Vanaf deze maand gaan we voor ons 2de wondertje! Wie nog?

• Hallo allemaal,

Vanaf deze maand gaan wij voor ons 2de kindje. We hebben nog een zoontje die inmiddels 6 jaar is.
    We hebben reeds in november beslist om voor een 2de kindje te gaan maar hebben nog een aantal maanden gewacht om ermee te starten omdat we ook nog aan het bouwen zijn en we zagen het niet zitten om met een pasgeboren baby in het nieuwe huis te trekken.
    Dus ik denk dat jullie wel begrijpen dat ik na al dit wachten extra gemotiveerd ben en hoop om zo snel mogelijk zwanger te zijn!
    Bij onze eerste zoon was ik onmiddellijk zwanger, maar ik ben inmiddels ook 7 jaar ouder en ben ook reeds 37 geworden, dus ik verwacht dat het wel iets langer zal duren nu.

De reden dat we zo lang gewacht hebben om voor een 2de kindje te gaan is ook omdat onze zoon autisme heeft met een mentale achterstand, we hebben een heel moeilijke periode met hem achter de rug ( wat nu per geluk allemaal beter gaat ) en ook, de angst dat het zich zou herhalen bij eventueel een 2de.
    We hebben alle mogelijke onderzoeken laten doen bij een geneticus enzo en allemaal zeggen ze ons dat de kans op herhaling zeer klein is. Dus dan hebben we de knoop doorgehakt en gaan we er de volle 100 procent voor! Zijn super enthousiast.
    De geneticus had wel gezegd dat meisjes minder kans hebben op ontwikkelingsproblemen ( vanwege de 2 X chromosomen ) dus als het een meisje moest zijn dan zou ik wel geruster zijn. Voor de rest hebben we helemaal geen voorkeur hoor, een jongen zou ook heel welkom zijn maar denk voor mijn gemoedsrust zou het beter zijn als moest blijken dat het een meisje is, dus afwachten maar 

Het lijkt me leuk om samen met andere dames te chatten die ook vanaf deze maand gaan proberen om zwanger te worden.

Alvast veel succes allemaal

Liefs Vanessa x
  • hallo,
    ik begin vanaf deze maand voor ons tweede wondertje... het is heel vroeg ja maar ik heb altijd graag twee kindjes vlug achter elkaar gewilt.
    ik zit nu al twee weken achter elkaar met mijn ms die er steeds opnieuw doorkomen dus ik heb mijn pil nu weggegooid en doe alles zonder (is wel nodig om zwanger te kunnen worden bigsmile.gif )
    ben benieuwd hoe lang het deze keer zal duren candle2.gif
  • hier beginne we waarschijnlijk binnen 2maanden eraan mag niet vroeger door keizersnede moet normaal zelfs een jaar wachten
  • oohhh debdav ik ken je nog van in het vorige forum, we waren samen zwanger meen ik bigsmile.gif
    alles ok anders?
  • ja we waren samen zwanger alles gaat super ze draait sins eergister al zelf nu doet ze da heel de dag door gaan ook starten met groente pap en hoe is het met jou kleintje
  • is jou cyclisch al normaal hier niet vroegen 26dagen nu laats 31 dagen
  • ja alles ok hij krijg al een maand vast voedsel gaat heel goed en hij doet gewoon niet anders dan de hele dag door lachen bigsmile.gif gelijk de mama haha tongue.gif
    en nee ik ben vlugger met de pil gestopt omdat ik zot kwam van de veranderingen en dergelijke... alsook kreeg ik om de zoveel tijd gewoon weeral mijn ms er door wat niet kon, vorige week heb ik ze gehad en de week ervoor had ik ze ook.. nu dus met pil gestopt met de hoop alles in orde te komen alsook voor een nieuw beebje <3
  • ik had een staafje maar dat is er ook uit kan er niet tegen
  • raar eh die hormonen
  • Wij hebben 19 mei mirena verwijderd en gaan voor een 2 kindje.
    moet zeggen dat ik enorm misselijk ben vandaag,vraag me af wat dit eigenlijk is?
    Afkickverschijnsel van mirena of eisprong?
    eergisteren vrij positieve ovutest.
    wat denken jullie?
    wel elke maand ongesteld geworden met mirena.
    nu afwachten wanneer de menstruatie komt.
  • ik was zwanger door mirena spiraal heen dus weet het eigenlijk niet
  • Bij zoon zwanger door pil heen.
    maar nu al zwanger na weekje zou me sterk zijn.
    wel laten verwijderen in vruchtbare periode zei gyn,hij zag da er een follikel op springen stond rond maandag dus ja alles kan want hebben 2-3 keer geklust.
    maar ga er ni vanuit.
    misselijkheid en steken komen met vlagen.
    kweet ni wat te denken.....
  • en Lola85 voel je al iets? je kan bijna gaan testen candle2.gif
  • wij hebben dus nu gemeenschap zonder anticonceptie als het gebeurt dan is het zo hihi bigsmile.gif
  • Wij gaan vanaf nu ook voor een 2de kindje
    Pas gestopt met de pil dus afwachten maar. Vorige keer vanaf maand 2zwanger en regelmatige cyclussen maar
    Was toen ook al 2maand eerder gestopt voor we er voor gingen wat nu ni het geval is dus wordt het hier spannend!

Wil graag voor september zwanger zijn want dan gaat mijn zoontje naar school en ik moet direct thuis blijven van het werk dus dat zou goed
    Uitkomen maar dan heb ik nog maar 3 maand de tijd dus we zien wel wel he.
    We moeten het toch nemen gelijk het komt.

Aan iedereen veel succes
  • Hey dames,

Hier zijn de devil.gif 3/6 doorgekomen dus nu kan voor ons de 1e echte rond beginnen voor een 2e kindje!
    Nieuwe NOD is 29 juni dus we gaan binnen 10 dagen goed mogen beginnen klussen smile.gif.
    Blij dat men cyclus ineens stipt op tijd is!!
    Wanneer is jullie NOD???

Lijstje:

Lola85: 29 Jaar , Ronde 1 , NOD : 29 Juni
    ....
  • Hallo dames

Ik weet niet of mijn reactie hier thuis hoort maar wil het toch even kwijt. Ik kreeg mijn MS de 6 de mei(nam mijn laatste pil de 2 de mei) Nu de afgelopen week heel ellendig. Maandag een doktersbezoek, bloedafname.
    Niet zwanger-> zware virale infectie MAAR ze zei me wel dat ik een eisprong gehad had en mijn regels eraan komen smile.gif
    Dus wel ergens een beetje goed nieuws dus laat de rode zee maar komen.
    Dan kunnen we er terug invliegen!

Liefs
  • Hallo,

Volgende week ga ik mijn mirena spiraal laten verwijderen en dan gaan we ook voor ons 2 kindje gaan. We hebben nu een zoontje van bijna 2 jaar. Ik kijk er zo naar uit. Als het van mij afhing waren we er al vroeger aan begonnen maar mijn man had deze tijd nodig om er volledig achter te staan.

• Wij ook!

Vandaag mijn mirenaspiraal laten verwijderen en we kunnen er dus ook stilletjes aan aan beginnen. Eerst een maandje "ontpillen" en dan kijken hoe mijn cyclus is.
    Wij hebben reeds een zoontje van mei 2013 smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld