup.gif

Trouwens mijn vriend twijfelt heel erg over een derde...de ene keer zegt hij ja over een jaar of twee een andere keer wilt hij niet....pffft....daar word ik niet zot van hoor... goofy.gif ik heb tegen hem gezegd dat hij dat niet elke keer moet zeggen, omdat ik het wel graag wil. Hij zou er over gaan nadenken nu.... horror.gif ik hoop!!!
  • kim: dank je....jouw foto is ook geweldig love.gif

Ze heeft een Telletubbie taart gekregen! Ze vond hem zo mooi dat ze er al gelijk naar ging grijpen! bigsmile.gif
  • aaaarggggggggh marloes .. Dat is inderdaad om gek van te worden! HIj zou op die manier idd beter niets zeggen he .. gezien jouw gevoelens op dit moment...

ik hoop dat het allemaal op zijn poojtes komt en als het besluit NEEN is dat jij het dan een plaatsje kan geven en je stillaan kan settelen in het leven met twee prachtige dochters smile.gif gezegend ben je zowiezo he ! smile.gif

snuitje .. Stilltjes maar alles okidoki?

knufjes
    kim .. lilli .. en ..?
  • hey marloes .. hoe heb jij je oudste prinsesje daar leren uit een beker drinken? Welke bekers gebruik je daarvoor?

Ik ben nu aan het proberen om haar ochtendmelk daarin te geven maar ze zeggen liefst geen tuitbeker maar er bestaan blijkbaar geen antilekbekers zonder tuit??? hoe oud was ze toen jij daarmee begon? haar avondflesje krijgt ze nog gezellig bij ons in bed op mijn schoot hoor!! neh .. tongue.gif

knuffies
    kim
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld