Wie gaat er voor 1e kindje vanaf maart 2008?

• Heej!

Ik ben gisteravond bevallen om 21.45!!
    Hij heet Milan, woog 3820 gr en is 52 cm.

's middags rond half 2 kreeg ik lichte weeën, de vk kwam om half 5 even kijken. Toen had ik 3 cm ontsluiting, maar dat kon ook door de eerdere bevallingen al zo zijn. De weeën werden langzaam wel veel pijnlijker, maar niet echt krachtiger. Ik voelde gewoon dat het niet opschoot. Dus toen kwam de vk om half 9 's avonds weer en heeft ze de vliezen doorgeprikt. Toen ging het echt heel snel, zeer pijnlijke weeën en al snel mocht ik persen. Ik heb niet lang hoeven te persen, volgens mij maar 5 min. ofzo.. Ik ben toch nog iets ingescheurd, omdat ik iets te hard mee perste. Ik d8 gewoon, d'r uit ermee! haha..

Hij doet het verder prima, heeft nu al 2 flesjes goed gedronken en slaapt heerlijk! Hij lijkt niet op de 2 andere kids, heel apart. Maar een super mooi ventje! Zal proberen snel een foto te plaatsen.
    Hij heeft alleen iets grappig! 2 teentjes, aan beide voetjes, zitten iets aan elkaar vast. Zeg maar, zwemvliesjes.. heel grappig. Maar niks ernstigs ofzo en kan evt. gewoon verholpen worden over een paar jaartjes.

Groetjes!
  • Ne superdikke proficiat met jullie kleine Milan.
    Hele mooie naam trouwens.
    Hier in België is het helemaal niet de gewoonte om thuis te bevallen, dus vind het altijd best wel raar. Maar moet wel "gezelliger" zijn.
    Hoe vinden de grote zus en grote broer het?
    Geniet er nog maar heel erg van.

Liefs
    Ikke
  • Hej,

Dankjewel blush.gif

Ik vind het heerlijk om thuis te bevallen. Heb het nu 3 keer gedaan, voor mij zou het een straf zijn om in het ziekenhuis te bevallen. Maar moet wel zeggen dat heel veel vrouwen er tegenwoordig zelf voor het ziekenhuis kiezen hier.
    Maar als je niet anders kent, is thuis bevallen natuurlijk best apart.

Yaron doet het niet zoveel dat er een baby bij is. Vanmorgen heeft hij wel eventjes over Milan's bolletje geaaid en moest hij lachen.
    Nikée is er niet bij weg te slaan, wil het liefst de hele dag Milan op de arm en is helemaal verliefd!

Ik heb een fotootje op mijn profiel gezet van Milan.
    <3

Groetjes!
  • Marianne, wat een schatje. Echt een mooi kereltje.
    En hoe gaat het met jullie?
    Geef je eigenlijk borstvoeding? Al een beetje kunnen rusten? Want met nu 3 kids in huis... amai lekker druk zeker.
    Kunnen jullie ook hulp krijgen van een thuisverzorgster na de bevalling voor hulp in het huishouden?

Liefs
    Ikke
  • heej,

hier gaat ie goed. Milan is zeer tevreden, alleen s nachts vaak last van krampjes. Maar dat hoort er ook weer bij.
    Ik kan overdag rusten wanneer ik wil eigenlijk. We hebben inderdaad een kraamhulp in huis, dus de huishouding word ook gedaan. En mijn man is de komende weken ook vrij, heerlijk!
    Je zou idd denken dat het heel druk is met 3 kids, maar ik vind het niks anders. De overgang naar een 3e is lang niet zo groot als dat naar de 2e. Dat vond ik echt veel zwaarder. Ik voel mij ook prima, geen kraamtranen gehad nog.. goofy.gif

Hoe is het bij jou?

Groetjes!
  • Hey Marianne,
    leuk dat je een kraamhulp hebt, en dat je man ook nog eens lekker thuis is. Zalig he. Kan je echt genieten van je kleine mannetje.
    Super ook dat je het verschil niet echt voelt. Dan moet je niet te erg wennen. Kan me moeilijk voorstellen hoe het is zo met 3 kindjes. Ik ben nog helemaal into eentje he wink.gif
    Maar stiekem ben 'k toch een beetje jaloers blush.gif
    Hopelijk blijven die kraamtranen ook nog achter he thumbup.gif

Hier alles prima, Féline is in de peuterpuberteit geraakt denk ik. Driftbuitjes (supergrappig)!
    En ze is opeens zo'n groot meisje vind ik. Ze kan al zoveel en ze kan al zo lekker druk praten (vrij onverstaanbaar wel, maar ze doet net of het allemaal heel erg duidelijk is)

Groetjes
  • Marianne, gefeliciteerd met jullie prachtige zoontje Milan!! Ik vind de naam echt heel mooi! En weer een stevig ventje he, mooi mannetje hoor!
    Dan is de bevalling toch niet zo snel gegaan als de vorige 2 he?
    Wat goed dat alles lekker gaat nu de baby er is, want het is toch weer een verandering. Als ik het goed begrijp geef je geen borstvoeding, want je had het over flesjes?
    Nogmaals gefeliciteerd hoor party.gif !

Wij zijn inmiddels dus in NL en genieten van het prachtige weer! De vliegreis is vrij vermoeiend geweest, want Kostas vertikte het om te gaan slapen terwijl hij wel heeeel moe was...

Groetjes
  • Heej!

T-ke, Feline ook al driftbuitjes?! die peutertjes driften er wat af of niet? haha.. Yaron begint ook lekker te kletsen, met soms verstaanbare woorden.. echt lief!

Nina, Milan is best een slank ventje eigenlijk, haha. Ook een smaller gezichtje dan Yaron, denk dat Milan meer op papa gaat lijken.
    Ik geef idd geen borstvoeding! Ik merk gelijk al een verschil bij mij zelf, zit gewoon veel beter in mijn vel! Bijna geen kraamtranen gehad wink.gif Alleen gisteren toen ik besefte dat Milan alweer bijna 1 week oud is! De kraamhulp was vandaag voor het laatst, eigenlijk best lekker! Want was niet helemaal mijn type, haha.

Lekker weer hebben we hier he?! haha.. Vervelend dat de vliegreis zo vermoeiend was! Dan kan zo'n reis lang duren, en ben je blij als je geland bent he. Waar in NL zit je nu dan? Ik woon in Enschede.

T gaat hier verder best goed! Milan heeft het vannacht ook goed gedaan, hopelijk de komende nachten ook. Verder kan ik niet wachten om te mogen wandelen, over een paar daagjes kan het.. dan is het ook niet meer zo warm.

Verder bij jullie ook alles ok?

Groetjes!
  • He Marianne,

Wat goed dat Milan het zo goed doet! Hij is vandaag alweer 10 dagen, dat gaat inderdaad snel he. Hoe voel jij je, ben je weer een beetje bijgekomen van de bevalling? Apart he, dat dit kindje niet op de andere 2 lijkt?

Wij zijn inmiddels weer terug in Griekenland, we zijn gisteravond teruggekomen, en nu gelijk weer aan het werk... Kostas was nu tijdens het vliegen iets rustiger, al heeft hij niet geslapen. Maar zo gaat de tijd wel lekker snel voorbij in het vliegtuig, dat is weer een voordeel. Ik was in Emmen, Drenthe, daar wonen mijn ouders en familie. Dat is dus niet zo ver van jou wink.gif
    Het was heerlijk om even weer in NL te zijn en het weer was echt geweldig. Kostas heeft zich helemaal kunnen uitleven in de tuin van mn ouders en in de zandbak en het zwembadje! Nu zal het zeker een tijd duren voordat ik weer naar NL ga.

Succes!
  • Hej!

Ja het gaat idd weer snel! Vind het van de ene kant wel jammer hoor, de kraamtijd zo snel voorbij. Van de andere kant kan ik ook weer niet wachten tot Milan van Yarons leeftijd is.. lijkt me zo gezellig!

Hij doet het idd goed, mogen niet klagen voor zover.
    De verpleegkundige van de CB is vandaag geweest, gelukkig een hele fijne vrouw! Dus alle bezoekjes beginnen weer van voor af aan..

Fijn dat Kostas beter te pas was tijdens de terugreis. Dan voel je jezelf ook veel beter.. En je was idd in de buurt haha.. content.gif Zo'n gevoel had ik al.. En mooi weer erbij gehad, al mocht ietsje minder ook wel!

Jullie hadden geen hyves he?
    Daar kan niet iedereen mee lezen..

Groetjes!
  • He Marianne,

Allereerst van harte gefeliciteerd met de 4e verjaardag van Nikee!! gift.gif party.gif Ik denk dat vandaag ook een heel speciale dag is voor jullie, de oudste jarig en de jongste pas geboren..!

Wat leuk dat je al zo'n idee had dat ik in de buurt was in NL, apart he?! Ik vond het weer echt geweldig, echt Grieks weertje! Hier is het nog net ietsje warmer, rond de 35 graden...

Gaan jullie nog op vakantie deze zomer? Zal moeilijk worden he?

Ik heb wel hyves, alleen ik zit er niet zo vaak op. Maar daar kunnen toch ook vrij veel mensen meelezen? Of kun je daar ook 'prive' praten?
    Ik wil best via hyves met je 'kletsen', laat maar even weten, dan geef ik je mijn naam.

Ik belde net met de oppas en Kostas slaapt nog steeds!! Het is nu 9 uur en hij lag er gisteren om half 8 al in!

Groetjes
  • Hey dames,

Marianne, een hele gelukkige verjaardag voor Nikée. party.gif
    Moet inderdaad speciaal zijn, met zo'n klein ukje in huis.
    En 4 jaar is al een echte grote meid he.

Hier geen hyves, wel facebook wink.gif

Hier alles prima, gisteren een hekje geplaatst tussen de living en de keuken-eetkamer. Féline krijgt de kasten nu open, en 'k moet mijn hele keuken daar nog naar inrichten, want er ligt nu nog vanalles is de schuiven waar ze niet aan mag komen.
    Ook vandaag eens kijken voor een traphekje, want ze stond gisteren op een paar seconden op de derde tree.
    We gaan dadelijk nog eens een uitstapje naar Nederland maken, want 'k zag dat de pampers weer in promotie waren bij Etos wink.gif

Hier ziet het er vandaag precies eindelijk uit alsof het eens een beetje koeler gaat zijn. Eindelijk, want zo heet is geen doen he.
    Voor Féline niet, maar voor mij helemaal niet. Kan niet tegen de hitte.

Nina, leuk dat de terugreis zo goed is meegevallen.
    Is het bij jullie in Griekenland ook zo heet? Waarschijnlijk nog veel heter dan hier zeker.

Groetjes
    Ikke
  • Heej!

Dankjewel! Nikée is behoorlijk verwend met cadeautjes, pff.. alles is roze en met prinsesjes!

Nina, ja grappig he.. ik weet ook niet hoe t kwam, dat voorgevoel.
    Wij gaan dit jaar niet op vakantie, of mss een weekendje centerparcs ofzo. Maar dat zal toch voor t einde van t jaar zijn.
    We willen volgend jaar heel graag naar Frankrijk, hoop dat dat gaat lukken.
    Enne, hyves. Je kunt je profiel alleen zichtbaar maken voor vrienden, je kunt ook prive sturen. Maar dit forum is voor iedereen zichtbaar.
    Ik vind van hyves ook leuk, dat je makkelijk foto's kunt laten zien.
    Kijk maar, die van mij is maryann21. hyves.nl

Wat fijn dat Kostas zo lekker heeft geslapen! Deed die van mij dat ook maar s goofy.gif

T-ke, facebook heb ik ook. Maar daar zit ik weer weinig op, snap er echt niks van.. haha
    Feline word ondernemend, alles op slot en grendel dus.. Nikée heeft dat nooit gedaan, Yaron daarentegen doet ik niks anders haha.

Hier gaat ie op zich best goed, Milan doet het prima. Begint wel last van krampjes te krijgen, dus we halen vandaag maar weer druppeltjes. Die werkten bij Yaron super!

Groetjes!
  • Hej!

Nina, alweer terug van vakantie? Lekker uitgerust?

T-ke, hoest bij jullie?

Hier gaat ie prima, Milan doet het goed! De nachten zijn ook vrij rustig gelukkig.
    Yaron is alleen op het moment erg snel huilerig, en een volume dat er uit komt.. pff onze oren piepen ervan!!
    Ik moet dinsdag met hem naar de kno-arts. Om naar zijn keel en neus amandelen te kijken. Mocht daar niks mis mee zijn, wil de kinderarts (en ik ook) heb testen op allergie voor huisdieren. Aangezien we 2 konijnen en 1 hond hebben.
    Ook ga ik 2 sept. met Yaron naar een homeopatische arts, die dmv een apparaat kan meten of je allergien of tekorten hebt. En nog meer dingen, maar weet zo niet meer wat. Ze doet ook aan accupunctuur enz.
    Ik wil er ook voor mijzelf naar toe, voor mijn klachten die volgens mij ha tussen mijn oren zitten.
    Ben benieuwd! Heb goede ervaring en resultaten gehoord van mijn vriendin, hoop bij ons ook!

Nikee gaat over 1 weekje naar school! Heerlijk!! Nikee en Yaron hebben afgelopen woensdag afgescheid genomen van het kdv. Vooral voor Yaron erg jammer..
    Ik heb nu nog 8 weken vrij, heerlijk!
    Oja, mijn vriendin is al overtijd nu.. kan elk moment bevallen!
    Spannend!

GRoetjes!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld