Wie gaat er voor een kindje in mei '08?

• hihihi leuk!!!
  • leuk he geheimpjes hebben smile.gif en delen smile.gif
  • hoi dames ...

jammer nieuws .. ik was over tijd maar helaas is het misgelopen ... Aan de pijn in mijn buik te voelen nu was ik ook effectief wel zwanger gedurende een paar weken dus ... want het is zeker niet gelijk gewone regels ... Dit kindje zal niet voor dit leven geschapen geweest zijn .. De DNA afwijking zal door moeder natuur afgewend zijn vermoed ik ..

Het is natuurlijk zeer spijtig en momenteel ook een beetje pijnlijk nog .. Ik weet ook niet goed of ik hier nu mee naar de dokter moet enz ...

Nu ja ik wilde het gewoon maar even kwijt hier ..

knuffels
    kim
  • oh Kim ! sadhug.gif meen je dat nu? Ik wist niet dat je zwanger was !!! Roh wat erg zeg... en hoe reageert je ventje erop!? Had je t hem verteld?

oh wat een verdrietig nieuws zeg cry.gif
  • kim sadhug.gif jeetje wat ontzettend jammer zeg. Ik wist ook niet dat je zwanger was of overtijd eigenlijk. ook al is het mooi dat moeder natuur het zo regelt is het ook onwijs rot.... sadhug.gif
  • dank je dames ...

ja ja heb hem verteld .. hij was ook een klein beetje teleurgesteld..
    tjah dat jullie het niet wisten is normaal he .. ik wist het zelf tot ineens fout liep ...

volgende keer vol goede moed er naartoe ..

xxx knuffie
  • kim: hoe is het nu met je???

snuitje: en met jou?? zit die kleine nog steeds binnen??? of maakt tie al aanstalten om eruit te komen??? Spannend hoor he??? schiet nu echt echt echt op!!!

hug.gif
  • Kim, ik vroeg me ook al af hoe het met je ging, maar durde niet direct vragen...

Marloes, roh geen idee of er al aanstalte is om te komen... soms denk ik vanwel, soms denk ik ook echt van niet... T is wel spannend !
  • snuitje: ja aangezien ze verwachten dat de kleine niet overtijd zal komen, komt het wel echt dichtbij...ben ook zo benieuwd of jullie een jongen of een meisje krijgen. Ik denk een meisje!!! tongue.gif
  • haha grappig bigsmile.gif ... nog eventjes geduld hé en dan weet je het geslacht wink.gif bigsmile.gif

morgen controle... ben benieuwd... vandaag gesukkeld met mijn bloeddrukken hele dag, en gisteravond ook, nochtans ben ik al 2 weken aant rusten en alle huishouden uitbesteed. Meer kan ik niet doen, dus kan echt niet verklaren waarom bloeddruk zo vreemd doet vandaag
  • ojeee...misschien een voorteken dat het gaat beginnen? Laat me weten hoe je controle was?

Ik ben ook benieuwd wat voor naam jullie voor de kleine hebben. Is altijd moeilijk vind ik een naam geven!
  • pfff ben er EINDELIJK terug geraakt !!!

Awel vanmorgen dus opgestaan en mij klaargemaakt en naar gynae vertrokken om 10 na 9. (ik had perongeluk geslapen tot half 9 - dan had ik wel wekker staan, dus had geen tijd meer om hier iets te komen melden).

Toen heb ik moeten wachten bij de gynae tot half 11, toen was ik pas aan de beurt.
    Enja mijn bloeddruk te hoog, mijn urinetest voor de eerste keer niet zo goed (eiwitten) en omdat ik vocht ophou moest ik toch ook maar bloedafname gaan laten doen... en dan had ik gemeld dat ik sinds gisteren zo jeuk had op mijn buik, maar ze zag geen uitslag, dus heeft ze nog iets extra laten testen en ook een test op galzuren.
    dan heeft ze ook nog een uitstrijkje gepakt voor streptokokken...
    Mijn gewicht was goed, beetje bijgekomen weer hé, maar niet teveel.

Daarna kwam ze dus met mij mee, aan n verpleegkundige uitgelegd dat die mij aan de monitoring moest leggen... en dat ik daarna naar bloedafname moest gaan..en daarna terug naar gynae.

Dusja dat duurde een hele poos, maar monitoring was heel goed, aleja als ik lig dan is bloeddruk goed, zet ik mij recht dan is em alweer slecht... dus ze vonden het wel goed dat als ik lig dat bloeddruk goed is, maar hij stijgt vreselijk snel... ik heb 2 weken thuis geen huishouden gedaan dus daar ligt het niet aan, ik sta enkel op voor wc of eten... pfff .... meer kon ik niet doen.
    Dus nu is mijn medicatie tegen de hoge bloeddruk WEER verhoogd... tot het maximale toegestane nu. Morgen moet ik bellen naar de vroedvrouw en normaal moest ik pas over 2 weken terug op controle, maar nu moet ik volgende week maandag voor monitoring terug gaan.

De ontsluiting is wel gebleven zoals het was en niet vermeerdert, dus ik had goed gerust ! content.gif

Ik ga dadelijk wat rusten, heb hoofdpijn...en pijn in mijn bekken en schaambeen van daar zo te liggen op mijn zij aan die monitoring
  • wow snuitje...dat was wel een vermoeiende dag zo voor je zeg. Wel goed dat je maandag weer op controle moet hoor! Beter teveel dan te weinig op controle, ook al ervaar je het op het moment wel anders misschien!!! En wat goed dat je nog steeds evenvee ontsluiting hebt. Dan zit die kleine nog wel even goed!!!
  • hey dames ..

het gaat wel hoor .. ik ben maar int werk gevlogen enz nu dus ... beetje zinnen verzetten en positief proberen alles te herkaderen nu he..

Wauw snuitje .. het komt echt wel lekker dicht nu .. maar ik hoop ook dat je nog even mag doordragen hoor smile.gif en ik wens je toch al een zeer vlotte en goede bevalling toe .. voor moest het zover zijn en we zien je hier niet meer voordien hihih ..

hou ons op de hoogte na je volgende monitoring hoor!

vele groetjes
    knufjes
    kim en lilli
  • mercikes, k hou jullie op de hoogte. Gisteren trouwens gebeld voor uitslag bloedafname en die was goed (behalve levertesten en galzuren hadden ze nog niet, maar als ik niets hoorde was dat ook oké).
  • kim: sadhug.gif even nog een knuffel van mij hoor. Ik duim voor jullie dat het snel opnieuw raak mag zijn en ditmaal goed!!!

Snuitje: ja ik wens je ook alvast succes, mocht je ineens al aan het bevallen gaan!!! Fijn dat het bloedonderzoek goed was.

Heb vandaag ook bloed laten prikken. Ben telkens zo onwijs moe, dus ik wilde even mijzelf na laten kijken of alles in orde is.
  • ja best even nakijken dan hé. Misschien gewoon ijzertekort en dan opgelost met wat tabletten.
    Wanneer weet je de uitslag?
  • ik denk niet dat het ijzertekort is want nadat ze vier buisjes bloed hadden afgenomen voelde ik me niet duizelig. Ik mag over 3 dagen bellen. Dus euh...dinsdag dan denk ik?
  • snuitje: hoe is het nu met je? en de kleine? nog alles goed?

kim: hoe staat het met de verbouwingen van jullie huis? Al bijna klaar?
  • hopelijk is alles ok hier met jullie?

met ons gaat het behalve de bekende tijd van het jaar ziektes nl. snotvallingen eigenlijk wel goed.
    ons huisje .. ( heb je de link nog Marloes? ) je kan daar de laatste vorderingen zien. Ik hoop dat we binnen afzienbare tijd ten laatste ongeveer 2 maanden toch ook naar beneden kunnen verhuizen en daar een min of meer gezellige living kunnen maken smile.gif

vele groetjes en geniet de fotolinks OF kijk even op facebook marloes en snuitje als jullie een account hebben? daar staan heel heel veel foto's van ons Lilli op smile.gif

knuffels
    kim en lilli
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld