we gaan vr een 2de

• Goeiemorgen,

er is gisteren blijkbaar vanalles geschreven maar had geen mailtje gekregen dus heb nu wat bij gelezen.
    Ik denk dat mijn regels eraan zitten te komen.
    Spijtig.
    @rosy: ik heb vorige keer met een zwangerschapstest van sensitest getest 4 dagen voor NOD en hij toonde al positief. Die zijn heel gevoelig. Maar de ovulatietesten daar heb ik geen ervaring mee. Hou ons op de hoogte want heb het ook al overwogen om ze te proberen.
    @nessie: in principe zeggen dat om te 2 dagen goed is?! maar als jij je beter voelt dan doe je het gewoon nog eens? bigsmile.gif
    @mamzelleke: vorige keer was ik echt ziek dus echt heel veel genoten vd vrije tijd heb ik niet. Maar denk dat het nu wel leuk gaat zijn doordat we al een dochtertje hebben é.
    Ik ben thuis geweest van februari tot december en dan heb ik halftijds gewerkt (ouderschapsverlof opgenomen) tot einde schooljaar. Ik heb geen BV gegeven..
  • Muizeke, ik duim met je mee dat het randjesfietsen z'n vruchten afwerpt! wave.gif

Gisterenavond nog een ovutestje gedaan, maar die was negatief (nog wel redelijk donkere streep, maar lichter dan de teststreep), we waren allebei heel moe en zijn direct gaan slapen, we hebben ons huiswerk dus niet gemaakt.... sad.gif Achteraf voel ik mij er eigenlijk niet zo goed bij, en denk ik hadden we maar...
    Wat denken jullie? Is da eigenlijk wel normaal dat een ovu test maar 1 dag positief is? Ik lees namelijk van anderen die soms 2 of 3 dagen pos testen?

Nesie
  • Nesie toch! sadhug.gif Je moet jezelf geen schuldgevoel geven!!! Meid toch!! hug.gif
    Ik hoop ook dat het randjesfietsen werkt, maar sinds mijn regels verlies ik toch nog wat bruin tot licht bruin verlies... Wat zou dit kunnen zijn?

xxx muizeke x
  • @ nesie: maar meid toch daar moet je je toch niet schuldig om voelen. het moet toch ook geen verplicht nummertje worden.
    @muizeke: hopelijk lukt het met dat randjesfietsen van jou. mijn vriendin is ook onmiddellijk zwanger geraakt met de randjesfiets methode. ik denk dat ik die vanaf nu ook eens ga toepassen.

hier nog even aan het genieten van de laatste weekjes vakantie. hopelijk snel zwanger en dan zijn we weer thuis.
    dikke knuf
  • Hey Mamazelleke!
    Ja het is echt wel leuk, randjesfietsen wink.gif
    Hopelijk zijn we samen snel zwanger!! candle.gif
    Ja heb ook al zitten rekenen jong, ik kijk al uit dat het vakantie is!! Lang vakantie smile.gif lang thuis met ons beebje!

muizeke xxx wave.gif
  • Wij hebben het ook geprobeerd... hopelijk heeft het geholpen.... alhoewel ik volgens de ovu testjes nu niet in m'n vruchtbare dagen zit... maar och al was het dan maar om te oefenen hé. Nog 1 weekje geduld en dan kan ik testen.

Pfff 't zal een lange week worden.

Hebben jullie nog veranderingen gemerkt de laatste dagen?

Nesie
  • Wij zijn sinds januari gestopt met de pil voor ons tweede boeleke. In maart was ik zwanger, maar direct miskraam na 5 weekjes, in april was ik terug zwanger, deze keer van een tweeling. Op paaszaterdag ben ik het eerste vruchtje spontaan verloren, en dan hadden we nog even al onze hoop gezet op ons tweede, maar na enkele weken groeide het niet meer, op 9 mei heb ik een curretage gehad van het tweede dan.

Het duurde 3 maand vooraleer ik mijn regels had. Op 17 juli kreeg ik eindelijk na 2 weken bruinverlies mijn maandstonden. Deze bleven gedurende 22 dagen duren. 3 dagen was ik er vanaf. Daarna had ik 4 a 5 daagjes superweinig bloedverlies,; pas dag 24 van de cyclus.

14 aug was eigenlijk mijn NOD, maar sindsdien verlies ik niets meer. Dus het is voor mij echt een hele rollercoaser om aan m"n tweede boeleke te geraken... met grote ups en nog grotere downs. Na de curretage heb ik een kleine crisis gehad ( begin van postnatale zei de dokter), maar met wat medicatie , was dat snel beter.

een hele boterham, maar ik probeer positief te zijn en te blijven wink.gif
  • hey Hunnybee!
    Je bent wel positief ingesteld echt. Ik zou het niet aankunnen denk ik!
    Blijf positief, zoals nu!!

Dikke hug.gif

Vandaag eerste dag gaan werken, rond een uur of 4 werd ik nu toch duizelig! Ongelooflijk! sad.gif Mijn collega is ook zwanger, allé ook, bij mij moet het nog komen... candle.gif

Hoe gaat het met jullie?
    Liefs muizeke xx hug.gif
  • @Hunnybee: amaai, ik bewonder je dat je zo positief bent. Jullie hebben al een hele lijdingsweg afgelegd.
    Ik hoop dat je niet lang meer moet wachten alvorens je een rimpelloze zwangerschap hebt!

@muizeke: ik zie op je banner dat het voor jullie de moment is om goed jullie best te doen. Succes!!!

@Witte, Dvke, Mamzelleke, Fien,Nessie:hoe gaat het daar met jullie?

@rosy: en met de ovulatietesten? ik heb er nog geen besteld..

Hier zijn mijn regels zo goed als gedaan dus kunnen we weer verder.

groetjes Els
  • Bedankt. Ik voel me nu wel erg verwarrend want ik toon wel zw-tekenen, maar aan de andere kant dan weer niet. Heel raar. Gelukkig heb ik nu geen zw-testjes meer in huis, anders deed ik wel iedere dag een test wink.gif
  • go go go Muizeke!!!

@ Hunnybee, amai meid, {cry}}
    Hopelijk heb je je deel nu wel allemaal gehad en kan het nu alleen maar beter gaan.

Heb je eens bij de gyne geinformeerd hoe het komt, zo snel achter elkaar 2 mk?? Mogen jullie er nu direct terug aan beginnen eigenlijk?

In ieder gevalm chapeau dat je er zo positief onder blijft!! Ik zou het niet kunnen denk ik.
    Sterkte en hopelijk komt alles snel goed!!

Liefs
    Nesie
  • Ze onderzoeken het pas na een 3de miskraam zei mijn gynae.... dus heb ik niet aangedrongen op een onderzoek hoor.

We mochten beginnen nadat ik eerste keer regels heb gekregen. Maar eigenlijk heb ik daar niet achter geluisterd. Dus doen we het al sinds de curettage lekker onveilig. wink.gif
  • Hey Dames!
    Ja wij gaan er wel voor!! blush.gif go go go! Hopelijk met resultaat!!

Moet zeggen dat ik er toch wel mee bezig ben hoor, en ik weet het is neit goed, dus ga proberen te genieten! content.gif

muizeke xx
  • En Muizeke nog goed geklust??
  • en iedereen is hier zo stil???
    al iemand die kan testen?

wij gaan er deze maand voor!!
    ;o)
  • ja wij gaan ook door naar ronde 2 na een negatieve bloedtest gisteren op m'n NOD.
    Verder nog wel geen MS te zien, dus ik moet weer wachten en proberen zicht te krijgen op m'n cyclus en dat lijkt niet zo makkelijk.

Ach we zien wel, 'k ga proberen 't even van me af te zetten en hopelijk komen de MS dan snel door.

Fijn WE allemaal

Nesie
  • En Nessie?? zijn je regels er al door gekomen?
    Hoe zit het hier met de anderen?
    Hunnybee: hoe gaat het met jou?
  • Pffft hier nog steeds geen regels thumbdown.gif Ik ben nu al bijna 2 maanden gestopt met cezarette. Iemand enig idee hoe lang het ontpillen dan kan duren? Ik geef nu ook geen bv meer sinds een weekje cry.gif . Ik heb het er wel wat moeilijk mee maar mijn kleine meid wordt groot en mama wil een brusje he content.gif

Hoe gaat het hier met de klussers?
  • Witte, hoe oud is je kindje dan? Ik voel ook precies een druk dat er teveel tijd zal tussenzijn, erg hé

Els, ik voel me eindelijk eens wat beter! Heb voor het eerst sinds de curettage een eisprong duidelijk gevoeld en het geeft me zo"n vleugels, te weten dat alles terug in orde is/komt. Ik voel een soort last van m"n schouders vallen, raar om uit te leggen, maar alle kleine stapjes vooruit stemmen me wat positief! Nu eigenlijk toch wel spannend nod afwachten want we hebben serieus ons best gedaan smile.gif
  • Hey witte, hier van 't zelfde.
    Ook sinds juni gestopt met de pil en nog steeds gaan MS te bespeuren.. echt om zot te worden.
    Ik heb ondertussen ookal allerlei kwaaltje gehad die mij deden denken zwanger te zijn, maar bloedtest vorige donderdag heeft uitgewezen dat het niks was.

Dus maw nog steeds aan 't ontpillen, ik heb geen idee hoe lang dit nog gaat duren.... om zot van te worden.

Succes!

Nesie
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld