we gaan ervoor in 2005

• Hey

Marina, jammer dat ze het nog steeds niet weten he. Dan kunnen ze het je ook niet veklappen/hun verspreken, da's het voordeel voor hen.

Onze Ulrich heeft nu al 4 nachten na elkaar zijn pyama niet kunnen drooghouden, je kan zijn pamper uitwringen 's morgens. Nu andere pampers gekocht, helpt geen sikkepit. En zoveel drinkt hij 's avonds nu ook niet. Laatste keer was de matras zelfs nat!

Kan ni meer slapen!!

Eindelijk ongi sinds gisteravond: 4 dagen te laat! Werd er zot van! PMS olé olé. Enfin.

Vandaag eindelijk nog eens mijn metekindje bewonderen, kijk er naar uit. De sint is voor hem ook geweest: zo'n naamtreintje dat ik op de kerstmarkt heb gekocht. Hopelijk gaan ze er blij mee zijn.

Hoe is bij jullie het sintweekend geweest?
    Hier weer meer dan voldoende gekregen en dan maken ze nog ruzie!! Typisch.

Liefs

C&co
  • wat ne lieve sint toch die steunt de kerstman wink.gif
    veel plezier met uw metekindje vandaag

morgen krijgen ze nog een deel sint
    en ook hier maken ze ruzie
    staat bij jullie de kerstboom al ?

wave.gif
  • Hey

Mijn meterke is een echt schatje!! Zo lieff!!!! Heb hem natuurlijk lekker vertroeteld en zoentjes gegeven zo'n dolleke!! Helemaal verliefd en trots natuurlijk.

Zal eens proberen om op mijn profiel een foto van hem te zetten.

Hier gaat de kerstboom woensdag staan, kindjes kunnen meehelpen, dat wordt nog een evenement. smile.gif

En daar?

Groetjes
  • Caro, goed hoor van Gudrun thumbup.gif
    Leuk dat je metekindje zo'n schatje is, waren ze blij met het naamtreintje?
    Lukt het nu beter met andere pampers ook? Welk merk heb je? Je kan ook altijd van die speciale doeken kopen in de thuiszorgwinkel om de matras droog te houden. Die liggen er hier bij de kids ook altijd op hoor want en natte matras down.gif

marina, hoe is t met Shania haar ontlastig? Al terug beter hoop ik?
    Hier ook terug een ferme hoester hoor, Laurine vooral dan, bij Cathérine is t vooral een loopneus. Die winter hé pfff

Hier staat de kerstboom er van vorige week woensdag, samen met Laurine gedaan, ieder kind doet dat graag zeker?
    Sintweekend zit er natuurlijk ook op en ze zijn meer dan goed verwend geweest. Ze weten niet waar eerst mee gespeeld maar bon, in de winter kunnen ze niet buiten en moeten ze zich met iets bezig houden hé content.gif

wat zijn de plannen voor de feestdagen?
    Hier is kerstavond bij ons thuis met de schoonfamilie en op kerstdag met de rest van de familie. Nieuwjaar is met de vrienden uit de straat, de 1e keer dat we dat gaan doen, ben benieuwd...

Groetjes
  • onze kerstboom staat van maandag en er zijn maar 4 kerstballen gesneuveld
    kindjes helpen graag mee

xmascontent.gif

met shania haar ontlasting gaat het weer beter , heb altijd movicol in huis voor in geval en ze krijgen dagelijks homeopathische druppeltjes om beter te kunnen gaan , haar buikpijn is ook weer weg .

24ste bij mijn fam 25 bij tom zijn fam en nieuwjaar weet ik het nog niet

heb mij dit jaar weer een ski jas gekocht , gisteren goed geregend en ik kletsnat niet waterdicht, en hij koste genoeg ...

ja caro dat wou ik ook nog vragen , wat vonden ze va het treintje ?

wave.gif
  • Hey

Denk dat het overal wel ver hetzelfde zal zijn wat het kerstfeest betreft he. goofy.gif
    Kerstboom staat ook. Eerst zei Ulrich er een palmboom tegen, haha. En nu is het kesboom. Schattig.

Ulrich heeft het nadien ook niet droog gehouden met de echte "Pampers". Nu 2 of 3 dagen ok geweest, vanmorgen weer licht nat. Zuipschuit!!
    Die matras was eentje van mijn ma, heb nu er die van ons in gezet, is zo'n aerosleep matras, is van zichzelf al waterdicht.

Treintje vonden ze super!!

Ook hier de sintkado's in goede aarde gevallen!

Groetjes
    Caro en co
  • Hier ist ook maar kalm geworden he, al geleden van december zeg!

Marina, bijna meter, kwam eens kijken hoe ver ze al was wink.gif.

M, hoe ist daar?

Ulrich droog!! Ook 's nachts eigenlijk feitelijk! Tis ongelofelijk maar waar, supertrots!!
    Na de paasvakantie naar school, amai.

Liefs
  • bijna thumbup.gif ze heeft het wel zwaar .

goed van ulrich bigsmile.gif hij wordt groot he bijna al naar t school , dan ziet ge ze veranderen .

jason heeft tegenwoordig het stampvoeten ontdekt , de eerste keer dat hij zo boos werd kon ik mij bijna niet inhouden van t lachen

wave.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld