Wie gaat er voor een kindje in mei '08?

• Met ons alles goed ! Zo genieten van onze kleine meid en de tijd gaat VEEL te rap!
  • Nou meiden wat ik nu weer heb.

Mijn dochter Anouk had een slimme plan bedacht om twee van mijn pillen (de pil) in te nemen. Nu is zij dus misselijk en heeft al drie keer gespuugd. Gelukkig kan het verder geen kwaad.

Haar beweegreden was dat ze graag een broertje wilt en ze dacht dat als ze de pil zou slikken dat zijzelf een baby in haar buik zou krijgen. Heb eventjes uitgelegd dat de pil er juist voor zorgt dat je geen baby in je buik krijgt en dat ze nog te jong is om een baby in haar buik te krijgen.

Vond het wel echt heel schattig van haar hoor.

Snuitje: ja het gaat ook hard. Het jaar is voorbijgevlogen!!!
  • Marloes wat schattig !

Hier alles oké nog !
  • hoi dames .. jaaa hoor hier ook alles oki ..

alleen veel te veel werk ..

veel te druk

en veel te weinig living .. hihihihi .. ik snak naar mijn zetelke en mijn salonneke .. Duimen maar dat het rap af mag zijn zodat we uit onze slaapkamer toch naar beneden kunnen verhuizen he !! ?

lieve groetjes ... en vergeet niet naar FB te komen kijken he ..
    Marloes zet jij daar niet een paar fotootjes op ??? superleuk en supermakkelijk hoor smile.gif
  • marloes .. wat ga jij doen met de 1e verjaardag van Nikki?

xxx
  • snuitje: heb je nog nieuwe foto's van jouw schatje???

kim: ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor haar verjaardag. De uitnodigingen heb ik al twee weken geleden de deur uit gedaan content.gif

Ik vier het thuis met echt een berg mensen vrees ik...maar wel gezellig. Ik heb een telletubbie taart besteld bij de bakker. Daar zitten ook echte telletubbie figuurtjes op....zo schattig en ik heb net een kadootje online voor haar besteld. Zij krijgt van ons een loopauto. Van Fisher Price in het rose love.gif En van haar zus krijgt ze een vis waarin ze blokken kan stoppen in zijn mond.

Ik heb ook al slingers gekocht (een paar nieuwe want sommige zijn al stuk) Zal van de week even kijken of ik genoeg slingers heb. En ik heb balonnen gekocht en een opblaasbare 1 en een hoed met 1 kaarsje erop...hahaha en haar kleren welke ik wil aantrekken op haar verjaardag heb ik ook al klaarliggen..erg he???

Ondertussen ben ik ook bezig met de voorbereidingen voor Anouk haar verjaardag want die is de maand erop jarig. En als ik nou de uitnodigingen al klaar heb op Nikki haar verjaardag, kan ik ze mooi uitdelen tongue.gif

En jij???

Ik ben van facebook eraf gegaan. Het blijkt dat je via google heel makkelijk vindbaar bent en dat vind ik niet zo een fijn idee.

xxx
  • Oja ik heb nieuwe foto's op mijn profiel gezet!!!

xxx
  • kim: ik zie dat je in afwachting bent van je regels...SPANNEND thumbup.gif wie weet over negen maanden weer een mooie wolk van een baby love.gif
  • hihihi dat heb jij snel opgemerkt ..

tjah ik weet niet goed wat ik moet denken. ik heb al twee tests achter de rug met ... tjah ... een streepje dat je nauwelijks een streepje kan noemen .. MAAR geen regels in zicht ...

wel een beetje bruinverlies gehad en zo af en toe steekjes in de buik. ALLES kan dus nog ... shocked.gif lastig hoor ...

xxx

ps .. ik ben zowat hetzelfde als jij allemaal aan het doen voor de 1e verjaardag hoor hihihihi ... uitnodigingen .. taart ... zaal ... mensen vragen ... kroon ... etc etc .. Wij hebbenook nog gekozen voor nog een extra moment in plaats van haar te laten dopen. We hebben zelf een kleine zingevingsdienst in elkaar gestoken met teksten en liedjes. smile.gif

ze worden maar 1 keer 1 he smile.gif
  • kim: misschien heb je nog te vroeg getest??? ik had op mijn NOD bij Nikki met een ultrgevoelige test en negatieve test in mijn handen, terwijl die test al positief kon testen 6 dagen voor je NOD...!!!

Wel spannend hoor!!! ik duim voor je!!! thumbup.gif

Nikki wordt niet gedoopt, maar haar verjaardag wordt wel uitbundig gevoerd smile.gif Heb er nu al zin in...moet nog anderhalve week wachten...pffft en ik ben al zo ongeduldig.
  • dat kan hoor te vroeg ... maar ik heb getest toen ik drie dagen over tijd was en dan nog eens toen eergisteren .. en ondertussen ben ik toch al in een zogenaamde cyclus van 39 dagen beland .. wie weet ...

ik ga einde van de week of begin volgende week bloed laten trekken als ik nog niets meer weet!

het zou onverwacht zijn .. maar uiteraard welkom. ALs alles maar gezond is!

ja ja uitbundig vieren gaan wij ook doen hoor smile.gif met alle toeters en bellen hihihi

veel voorbereidingsgenot hoor ..

ps .. ben blij dat je voor ons hier toch af en toe nog naar 9 maanden komt smile.gif
  • gevoerd of gevierd trouwens hihihihi ...
  • Als je zwanger bent moet je zeker weer voor een punctie? ik blijf voor je duimen hoor!!! zou echt tof zijn...
  • en weet je al meer?
  • ja inderdaad ... weer punctie ... maar ja ik zou het niet anders willen hoor ... Dat is veel te veel risico anders. EN Veel te lang bang afwachten ook he. Na die test hebben we tenminste zekerheid..

Ik denk dat ik dit weekend nog eens zelf ga testen en anders volgende week naar de dokter....

wel spannend hoor candle.gif

knuffie dames
    xxx
  • candle.gif ooooh spannend...ik leef stiekum een beetje met je mee....aangezien ik dat nooit meer zal meemaken...!!!

thumbup.gif

Geen bloed geeft moed zeggen ze hier...dus dat houden we lekker bij jou aan hoor!!!

wave.gif
  • ik ga morgen naar de dokter voor een bloedtest!

is het nu defintief nooit meer marloes?

alles goed met jouw trouwens snuitje ..?

JA geen bloed geeft moed is de uitspraak die jij mij geleerd hebt. Mijn vriend en ik gebruiken die nog regelmatig trouwens smile.gif smile.gif

knufje en tot morgen dan maar smile.gif

Kim
  • niet naar de dokter geweest .... derde test was dikke dikke rode streep.

amai .... nu maar alles op alles zetten en duimen en positieve vibes sturen dat het allemaal goed mag blijven gaan !!!

knuffies !!!!!

xxxx
  • amai Kim proficiat zeg !!!

Hier alles prima
    Ooh en zeg ik twijfelde heel hard voor aan de minipil te gaan maar kheb dat dan toch maar gedaan en zie nu ineens heb ik mijn maandstonden erdoorheen.. mijn lichaam werkt dus weeral averechts !
  • heeee van harte gefeliciteerd zeg!!! party.gif wat tof...en ik duim mee dat alles goed is met het kleintje!!

Ik zou heel graag nog een derde willen, maar kwa financieen is het nu echt niet haalbaar...we redden het net met zijn viertjes... MAar misschien als mijn vriend zijn zaak straks beter loopt....ik denk dat ik dan gewoon weer eens goed met hem erover ga praten dan...dus ik duim voor mijzelf dat we straks meer geld hebben voor een derde content.gif

snuitje: ik had dat ook met de minipil. Je moet heel precies op dezelfde tijdstip slikken die pil. Als ik ging bloeden was het voor een paar weken achter elkaar. Heel vervelend. Maar jij geeft nog borstvoeding zeker?

Ik wil eigenlijk helemaal van de pil af....heb nu een drie fasen pil, maar ik wil eigenlijk helemaal geen hormonen slikken. Lijkt me beter, maar ik weet niet wat ik dan kan nemen.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld