we gaan vr een 2de

• hoi,
    ik moet zeggen dat ik geen last heb van ontpillen..
    ik had direkt mijn regels.
    wat vorige keer toen ik zwanger wou worden wel het geval was is dat ze eens een week langer zijn weg gebleven maar volgens gyn kon het zijn dat ik toen misschien wel zwanger was maar dat het uiteindelijk niets is geworden..
    Maar het moet niet leuk zijn dat jullie echt moeten zitten "wachten"
  • @ Hunnybee: Ons meisje is bijna 1 jaar nu. Het moet voor mij allemaal niet te snel gaan hoor, maar een cyclus zou wel handig zijn. Dan heb je wat meer zicht op de zaken he. We hopen zwanger te zijn voor de tweede verjaardag van ons prutske.

@ Nesie: Probeer jij dan gewoon zwanger te worden zonder cyclus? Denk je dat dat zin heeft? Ik weet niet of er dan een eisprong is en wil er dan niet teveel hoop in steken. Ik hoop dat we snel die devil.gif mogen begroeten zodat we actief kunnen meedoen met de rest hier!

@ Els: Tja, wachten is nooit leuk he. Eens je de beslissing genomen hebt om er weer voor te gaan, wil je niet van de zijlijn meekijken he. Ik lees hier dan verhalen en dan wil ik toch een beetje kunnen meepraten, maar dat kan zo niet.

Ik kan ondertussen wel genieten van mijn kleine meid. Die zit nu in haar 'ik-wil-wel-maar-ik-kan-niet-fase'!!
  • Hey Witte,

ja zene, ik heb da bij mijn 1ste zwangerschap ook gehad.
    3 maanden zonder MS en dan ineens zwanger bij 1ste eisprong, dus het kan echt wel... en stiekem hoop ik dat het ook zo zal gaan, maar ik vrees ervoor.
    We zullen niks anders kunnen dan afwachten tot de MS erdoor komen.

Succes allemaal!

Nesie
  • Hoi dames

Hier nog effe een update
    Gisteren een knalpositieve ovutest gehad, dus waarschijnlijk vandaag m'n eisprong. Joepie.... we zijn er gisteren meteen ingevlogen... hopelijk kom ik rond 17 september met positief nieuws.

Nesie
  • go nesie go thumbup.gif thumbup.gif
    hier is het afwachten begonnen.
  • @ els: net even gaan piepen in je webwinkel waw te gek hoor!!! super leuk om te doen zeker?
  • @mamzelleke: ja zenne, heel leuk.
    Binnenkort doen we eens een opendeur, je mag altijd vrijblijvend eens langskomen é...
    ale, iedereen hier trouwens

@mamzelleke: ik duim voor jou!!!
  • hier begint het dan toch een beetje te spannen. het is nog maar ronde 2 dus geen idee hoe mijn cyclus gaat zijn vorige ronde na 26 d nod nu ist dag 28 nog steeds niets maar wil mezelf geen valse hoop geven. vorige zwangerschap had ik ook verschillende cyclussen tss de 28 en zelfs soms 35d dus durf echt nog niet te gaan testen. toch heb ik al een cb digitaal gekocht en vermits deze lekker duur zijn durf ik die niet zomaar te " verspillen" had zaterdag wel een testje van de kv gedaan en die was negatief dus ws zal het niets zijn. voel vanalles maar wil me echt niets gaan inbeelden
    grtjs hou jullie op de hoogte.
  • hier iets raars.. sinds zondag heb ik af en toe heel licht "waterachtig bloedverlies" er is steeds wat in mijn inlegkruisje?
    iemand een idee wat dit kan zijn? had gisteren ook wel buikpijn, mijn regels zijn eigenlijk voor zondag voorzien?
  • hoi, volgens mij zijn mijn regels er al aan het doorkomen.. iets vroeger maar zou wel kunnen kloppen als mijn cyclus geen 30 dagen maar 28 telt natuurlijk
  • hoi, volgens mij zijn mijn regels er al aan het doorkomen.. iets vroeger maar zou wel kunnen kloppen als mijn cyclus geen 30 dagen maar 28 telt natuurlijk.
    nu alleen mijn banner nog aanpassen
  • hey els

doeme he dat je regels er aan het door komen zijn, maar aan de andere kant goed dan een cyclus van 28d.
    ik heb me vandaag niet kunnen houden en toch mijn test van cb gedaan en idd negatief. doeme he wel nog geen regels maar ja dat zal wel een kwestie van afwachten zijn, maar dat wil ook zeggen dat mijn lichaam nog wa&t door elkaar ligt eerste ronde 26d nu al 30d dus afwachten
    dikke knuf
  • dan toch devil.gif doorgekomen! op naar de volgende ronde
  • hoi iedereen,

hier zijn de regels terug voorbij en kunnen we er weer voor gaan..
    hoe gaat het hier voor de rest met iedereen?

groetjes Els
  • Mamzelleke en Els,
    voor jullie nog steeds geen succes. Ik hoop dat de volgende ronde jullie geluksronde mag zijn.

Ik weet het weer even niet goed. Ik ben van half juli gestopt met cerazette en geef nu 3 weken geen borstvoeding meer aan mijn dochtertje. Maar ik heb nog steeds geen devil.gif gehad. Ik heb wel een week geleden een heel klein beetje bloedverlies gehad, gewoon een kleine streep in mijn onderbroekje zal ik zeggen blush.gif en daarna niks meer. Ik verwachtte eindelijk mijn regels, maar die kwamen dus niet. Nu heb ik de laatste dagen heel veel last van mijn maag als ik iets eet. Ik heb constant honger en als ik eet, lukt het niet en krijg ik maagpijn. Ik heb bij mijn dochter heel de zwangerschap door veel maaglast gehad. Ik vraag me af of het nu echt zou kunnen, maar ik durf geen test te doen. Ik weet uit ervaring dat ik sommige signalen verkeerd interpreteer door de wens naar een kindje.
    Dames, wat denken jullie?

Hoe gaat het met de rest hier??

@ Els: Jammer dat je winkel zo ver is, anders kwam ik eens langs. Echt een mooie website en mooie spulletjes. Je zou zo weer aan een kindje beginnen enkel voor de mooie doopsuiker he!
  • @witte: bedankt voor het compliment!
    Ik hoop dat er wat mensen langs komen, dat is afwachten natuurlijk.
    Hoe zit het ondertussen?

Is er eigenlijk al iemand zwanger ondertussen?
  • @ Els: Ja ikke bigsmile.gif Vers van deze morgen getest en dadelijk twee dikke strepen party.gif party.gif
    Jammer dat ik sedert mijn vorige zwangerschap (dec 2009) geen regels meer heb gehad. Ik heb dus geen idee hoelang ik al ben. En mijn gynae zit volgebooekt tot begin volgend jaar upset.gif

Ik ga dus op zoek naar het 'uitgeteld voor mai 2012-topic' want ik vermoed dat ik daar thuis hoor.

Hopelijk volgt de rest hier snel!!
  • hey witte proficiat!!!
  • @witte: proficiat!!!
    ik hoop idd dat we snel zwanger zijn..
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld