we gaan voor ons 4de kindje!

• we gaan voor ons 4de kindje!

Hallo allemaal,

We hebben besloten voor ons 4de kindje te gaan. smile.gif Afgelopen 7 september hebben we getekend voor een geregistreerd partnerschap, en het toeval wil dat ik op die dag ook weer voor me prikpil had gemoeten. Maar we hebben besloten om hem niet te gaan halen. Ik heb direct ook mijn menstruatie gekregen of iets wat erop lijkt dus dit word heel spannend allemaal. thumbup.gif
    Zijn er nog meer mensen die nu voor een kindje gaan en erover willen praten?
    Het lijkt mij heel leuk om contact te hebben met mensen die in dezelfde spannende tijd zitten als wij.

groetjes Kim. wave.gif
  • Hoi

hier is ons vierde kindje op komst. De bevalling is voor maart. Heb altijd graag een groot gezin gehad en mijn droom lijkt werkelijkheid te worden.
  • leuk proficiat wij gaan binnenkort ook nog voor een 4de smile.gif
  • Ook hier is nu een 4e op komst! Ik heb al 2 meisjes van 7 en 8 uit mijn vorig huwelijk en mijn vriend heeft een dochter van 9.
    Nu is de vierde op komst, van ons samen smile.gif We zijn er dolblij mee.
    Wordt wel een drukke boel en er is wat meer ruimte voor nodig...Past niet zomaar in 1 auto meer straks, of we moeten al een MPV gaan kopen, maar dat zit er niet in, heb pas een nieuwe auto gekocht...En natuurlijk een kamertje erbij. De meeste huizen zijn daar niet geschikt voor, of er zullen meerdere kinderen op 1 kamer moeten slapen. Komt toch heel wat bij kijken! Hoe doen jullie dat of willen jullie dat gaan doen?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld