wi is nog meer net gestopt met de pil en gaat voor de 2e?

• Nee hoor nog steeds niet bevallen.
    Beetje balen begin weer verkouden te worden, hele schrale keel. Zit ik nou echt op te wachten he....

Jij nog in elk geval 6 daagjes wachten en dan mag je beebje komen he. Hopelijk voor je hoef je niet te lang meer te wachten als je zo'n last hebt.

Hier is het in de buik nog steeds heel rustig. Beebje zelf is een echte woelwater hoor, maar buik zelf is nog compleet ontspannen en soepel.
    Maar denk toch dat ik overtijd ga.
    Ach ja mag nog steeds niet klagen,zolang ik alles nog kan doen he.

Overige dames ook alles goed??
  • hey hallo,

nog geen nieuw babynieuws???
    hier weer alles goed.
    Lotus woog nog 2500 gram en dat was echt te weinig...
    ze at heel erg slecht. In het ziekenhuis moest ze naar de coveuse-unit om daar op gewicht te komen. eigenlijk kreeg ze gewoon eetles. jaja.
    het gaat nog wel moeizaam, maar ze komt genoeg aan.

de bevalling was niks bijzonders. maar kan me voorstellen dat jullie nog geen trek hebben in dat soort verhalen. Ik zal het toch vertellen, bij mij ging het namelijk prima.

komt ie:
    om 8 uur proglandine gel en toen was het wachten geblazen
    ik had nog helemaal geen tekenen van bevalling. om 12 uur had ik 4 cm ontsluiting. mooi toch, niks van gemerkt op een wat zeurderige rugpijn na.
    om 1300 uur kwamen ze eten brengen. macaroni bolognaise... goed te doen. als had ik niet veel trek.
    het was een topdrukte in het ziekenhuis (9 bevallingen) dus werden we lekker met rust gelaten. om een uur of half 3 had ik nog niet meer ontsluiting dan 4 a cm. het infuus werd ingebracht. Ik werd toch wat zenuwachtig. om 5 uur moest ik appelsap met glucose drinken en vla eten om op krachten te blijven. nou ik vond het nog goed te doen. afijn het infuus ging hierna op standje 7... auw. na een half uur persweeen wegzuchten mocht ik persen. 2 keer en daar lag kleine lotus op mijn buik.
    Best snel dus. 12 uur de eerse weeen en 1908 een baby.
    iedereen was supertrots.

hopelijk loopt bij jullie ook alles zo goed!!

al lees ik dat er nogal wat kwaaltjes zijn bij sommigen onder ons.

gr an

ps krijg mijn banner niet aangepast.
    baby.gif
  • even gauw een berichtje: Naomi is gisteren opgenomen in het ziekenhuis wegens een ontsteking in haar longen. Ze was echt heel erg ziek en kreeg bijna geen lucht.
    Nu krijgt ze prednison, antibiotica, wordt ze verneveld en krijgt ze extra zuurstof! Zoooo erg om je kindje daar te zien liggen.
    Maar gelukkig knapt ze door de extra zuurstof wel op en is ze weer actiever. Hopen dat ze snel weer mee naar huis mag.

Groetjes Patricia
  • hai meiden,

Annavk, jeetje wat zijn die eerste centimeters relaxed gegaan zeg.
    Wel fijn dat het zo snel is gegaan, alleen jammer dat Lotus niet meteen mee naar huis mocht, gelukkig is het nu toch allemaal goed he.

Patricia, wat erg voor Naomi dat ze zo ziek is. niks erger dan je kleintje zo hulpeloos en benauwd te zien. Gelukkig is ze alweer opknappende. Hopelijk is ze helemaal de oude als je beebje zich meld.

Vandaag alweer 39 weken, lijkt geen eind aan te komen. Gister was beebje enorm actief. En dan vooral onderaan, normaal altijd bovenaan. Kreeg ook een keer een krampje bij een harde buik, dus hoopte al dat ze zich zou melden. Maar nee, tis weer helemaal rustig. Dus vanaf hier nog geen babynieuws...
  • hey meiden rustig hier zeg...

Patricia, hoe gaat het bij jou? Naomi weer helemaal opgeknapt??

Hier loop ik nog steeds in de rondte. Pffft duurt nou wel lang hoor...
  • Naomi is vorige week zondagmiddag naar huis komen. Maandag ging het helaas weer slechter en is ze weer een nachtje moeten blijven. Op dinsdag weer mee naar huis en de rest van de week ging het goed. Nu heeft ze sinds zondag weer koorts, maar gelukkig niet zo benauwd als eerst. We kijken het dus maar even aan.

Heb hier ook het idee dat de kleine niet eerder zal komen voordat het met Naomi helemaal goed gaat. Al heb ik wel flink last van oefenweeen iedere avond! Maar het zet helaas nog niet door.

MissLoes kan me voorstellen dat je nu wel wilt bevallen. Lijkt me helemaal niks om 'overtijd' te lopen!

Groetjes Patricia
  • Hey meiden.

Ben maandag 6 april bevallen van een kerngezonde dochter Larissa.

Het ging heel erg snel. Om 5 uur werd ik wakker met weeen om de 9 minuten, om 6 uur ventje wakker gemaakt met weeen om de 7 minuten, om 7 uur weeen om de 2,5/3 minuten en vk gebeld,om 8uur kwam de vk en had ik al 8cm ontsluiting dus gauw naar het ziekenhuis, half9 mocht ik voorzichtig meepersen, en na een uur persen was er nog niks veranderd, Larissa lag dwars met dr hoofd en ik kon niet hard enoeg persen om haar die draai te laten maken, dus 2e vk erbij gehaald die heel hard op mn buik duwde en zo Larissa er als het ware "uitduwde". Uiteindelijk is ze om 09.47uur geboren, 3740gram en 52 cm.
    Om half 2 waren we weer thuis en sindsdien is het alleen maar genieten.

Wel wat zware week gehad, Naomi had zondag nog 40,4 graden koorts en begint nu langzaamaan een beetje de oude te worden. Gelukkig vindt ze dr zusje wel helemaal geweldig.
  • Miss Loes gefeliciteerd met jullie dochtertje!

Ik ben gister 10 april bevallen van een kerngezonde zoon Yuri! Om 2.00 uur wakker geworden van weeen, om 6.45 verloskundige gebeld. Toen kwamen ze om de 4-5 minuten. Om kwart voor acht was de verloskundige er en had ik acht centimeter. Binnen 1 perswee is ons ventje geboren om 9.03! 49 cm en 3360 gram!

Groetjes Patricia
  • MissLoes, Annavk, Dianne hoe is het bij jullie?
    Het is hier wel heel erg rusitg nu...allemaal druk met de kindjes...?!
  • hey meiden,

Patricia, supergefeliciteerd met jullie zoontje, gaat alles goed???

Hier begint ook langzaam een ritme te ontstaan. Naomi is heel erg ziek geweest rond Larissa dr geboorte en heeft nog zeker 2 weken aangeduurd eer ze weer een beetje dr zelf was. Larissa doet het echt supergoed. Ze heeft vorige week toen ze 2 weken was voor het eerst de nacht van 10 tot 7 geslapen, dus moeders was ook meteen uitgerust. Nu slaapt ze de ene keer meteen door en de andere dag komt ze nog 1x snachts, dus eigenlijk niks te klagen. Ze is een heel tevreden baby, je hoort haar amper. Ook Naomi is helemaal dol op dr zusje. Dus kan alleen maar genieten van mn 2 meiden.

Hoe gaat het met de andere dames???
  • Hallo Dames

Das lang geleden zeg dat ik iets van me heb laten horen, ik was ook de link kwijt en moest erggggggggg zoeken om hem terug te vinden, maar gelukkig na veel zoeken is het gelukt.

Missloes van Harte gefeliciteerd met jullie dochtertje en wat een mooie naam haha blush.gif

Patricia gefeliciteerd met jullie zoontje Yuri super!!!!!! baby2.gif

Hier gaat alles prima, ik moet nog 5 weekjes spannend hoor. Ik voel me goed op de kwaaltjes na, ben heerlijk met verlof dus ik doe het rustig aan.
    Larissa gaat nu 2 ochtendtjes in de week naar de peuterspeelzaal dus dan gaat mama extra rusten content.gif
    Verder hebben we alles voor elkaar, nog even de laatste kleertjes wassen en dan wachten we het rustig af.
    Ik dacht zo zeker te zijn voor de naam voor onze zoon, nu las ik vorige week ergens nog een mooiere naam, dus we gaan hem toch veranderen!
    Wordt soms gek van me zelf haha.

DOe rustig aan iedereen en geniet lekker van jullie kindjes en succes voor de zwangere dames.

Liefs Dianne
  • Dianne,alles nog rustig bij jou?
    Hoe is het met de andere dames? Hier gaat alles wel goed. Niet te geloven dat ons mannetje alweer 6 weken is. Hoop wel dat hij de nachten binnenkort eens door gaat slapen. Hij meld zich nog elke keer rond een uur of drie voor een voeding.Maar schijnbaar duurt dat wat langer bij kindjes die borstvoeding krijgen. Al moet ik zeggen dat Naomi met 6 dagen al doorsliep!
  • Hallo

HIer nog steeds alles rustig, spannend hoor, nog 9 daagjes, kan haast niet wachten om ons knulletje in de armen te hebben.

Liefs Dianne
  • oew dianne spannend hoor. ben heel benieuwd.

patricia, hoop idd voor je dat je ventje gauw doorslaapt.

hier gaat alles zn gangetje, de meiden slapen allebei goed dus dat scheelt al de helft he.
  • Dianne nog alles rustig, of intussen al bevallen?

Hier slaapt Yuri helaas nog niet door. Verder doet hij het wel heel goed! Hij moet nu alleen naar fysiotherapie. Door voorkeurshouding begon hij een afgeplat hoofdje te krijgen. Maar we zijn er gelukkig op tijd bij.
  • Hallo

Hehe we moesten er even opwachten maar onze zoon is geboren!
    Wij hebben hem de namen Kyron Mike gegeven en zijn roepnaam is Kyron.
    Hij is maandag 15 juni geboren om 14.25

Groetjes Dianne
  • Dianne, gefeliciteerd met jullie zoon. Mooie naam! Geniet van jullie hummeltje!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld