Wie gaat er ook voor: 4de kindje in 2010

• Hallo iedereen

we willen het voor de omgeving nog even stil houden. Maar we hebben besloten er voor te gaan. Er mag nog een vierde bij. We laten vanaf deze maand de condooms aan de kant liggen. We proberen nog een jaar lang en zijn we dan niet zwanger, dan blijven we bij onze drie megaleuke schatten. Ons gezin is goed maar vier maakt het hopelijk compleet.
    We hebben nu een dochter en twee zonen. Allemaal tussen 5 en 1 jaar.

Het zou leuk zijn met andere af te tellen naar de NOD's en hopelijk weldra een banner te kunnen plaatsen.

Nog dames die mee aftellen.

Mijn volgende NOD zou 31 maart 2009 zijn: als het nu raak is, wordt echt nog wel een december 2009 kindje. Ik zou liever eentje aan het begin van het jaar hebben, maar het is zowiezo altijd welkom.

Een blije mama
  • Waw ben behoorlijk jaloers. Wenste dat de knoop hier ook al was doorgehakt.

Veel succes en hopelijk snel zwanger.

greetz
    K en co
  • veel succes, wij willen ook een nr 4!! thumbup.gif
  • Hey dames

hoe verloopt het gezinsleven bij jullie met drie? En hoer reageert de omgeving? Wij hebben besloten niemand op de hoogte te brengen dat we voor een vierde gaan. We trotseren de reacties achteraf wel.

Hoe zit dat bij jullie?
  • Niemand

Niemand die wil reageren? Zijn wij dan één van de enige koppels die er nog voor willen gaan?
    Geen mama's of papa' s van vier deugnieten die verhalen kunnen vertellen hoe het er aan toegaat?

Jammer.
  • Hey Emilie

Zeg zijn jullie nu al volop aan het proberen voor een vierde of wachten jullie nog even tot jullie jongste wat ouder is?
    Vinden jullie het niet te druk zo met drie kort op elkaar? Ik moet soms toch serieus organiseren aangezien ik ook nog fulltime werk. Maar ze zijn zo een vreugd. Alleen ben ik bang voor vermoeidheid. Zo'n zwangerschap is toch altijd wel een tijd van moe zijn en ik vind dat die vermoeidheid in dat eerste levensjaar van de jongste altijd wel doorloopt. Hoewel wij goede slapers hebben. De jongste begon op een week of drie door te slapen, zelfs met bv.
    Hoe was dat bij jullie?

Allé we gaan wat genieten en profiteren van de laatste dagen mooi weer. Deze week belooft megarot te worden.
  • Kwam eens piepen maar blijft hier wel stil hé.
  • wat leuk vierde kindjes!

Hallo allemaal, wat leuk om te lezen dat er nog meer moeders zijn die graag een vierdje kindje willen. Dat lijkt mij tzt ook geweldig! Wij hebben nu 3 kindjes in de leeftijd van 5 jaar, 3 jaar en bijna 4 maand. In 2010 willen wij er weer voor gaan. Het lijkt mij heerlijk om nogmaals alles mee te maken en weer zo'n klein kindje op te voeden. Lijkt me leuk om nog meer reacties te horen van moeders die voor een vierde of meer.. kindjes gaan. groetjes lente
  • Hey Lente

amaai leuk zeg. Wij hopen dat 2010 ook ons jaar wordt. Hoewel wij er dit jaar wel al terug voor gaan.
    Alhoewel ik nu soms wel al heel moe ben, heb ik het er allemaal best voor over. Onze jongste is nu een jaar en amaai is dat snel gegaan. Nu begint het ook allemaal weer iets makkelijker te gaan.
    En weet je eens ze door de meest afhankelijke leeftijd zijn, vergemakkelijkt het hopelijk allemaal.
    Ik weet niet waar de drang voor ene vierde vandaan komt of het beeld dat ik er vier wil. Een moederhart zullen we maar zeggen zeker. Ik ga weldra nog een sop controle bij de gyne. En dan, als alles oki s, gaan we ervoor. Hopen dat het allemaal lukt ook deze keer.

Allé ga wat tv kijken.

Tot later
    Blije mama en kids
  • wij laten de natuur gewoon zijn gang gaan, we zien wel (al kan ik bijna aan niets anders denken blush.gif ) volgende week een weekje vakantie, hopelijk kan ik alles wat van me afzetten en volop genieten van onze drie bengels!! bigsmile.gif

ga nog een beetje paperassenwerk doen bored.gif
  • Hier laten we de natuur ook zijn gang gaan. Maar voel aan mezelf nu al dat de druk die ik wel voelde bij 1 en 2 (bij drie niet want daar was het van de eerste keer prijs) er nu absoluut niet is.
    Het mag komen, heel graag zelfs, maar het moet niet. Als we binnen dit en een jaar niet opnieuw zwanger zijn dan blijft ons gezin gewoon zoals het nu is. Ook goed hoor.

Allé ga nog even wat poetsen en het huis opfrissen voor ik de schatten overal ophaal.

Geniet van het schitterende weer.

groeten
    K en co
  • 4de kindje in 2010

Hallo allemaal,

Eindelijk eens een paar gelijkgezinden gevonden die ook vier kinderen wensen!
    Ik heb al een dochter van 8, een zoon van 6 en nog een dochtertje van 4 en nu ben ik uitgerekend voor 02/2010( ik hoop stiekem dat het een jongetje word, ik heb nl altijd gedacht dat ik een meisje-jongen- meisje-jongen zou krijgen) Deze keer was niet echt gepland omdat ik last heb van aangezichtspijnen( geen medicatie!), maar toch ZEER GEWENST!!!!! Ik ben alleen een beetje bang dat ik teveel last zal krijgen van mijn gezicht( zenuwpijnen en krampen in mijn nek), alhoewel ik bijna pijnvrij was van 01/09 tot 06/09, heb ik sinds een 3-tal weken weer enorme pijn( upset.gif .
    Voor de rest alles prima hier, vandaag 2de echo gehad en alles ok; misselijkheid is beter marr ik ben alleen verschrikkelijk moe!!( ben nu 12 weken, dus dat zal hopelijk snel verbeteren)

Groetjes Veerle
  • Ook wij hebben nog een kinderwens, we hebben er al 3, en precies een jaar geleden ben ik met 16 weken "bevallen" van nr 4 candle.gif .
    Nu maar hopen dat t snel zover is, kan bijna niet wachten pregnant.gif Aangepast door Omique op 27/07/2009 08:50
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld