we gaan vr een 2de

• hey iedereen,
    ik heb al een dochtertje van bijna 2 jaar. En we hebben besloten om voor een broertje of een zusje te gaan...
    Ik ben al 2 maand gestopt met mijn pil maar we waren er nog niet mee bezig.
    Zijn er nog van jullie die er opnieuw aan beginnen?

groetjes Els
  • hey hey
    hier ook een zoontje van bijna 2 dus vonden we het ook tijd worden voor een brusje. sinds 12 juli het spiraaltje laten verwijderen dus we zijn er helemaal klaar voor.
    hopelijk gaat het deze keer ietsje sneller dan de vorige keer ( 19mnd) zo snel zelfs dat ik het van de eerste keer wel raak zou willen. maar ja wie wil dat niet he!
  • Hoi,
    vorige keer heeft het bij ons 7 maand geduurd.
    Dus ik hoop deze keer ook een beetje vlugger.
    Heb vandaag al een beetje roze verlies? wat raar is want mijn regels moeten nu nog niet komen..
    maar ons lichaam kan ons voor de zot houden,dat herinner ik mij nog van vorige keer.
    Ik duim allezins mee voor een snelle zwangerschap
  • Hoi!

Ons zoontje is nu 2 jaar oud en dus vonden we het ook wel "tijd" worden dat hij gezelschap krijgt van een broertje of zusje.. content.gif
    Ik ben reeds enkele maanden met de pil gestopt, maar we zijn pas sinds juli begonnen.
    Nu ronde 2..
    bij m'n zoontje was het in de 3de ronde raak.. Dus hoop ik natuurlijk dat het nu ook niet zo lang zal duren. Maar dat weet je nooit he.. Moeder natuur beslist daarover goofy.gif

Veel succes aan jullie! Go for it thumbup.gif
  • hallo,
    wij gaan ook voor een tweede
    mijn dochter is nu 20 maand voor mij de perfecte leeftijd om voor een brusje te zorgen! kijk er zo naar uit weer zwanger te zijn!!
  • @lilu: veel klusgenot!!!
    ik duim mee dat het lukt
    @liesel: wij zijn ook nog maar net gestart

eerlijk gezegd wil ik, moest het nog niet gelukt zijn tegen oktober, het enkele maanden uitstellen..
    ik sta namelijk in het onderwijs en ik zou eigenlijk niet willen dat mijn bevallingsverlof id grote vakantie valt want dan ben ik het eigenlijk "kwijt". we zijn zowiezo thuis in de vakantie é.. klinkt misschien raar maar heb maar 9 weken bevallingsverlof omdat we direkt worden thuis gezet als we zwanger zijn. (kleuteronderwijs) ik zeg niet dat dat altijd eerlijk is tegenover andere zwangere mensen maar bij mijn eerste zwangerschap ben ik echt ziek geweest dus denk dat mijn gyn mij anders zelf had thuis gezet.

hoe zijn jullie eerste zwangerschappen verlopen?

groetjes Els
  • Dag dames!!
    Wij zijn ook bezig voor een tweede kindje!! content.gif
    Vorige maand heeft mijn lichaam me beetje voor de zot gehouden maar nu voel ik me toch wel beter, en we gaan er voor hé!

Ons meisje wordt in oktober ook twee jaar, dus het wordt tijd voor een broer of zus... En ik en mijn ventje verlangen er toch ook naar hoor... zo een kleintje terug in je armen houden...
    maar eerst zwanger worden!

ik duim met jullie mee!! candle.gif
    muizeke x wave.gif
  • Wij zijn in juli met de pil gestopt.
    Vorige zwangerschap was ik heel snel zwanger, 1 maand ontpillen en de maand nadien zwanger!
    Was zo blij!! Ik hoop dat het nu ook weer zo snel gaat.
    Zwangerschap is echt super goed verlopen, echt een droom! Niet ziek, geen kwaaltjes, alleen maar last van af en toe een blaasontsteking. Dus al bij al valt dat goed mee!
    En een prachtige bevalling gehad! <3 ik wil dit zoooo graag nog eens beleven, dus we gaan goed klussen blush.gif

liefs muizeke xxx wave.gif
  • hoi,
    wij gaan ook voor nr 2!!

Mijn vorige zwangerschap en bevalling is ook super gegaan, ik hoop net zoals Muizeke dat het allemaal even vlot verloopt...

Succes iedereen!
  • Hoi allemaal,
    mag ik er ook bij? Wij hebben een dochhtertje van nu 11 maanden en we hebben besloten om vanaf deze maand te stoppen met de pil. Ik heb nog geen devil.gif gehad dus is het nog even afwachten.
    Mijn vorige zwangerschap was een droom. Geen kwaaltjes (behalve gevoelige maag bij het minste dat ik at) en geen complicaties. De bevalling ging ook heel erg vlot. Zo kan ik nog veel kindjes op de wereld zetten. Ik hoop dat ik er bij een tweede meer van kan genieten. Bij een eerste is alles zo spannend en nieuw he.

@ Nesie: Veel succes hoor!
    @ Muizeke: Amai zo snel zwanger geraakt. Dat is wel leuk he. Wij waren zwanger in ronde 7 wat ook best meevalt als ik hier vele verhalen lees. Ik wens je een tweede droomzwangerschap toe!
    @ Els: Ik hoop dat je zwangerschap voor jou in de goede periode mag vallen zodat je je verlof niet kwijt bent. Wel jammer dat jullie die weken niet na de vakantie kunnen krijgen he. Mijn zus heeft 2 kindjes gekregen in de zomervakantie (ook lerares) en die was ok telkens haar verlof kwijt.
    @ Luli: Ook aan jou veel succes. Ik kijk er stiekem ook naar uit om weer zo'n klein bolleke vast te kunnen houden. Ook al is het bij mij iets minder lang geleden dan bij de meesten van jullie.
    @ Liesel: Ik hoop dat je zoontje snel gezelschap krijgt bigsmile.gif
    @ Mamzelleke: Ik hoop dat alles deze keer wat sneller mag gaan voor jou. 19 maanden is toch lang he. Succes hoor!
  • Dag Witte!
    Wij doen ons best al hoor wink.gif kwestie dat we het gewoon worden goofy.gif haha, Ventje zit in de nacht dus het beperkte zich tot in't weekend maar nu content.gif hopelijk gaat het nu ook weer zo snel en ik hoop dat je snel je ms krijgt! En dat je héél snel pregnant.gif mag zijn!

xxx muizeke x wave.gif thumbup.gif
  • Hallo dames,

hier nog iemand die voor een twee bengeltje bezig is.
    Ondertussen (bijna) ronde 5.
    Bij ons eerste kereltje was het raak in ronde 8. Hoopte dat het nu wat vlotter zou gaan, maar heb er mijn twijfels over! Ons zoontje is er 4, maar als het aan mij ligt waren we al vele sneller voor nr 2 gegaan hoor.
    Eerste zwangerschap was hier ook zalig verlopen, en jha dat mis ik wel hoor, dat wondertje in je buik voelen, alle leuke momenten er rond. En dat ik dat nu dan met grote broer kan meemaken vind ik helemaal de max. Dus dames ik duim voor jullie mee dat het voor ons alle heel snel raak mag zijn!
  • welkom Dvke!!
    WIj hopen hier nog steeds op een mei kindje!!

toi toi toi allemaal!
  • hoi iedereen,

we zijn ondertussen toch al met verschillende mensen é.
    Tof!!!
    Ik heb normaal binnen 3 dagen mijn regels maar heb eergisteren al 2 mini drupjes roos verloren en gisterenavond was mijn toiletpapier wat rood waardoor ik dacht dat ze begonnen waren maar vandaag niets..
    waarschijnlijk zijn ze dus wel op komst...
    @nessie: er staat zoveel dagen over tijd.. klopt dit of staat je banner niet correct? anders zou je idd wel eens zwanger kunne zijn é?

ben blijkbaar wel de enige die een niet zo "leuke" zwangerschap heb gehad? Pas op, ik genoot ook van de bewegingen en het besef dat er een wezentje in mijn buik groeide maar ben zo ziek geweest, overgeven, elke ochtend braken enzo..
    dus ben daar wel een beetje bang voor moet ik eerlijk zijn. Onze dochter is ook een maand te vroeg geboren. Met de tang?! ook geen leuke ervaring zonder ruggeprik..Maar na enkele dagen op neonatologie mocht ze op mijn kamer komen.. hoop dus deze keer op een leuke zwangerschap met een "gewone" bevalling
    bigsmile.gif
  • Mijn dochtertje is bijna anderhalf jaar. We gaan nu voor een broertje of zusje. Zoals iedereen liefst zo snel mogelijk natuurlijk! Iemand ervaring met ovulatietestje.Zo ja: welke zijn er goeie?
    Veel klusplezier iedereen!
  • hallo,

te gek we zijn al idd met een heel hoopje hier die voor een tweede gaan gaan.
    hier zijn we nu in ronde 2 beland.
    @ els: te gek ik ben ook kleuterjuf. heerlijk he ( sorry voor alle anderen die dit nie hebben) zo dadelijk mogen thuis blijven van werken. heb jij daarna ook nog BV verlof genomen? ikke wel ben dus in totaal nog 5 mnd thuis geweest na de bevalling. was van april tot april thuis geweldig gewoon.
    @dvke: hopelijk ook snel raak voor jullie
    @ liesel: wij zitten ook aan ronde 2 hopelijk wrdt dit onze geluksronde
    @luli: onze kids zijn bijna even oud dan onze zoon is 21mnd van 10/11/09
    muizeke: ooh hier verlangen we er ook zo naar om terug zo een klein spruitje in onze armen te kunnen sluiten
    @nesie: hopelijk super snel zwanger en een even super zwangerschap met een mega bevalling he
    @ witte: hopelijk komen voor jou de devil.gif heel snel dan kunnen jullie er aan beginnen
    @ rosy: welkom: neen ik heb geen ervaring met ovulatietestjes maar misschien dat ik er ook wel mee zou willen beginnen dus als jij er goede weet laat me dan maar iets weten.

groetjes
  • Dames,

hier is weer iets raars aan de hand hoor. Gisteren middag dacht ik dat de MS er gingen aankomen aangezien ik een zeurderig gevoel had en ik een heel heel klein beetje roos bloed had bij het afvegen.

's avonds thuisgekomen heb ik een ovutest gedaan en er kwam voor 't eerst een super duidelijk streep (even donker dan teststreep) ik dus maar snel mijn ventje wakker gemaakt en geklust. Zou ik nu dan toch m'n eerste ei gaan krijgen in 48 dagen??

Hebben we nou te vroeg geklust of moeten we vandaag voor alle zekerheid nog eens??? Sorry, maar er komen ineens zoveel vragen in mij op en ik hoop hier bij jullie enkele antwoorden te krijgen.

Hoe stellen jullie het verder?

Liefs
    Nesie
  • hey Nesie!!! Go girl!!! Klussen maar!! Super nieuws!
    gisteren het randjesfietsen getest, moet zeggen dat dit echt zot is! Het is me 4 x gelukt de 5 de maal moest het ventje verder doen blush.gif Ik hoop dat dit werkt en we gaan het blush.gif zo proberen om zwanger te worden, heb gisteren zo op internet goed rond gekeken en velen zijn hierdoor toch snel zwanger!

xx muizeke xxx thumbup.gif

ps : wij komen net van scheldorado, man man man al da volk! thumbdown.gif vond het niet zo leuk, gelukkig vond ons meisje dit wel leuk maar de mama véél minder
  • hier zijn we sinds juni ook gestart voor een brusje voor onze quinten!!
    bij quinten waren we de tweede ronde zwanger, nu zitten we al aan derde ronde,we zien wel bigsmile.gif
  • Ik heb veel positieve reacties gekregen over sensitest en ik heb er vandaag 12 via een site besteld. We zullen zien of dit werkt.

Haha randjesfietsen! Nog nooit van gehoord. Heb het juist eens gegoogeld. Ik denk dat 'een' orgasme zoiezo een positief effect heeft om zwanger te worden. Dus al dat gedoe vind ik er toch wat over. Maar elk zijn manier...

Veel plezier iedereen...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld