Wie gaat er voor een kindje in mei '08?

• ik hou de website van de verbouwing in de gaten, maar het ziet er uit alsof er nog veeeeeeeeeel moet gebeuren. Ik heb daar niet zo een goede kijk op hahaha....ik ga straks even naar de scrapboek kijken als ik de account gegevens nog heb.
  • hey marloes ja er moet zeker nog veeeeeeeeeeeeeeeeeel gebeuren... maar ik denk ik termen van .. een living hebben .. we hebben nu een badkamer.. twee slaapkamers en een keuken .. niets van dit alles is af maar wel bruikbaar of bewoonbaar .. De living daarentegen is nog totaal niet bewoonbaar MAAR we hebben nu onze schuifraam dus .. het einde van de grote werken is nu een feit. Enkel nog de koepel ;; chappe en roofing op het dak en chappe beneden. Dan kunnen we aan afwerking beginnen dus .. houten vloer .. enz .. DAN kunnen we eindelijk ook beneden gezellig in de zetel zitten en rustig maand na maand telkens iets verder afmaken he smile.gif

tis wel facebook en niet scrapboek he ihihihi tot op facebook miss .; is een leuke site hoor .. Ik ben er al keilveel oude bekenden tegengekomen .. mensen uit mijn schooltijd enz .. smile.gif

knuffies xx
  • Met ons gaat het nog prima, morgennamiddag een extra monitoring en urinetest enzo...
  • Ik ben terug van de extra controle gynae en extra monitoring (vanwege vorige week slechte urinetest en te hoge bloeddrukken -> kans zwangerschapsvergiftiging)... urinetest was vandaag beter dan vorige keer, nog wel spoor van eiwitten maar minder als toen. En mijn bloeddrukken waren heel goed nu met die verhoogde medicatie.
    Mijn volgende controle was gepland voor 19/2, maar ze wil me toch persé nog sneller zien, dus volgende week maandag EN donderdag op controle omdat het nu heel belangrijk is om die eiwitten en bloeddruk in de gaten te houden zeiden ze.

Heb nu wel wat buikpijn en beetje bloedverlies maar dat is normaal... en mijn bekken doet pijn of toch althans zo waar ik op zit...
  • Snuitje: wat goed dat je urine nu beter was. Maar hoe komt het dat je bloedverlies hebt? heb je een inwendig onderzoek gehad?

Spannend hoor....duurt niet lang meer...hihihi
  • kim: ik heb weer de foto's bekeken van jullie prinsesje... love.gif wat een dotje zeg!!! ja hahaha....scrapboek...faceboek...lijkt op elkaar....hihihi...

nou ik kom er verder nooit op. Alleen om bij jou te kijken...hehehe. Zit wel zelf op hyves...daar speur ik nog wel eens een oude bekende of zij mij content.gif
  • ja door het inwendig onderzoek heb ik dat... tis nu al gestopt hoor.
  • JAAAAA ik heb stiekum gespiekt bij een andere site en we mogen Snuitje feliciteren!!! Dubbel op eigenlijk....want ze is jarig vandaag en ze is vandaag bevallen van een dochter....had ik toch gelijk!!! JOEPIE....ben zoooooooooooo blij voor je snuitje!!! heel tof cadeau!!! Genieten nu maar zeg en ben benieuwd naar de foto's!

hug.gif
    party.gif
  • jippieeeee profiaaaat!!!

ik had al een vermoeden nadat ze elders niet meer online kwam ..

op welke site heb je dat dan marloes?

IK ben zooooooooooo benieuwd naar haar verhaal !!

SUper we hebben alledrie supermeiden nu smile.gif Ik had ook een voorgevoel over een meisje hoor. Er worden trouwens tegenwoordig echt wel superveel meisjes geboren in mijn omgeving hihihi ..

dikke knuffels voor mama ... papa ... EN de kleine madam!

xxx
    kim en lilli
  • oh ja EN gelukkige verjaardag smile.gif
  • kim: ja oops ik bedoel een andere forum in plaats van site.. blush.gif Ja leuk he!!! Alledrie meiden. Wel las ik dat die kleine nog in de couveuse moet liggen omdat ze het een beetje moeilijk heeft, maar dat ze over 2 weken eruit mag naar verwachting.

Snuitje: Ik hoop dat je niet al naar huis moet zonder baby hoor maar dat je gewoon lekker bij haar kan zijn. thumbup.gif dat ze snel uit de couveuse mag en lekker mee naar huis en dat jullie haar lekker helemaal kunnen vertroetelen!!! love.gif
  • Volgens een vriendin van snuitje op een andere forum, ligt Lyana nu bij snuitje in haar kamer en mogen ze woensdag samen naar huis!

hug.gif
  • wauw .;.. Lyana .. wat een mooie naam!!!! SUPER dat ze naar huis mag !!! Ik ben zooooooooooooooo blij ...

hoe gaat het met jou marloes? Ik zag dat je banner weg was ...
  • Ja ik vind het ook een hele mooie naam snuitje...ik vergeet dat helemaal te schrijven blush.gif

kim: met mij gaat alles goed. Heb mijn banner weg gehaald omdat er voorlopig of hoogstwaarschijnlijk geen derde kind zit aan te komen. Hoewel ik toch het gevoel heb dat het zo nog niet compleet is. Maar misschien komt het omdat ik zelf uit een gezin kom van drie.

en hoe is het met jou kim? Druk zeker?
  • danku
  • Hey snuitje: hoe gaat het met jou en lyana?
  • nu gaat het enorm goed met ons! Zo blij dat we na 8 dagen uit het ziekenhuis zijn en dat ze niet meer gescheiden van mij is (ik op materniteit, zij op prematurenafdeling)... dat was heel zwaar, emotioneel maar ook fysiek al dat op en af gedoe en plannen en stricte uren en bezoek afschepen als die net op dat uur kwamen, ... haar missen was hartverscheurend... 's nachts alleen op de kamer liggen.... mijn schat die thuis ging slapen omdat zijn hernia hem te zwaar parten speelde op zo een stom laag zeteltje... en dan mijn lieve kleine poppemie die ergens anders lag cry.gif

Maar nu probeer ik enorm te genieten...
  • snuitje: jeetje ja het lijkt mij ook vreselijk om gescheiden te worden van je baby. Ze heeft wel al die tijd in je buik bij jou gezeten en ineens is ze van jou gescheiden. Ben ook heel blij voor je dat je nu lekker met je meisje thuis bent en dat je haar lekker dicht bij je kan houden.

Zij heeft zeker nog wel veel warmte nodig? Of valt dat wel mee? Bij mijn vriendin waarbij haar zoontje 4 weken te vroeg was geboren, was dat namelijk wel zo. Hij lag met 3 kruiken in bed om warm te blijven die arme stakker.

En hoe voel je jezelf? Krijg je nu weer een beetje energie terug of nog niet? Wordt ze nog veel wakker 's nachts? Ze is zeker wel heeeeel lief???

Oja: ik hoop niet dat je het erg vind dat ik jou tegenkwam op de andere forum. Ik was namelijk een beetje aan het rondspeuren hoe de succesverhalen een beetje zijn bij mensen met PCO, aangezien een goede vriendin van mij hier ook last van heeft en helaas tot op heden nog niet zwanger is. Ik gun het haar zo onwijs, dat ik gewoon een beetje ben gaan rondkijken en toen zag ik ineens een berichtje dat jij was bevallen. Wat natuurlijk geweldig nieuws is!!! Want ik gun het jou namelijk ook onwijs van harte!!!

Nou genietse met je kleine meisje hoor!!!

wave.gif
  • ja ze verliest rap haar warmte dus ze wordt om de 3u haar temperatuur gemeten (wel onder oksel hé, anders zou het nogal irriterend worden voor zo'n kleine pruts).... en als ze niet tussen de 36.5 - 37.5 zit dan moet ze meer/minder aangedaan worden en ze ligt ingewikkeld in een badcape en daarop een tetradoek met handdoek in en daarop nog een fleecedekentje...

Ik voel me heel goed, energie genoeg maar soms ook ineens helemaal uitgeput en dan leg ik me neer indien het mogelijk is...gisteren heb ik bijvoorbeeld van 9u tot half 12 geslapen, tot zij wakker werd voor haar voeding... ze eet ongeveer 8x per dag/nacht... dus tis ongeveer 2 keren per nacht opstaan, ongeveer om de 3u dus...

en das net goed dat je t op n ander forum gelezen had dat ik bevallen was, ben ook 8 dagen int ziekenhuis geweest kon niets melden hé... nu ben ik er enkel op op de momenten dat ik afkolf of eventjes wil zitten...ze drinkt gedeeltelijk aan de borst maar omdat dat te uitputtend is drinkt ze ook een deel afgekolfde melk via flesje... dus ik kolf nog vaak...
  • Mijn vriendin moest haar zoontje ook in een fleecedekentje houden om hem warm te houden. Maar nu rent hij het hele huis door smile.gif

Hoe klein en zwaar is ze nu dan? Wel heel klein zeker?

Ja elke drie uur...dat is best vermoeiend aan het begin. Dat weet ik nog wel. Nikki wordt nu ook nog s'nachts wakker voor een flesje...hehehe...niet meer zo vaak als aan het begin maar wel elke nacht 1 keertje. Maar als je zo hummeltje in je armen hebt snachts om te voeden maakt het ook wel een hoop goed vind ik zelf.

Lukt het een beetje met afkolven? Ik was daar namelijk echt geen ster in. Heb het ooit geprobeerd, ben toen bijna een uur bezig geweest en had toen maar 30 cc afgekolfd... ponder.gif Dus daar ben ik maar niet meer verder mee gegaan.

Moet je met haar nu ook op extra controle omdat ze premature is?

Zeker wel weer lekker dat je weer rond kan lopen in huis zonder dat je de hele tijd plat moet blijven liggen?

Kim: hoe is het met lilly? kruipt ze al??? en is ze ook zo aan het babbelen???
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld