vanaf oktober terug voor kindje, wie nog?

• hier ondertussen een gewone normale cyclus van 28dagen. hopelijk blijft dat nu zo smile.gif

uitrusten??? rusten??? euhm, volgens mij staat dat niet in mijn woordenboek smile.gif,oh, je bedoeld ontspannen: ja hoor dat heb ik zeker gedaan, tijd voor mezelf nemen, tijd nemen om langs het graf te gaan enz.. zeker weten!!! heb daar zeker van geprofiteerd, maar ook mijn kans genomen om hier lenteschoonmaak te houden smile.gif ben nu aan de laatste dingen bezig en dan zaterdag vliegen we erdoor, strijken, wassen en inpakken want zondag vertrekken we lekker op vakantie en dat gaat ontzettend veel deugd doen, daarna ben ik nog een dikke drie weken thuis en dan moet ik alweer werken, pffff.

verder gaat hier eigenlijk alles vrij goed, al heb ik ook wel slechte dagen gehad, maar meer goei dan slechte dus dat is goed

hoe lopen de bolle buiken??? niet teveel last van dat warme weer?
  • Proud?? ben je ondertussen bevallen???

Sonja? hoe gaat het met de bolle buik?

hier alles stilaan op zijn plooien. nog een dikke week thuis en dan moet ik weer werken upset.gif bah, zal toch weer varen
  • hey poohke, alles goed hier hoor. Woensdag nog eens naar de gyne geweest en alles was zoals het moest zijn op 16 weken en ze heeft gezegd wat het gaat worden <3
    Ben ook super trots op ons emma, we zijn met potjes training begonnen en het lukt echt goed alleen de grote boodschap heeft ze nog niet gedaan op het potje ( wel in haar broek horror.gif ) achja we hebben nog tot september om haar droog te krijgen want dan moet ze naar school.

En hoe gaat het met jou Poohke, zie je het een beetje zitten terug gaan werken? Zijn jullie eigenlijk al terug bezig met zw worden of nog liever even wachten?

Proud hoe is't met jou? Ondertussen bevallen? Alles goed verlopen?

Ik ga hier wel even niet komen, wij vertrekken deze nacht naar Madeira en komen pas volgende week zondag nacht terug.

Hou jullie allemaal goed en tot snel he! hug.gif

wave.gif X Soj
  • wat geweldig sonja dat je al weet wat het gaat worden en ook dat alles goed gaat! veel plezier op je vakantie!!

hier alles best wel goed, kijk er toch stilaan naar uit om weer te gaan werken, al zal het toch wel even wennen worden voor zowel mij als voor de kids.
    mijn cyclus is precies wat mis. vorige maand op de 11e 's avonds ongesteld, en nu zijn we 30 dagen later en nog niet terug ongesteld, dus ofwel ben ik de kluts kwijt en zit mijn cyclus scheef of ik ben opnieuw zwanger wat ook mogelijk is, al heb ik geen symptomen of wat dan ook. dus op je vraag of we opnieuw proberen: ja we gingen er opnieuw voor ma ni echt deze maand, we gokten eerder vanaf augustus opnieuw te beginnen om eerst nog zicht te krijgen op mijn cyclus, wat nu dus ni ga smile.gif
  • oooh stel je voor een echt suprise baby'ke content.gif zou toch wel tof zijn he hihihi ik thumbup.gif toch stillekes mee dat het zo is kunnen we terug beetje aftellen naar een nieuw wondertje he!

XSoj
  • pech ze kwamen vanmorgen aanzetten upset.gif
  • oei hhmm volgende keer beter zeker wink.gif ik thumbup.gif alvast vollebak mee zenne

XSoj
  • ja inderdaad, we zien het wel, wij zijn er ook ni zo druk mee bezig. nog zoveel andere dingen aan ons hoofd en ondertussen klussen we gewoon lekker verder smile.gif
  • hey poohke, gaat het een beetje met je meid? ik las op een ander topic dat je het moeilijk begint te krijgen mee dat juli in aantocht is... ik snap je volledig hoor bij mij spookt het ook ondertussen iedere dag door m'n hoofd en ik kan aannemen dat het voor jou nog net een streep pijnlijker zal zijn dan hier dikke hug.gif en we slaan ons er wel door voor je het weet zijn we augustus en wie weet wat dit jaar nog gaat brengen wink.gif

X Soj wave.gif
  • goh sonja, ik weet het niet, is het dat of wat anders, het is een vermoeden dat ik heb en het kan inderdaad wel zo zijn ma kan het er ni echt aan vast pinnen. we zien het wel hoe het verder loopt, vandaag had ik minder last, maar had dan ook heerlijk geslapen vannacht en vanmiddag zijn we ook lekker met de kids gaan fietsen, lekker ontspannen in het zonnetje. dat deed wel deugd.

ma er speelt ook heel veel hoor. we hebben hier de laatste maanden nogal veel meegemaakt dus ook dat speelt wel wat. niks tussen ons hoor!!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld