Wie gaat er nog voor een derde kindje?

• Wie gaat er nog voor een derde kindje?

Hallo allemaal,

Wie hier gaat er nog voor een derde kindje? Met ons hart wouden we allebei een derde kindje, maar rationeel heb ik mijn man toch moeten overtuigen. Zal nog drukker worden, kunnen we ze later dan wel genoeg meegeven...? Maar nu staat hij er helemaal achter smile.gif

Hoe oud zijn jullie oudste kindjes al? Hier 3 en 1 jaar.

Veel succes allemaal!

Grtjs
  • wij willen al bijna 2jaar een derde kindje maar dat gaat precies toch niet zo gemakkelijk als de andere twee..
    Onze zoon is nu al 7 en ons dochter is 5geworden dit jaar.. dus er zal al zeker 8jaar tussen zitten met de oudste (daar zijn ook voordelen aan eh content.gif als ze zo wat ouder zijn..)

Dus nu terug begonnen met clomid en hopelijk snel zwanger..
  • Jaaa hier gaan we in november ervoor! Ik wil al eventjes (2 jaar) maar mijn man is nu ook on board!! Ik ben er echt zo blij mee dat het binnenkort gebeuren gaat en kan nergens mijn ei kwijt!!

Want online ziet iedereen het behalve dan op t forum. En verder merk ik ook dat ik niet kan wachten om te beginnen tegen de kinderen over dat ze nog een zusje of broertje gaan krijgen. Moet ik natuurlijk wel, maar ohhhh zou t zo leuk vinden als t eindelijk zover was haha!
  • Hallo meiden,

Ook wij gaan voor een derde kindje. We hebben al twee jongens 6 en 8.
    Mijn NOD is 15 oktober.
    Op het moment last van zere tepels, zwaar gevoel in de onderbuik en eind van de dag een opgeblazen buik voor mijn gevoel.
  • Hallo,

Oh wat zou ik graag nog eentje willen, mijn hart zegt ja maar mijn verstand zegt soms nee wink.gif,
    Mijn man ging enkele weken geleden zijn eerste afspraak hebben voor sterli, maar moest onverwacht werken.
    Nu praat hij er niet meer over. Hij heeft schrik denk ik wink.gif mijn laatste pil heb ik opgebruikt, mijn maandstonden zijn net gedaan.
    We zien wel wat er komt denk ik. We gaan er niet echt voor, maar we doen er ook niet echt iets tegen wink.gif ik denk dan maar als mijn man echt geen 3e wil dan gaat hij maar naar de dokter, de afspraak was na ons dochter die nu 5 jaar is ik geen pil meer wou nemen en hij ging gaan. 5 jaar heb ik toch mijn deel gedaan, het lot ligt in zijn handen zeg maar ;D

Groetjes
  • ik heb ook mijn man moeten overtuigen maar zijn uiteindelijk toch voor 3e gegaan! hebben al 2 zoontjes van oktober 2010 en maart 2012 dus ze gaan wel wat schelen met brusje #3.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld