Vraagje

• hey,

Ik heb eens een vraagje. we zijn bezig voor ons eerste kindje en dit is de eerste maand zonder pil.volgende week dinsdag moet ik normaal mijn ms krijgen. Ale, ik hoop het niet natuurlijk. Ik kan bijna niet wachten met testen. Nu voel ik af en toe steekjes in mijn onderbuik, lichte rug pijn en precies lucht in mijn buik ( niet altijd). Maar ik denk dat dat van de ontpilling kan zijn. Maar nu denk ik dat mijn tepelhof iets groter is geworden en mijn tepels zijn licht gevoelig. Kan dat ook van de ontpilling zijn? of toch zwanger?

groetjes Lien
  • Hoi Lien,

Helaas lijken de ontpillingsverschijnselen heel erg op de zwangerschapskwaaltjes.. Ik ben een jaar geleden gestopt met de pil (niet om kinderwens toendertijd, maar was die troep zat) en ik dacht constant dat ik zwanger was (kans was erg klein, we gebruikten een condoom goofy.gif ). Ik maakte mijzelf gek en heb verschillende testjes gedaan.

Dus tja.. ik hoop voor je dat je natuurlijk wel zwanger bent. Maar de ontpilling leek bij mij op zwangerschapskwaaltjes en heb het ook al meer gelezen op internet.

Maar ja... het is toch afwachten op een positieve test he.. hug.gif

Ik duim voor je! thumbup.gif
  • bij mij waren de eerste symptomen ook heel gevoelige borsten en duidelijk zichtbaar groter tepelhof. kon er bijna geen handdoek op verdragen. ook had ik last van opgezwollen darmen, maar pas na een week of 6-7. pijnlijke steekjes had ik ook, vooral rond de NOD (dus heel vroeg), en een zeurend gevoel zoals menstruatiepijn. smile.gif hopelijk heb je geluk! smile.gif)
  • Tja die kwaaltjes lijken allemaal op elkaar. Zelf had ik ook ineens lage rugpijn, opgeblazen gevoel in buik en rommelingen. Had ik eerst ook niet dus ik dacht dat ik zwanger was, nu 17 maanden verder heb ik bijna elke maand dezelfde kwaaltjes, helaas. Hopelijk heb je geluk, succes.

groetjes Sel
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld