Wie gaat er ook voor 2e kindje 2009?

• dubbel tongue.gif
  • daphné vind haar broertje maar niks thumbdown.gif hij moet steeds weg bij ons ze wil hem voor haar zelf goofy.gif

ja daphné is hier ook super ondeugend nu thumbdown.gif
  • Hello hug.gif

Pffff...de feestdagen zijn voorbij. Erg gezellig, maar je komt maar niet in een normaal ritme he? Dorus heeft erg veel last van krampjes gehad, nu gaat het gelukkig heeel goed!

Het is wel een heeeeel ander kindje dan Josje. Veel pittiger zeg! Whoe....hij krijst de boel bijelkaar als hij honger heeft!!!! Josje deed dat helemaal niet! Hij is ook snel tevreden als hij te drinken krijgt!!! Leuk om het verschil te zien!

Hoe is het met jullie?
  • hallo

ja het verschil tussen ons twee kindjes is ook enorm duidelijk. Siebe was de stille en rustige en ons elise krijst ook enorm hard.

Hier ook blij dat de feestdagen gepasseerd zijn.

Hebben 1 januari ambras gehad met mijn schoonvader.
    Hij begon te roepen tegen onze siebe en ieder komt op voor zijn kind hé.
    Dus was vree kort etentje. En ik ben vree kwaad vertrokken!
    Wij doen da nog nie ver van dat een ander dat moet doen.
    Maar ja...

Kris is vandaag vertrokken voor zijn werk naar het buitenland tot den 10de februari. sad.gif sad.gif
  • Hallo allemaal,

Druk, druk, druk? Hier wel! de dagen vliegen om! Dorus is al goed gegroeid. We moeten alleen even in een ritme komen nog met z'n allen. Hoe ziet jullie dagindeling eruit met 2 kindjes? Ik heb soms het gevoel dat ik net "klaar" ben met de een begint de volgende weer....We hebben ook onze rustmomenten hoor! Maar af en toe...

Tamke...petje af hoor alleen een hele maand met 2 koters! Red je het wel? Ben benieuwd hoe je het allemaal regelt. Misschien nog tips voor deze mama?

SMJD jij al gewend?

Lillebi hoe is het met jou?

Dromertje, ben zo benieuwd hoe het met jou gaat!!!!

Bye bye!
  • salie

in de eerste week was het zoeken naar een ritme om alles klaar te krijgen en siebe op tijd op school. en dan vooral 's avonds is het een ramp. Als hij meot gaan slapen wil zij haar flesje. Er moet dan nog een verhaaltje verteld worden. AMai ben dan toch blij als ze allebei tevreden in slaap zijn gevallen. Dan is het al rond negen uur dat elise slaapt.

Nu ligt onze kleine meid sinds gisteren in het ziekenhuis met een longontsteking. Hoge koorts al 2 dagen aan een stuk 39.7. Het zakt een beetje maar even rap weer omhoog. Dus nu is ons ritme er volledig uit hé. Wil bij haar zijn,maar siebe moet naar school. Moet van school gehaald worden, moet eten. Ik zelf begin het op alle vlak toch zwaar te krijgen hoor. Verga van de hoofdpijn, sta onder stress. horror.gif
    Geniet ervan zeggen ze dan.... down.gif

Zal wel allemaal voorbij gaan...ooit blush.gif

hier hebben wij dat ook dat gevoel van juist klaar te zijn en volledig opnieuw te kunnen beginnen. En siebe gaat al naar school.
    En tips? kan der nie echt geven hoor, gewoon kalm blijven en altijd lachen wink.gif (proberen toch)
    Kan eigenlijk nog maar één ding zeggen chapaeu voor de alleenstaande moeders met meer dan één kindje hoor!!! kzou het er toch héél moeilijk mee hebben. Mss als ze groter zijn dat het dan allemaal verbetert maar op de leeftijd die ze nu hebben, hebben toch allebei nog veel aandacht nodig hé <3

hoe gaat het met de anderen??

groetekes wave.gif
  • Oei tamke, heeeeeeeeeel veel beterschap voor je prutske !!!

Salie, ik denk dat ik ook tijd en handen te kort zou komen met 2 kindjes ...

Wij starten nog maar eens met iui candle.gif
  • Hoi hoi!

Lang niet meer langs geweest! De rust is wedergekeerd in huis.Ben weer aan het werk, geef nog steeds borstvoeding en Dorus is een rustige lieve baby geworden! Gaat nu samen met Josje naar bed om rond 20.00 uur. Heerlijk eventjes zonder kindjes dan! Hij slaapt lekker door (met 2 voedingspauzes) tot 9.30 uur. En dan als hij moe wordt weer naar bed, maar het is een wakkere actieve kerel hoor! Dus dat komt nog weienig voor. Hij doet overdag hele kleine hazeslaapjes. Ligt ie net in bed, kan ie er weer uit!

Lillebi, bijna 9 maart! Fingers crossed!

Hoe is het met de rest?
  • hier al lang ook niet meer geweest

dromertje inderdaad hoe is het met u bigsmile.gif

hier gaat alles super met de 2 kids alleen slaapt sem de laatste tijd heel slecht in het begin sliep hij altijd goed en zalig <3 ik vind hier met de 2 kinderen nog voldoende tijd ze bigsmile.gif

tamke hopelijk is elise al beter he candle.gif
  • lang geleden, maar ja niet veel tijd meer over!!!
    Ik ben 6 april terug gestart met werken. (voltijds)
    Toch niet zo evident met twee kindjes en een man die terug in het buitenland zit!!! Maar ja we slaan ons er wel door blush.gif

Met ons Elise gaat het de laatste dagen redelijk goed.
    20 februari werd ze uit het ziekenhuis ontslagen. EINDELIJK GENEZEN.
    Dat dachten we toch. De week erna 25 februari terug een longontsteking, maar geen al te hoge koorts (39) dus ze mocht GELUKKIG thuis blijven. Heeft toch een dikke twee weken geduurd. Maar goed aerosollen en antibiotica. Hup terug genezen. Rond 10 maart terug ziek,(onze kinderarts was met vakantie dus vervanger) deze keer geen longontsteking (OEF) maar een infectie op de luchtwegen. Terug aerosollen. Na DRIE weken (en 2 keer bij diezelfde arts) geen betering!!! Eindelijk was onze arts terug van dienst en nog maar eens bij hem langs geweest. Blijkt dat de linkerlong uit 3 kwabben zou bestaan en de rechter uit 2. Nu de middenste kwab van de linkerlong kan je volgens de arts niet perfect horen met de stetoscoop of hoe dat ook noemt blush.gif Daar moest dus een foto van genomen worden en ja hoor dat was de reden waarom ze steeds zoveel ziek werd. Ze had daar een enorme infectie op die ze met de medicatie die ze kreeg niet konden genezen. Ocharme onze meid heeft afgezien zenne. Maar goed met de juiste medicijnen is ze nu genezen. Laten we hopen dat het ook zo blijft!!! candle.gif candle.gif

Hoe gaat het met de anderen???

Groetjes Tamke
  • Ik weet niet of iemand nog kijkt hier! Maar ik zie dat jij zwanger bent lillibi! Wat gaaaaaf! Proficiat!!! En al op de helft!

Smjd overtijd? Spannend!
  • Ja idd ik ben aan het aftellen ondertussen hug.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld