tintelende borsten in de week voor nod

• Hoi,

wij zijn sinds kerst bezig voor een 2e. Nu zit ik op dag 6 voor nod en voel sinds donderdag weer van alles! wink.gif Ben heel humeurig en heb wat weeïg gevoel in mijn rug en buik... Kan pms zijn natuurlijk.
    Alleen mocht ik vandaag het 12 weken ouden zoontje van mijn vriendin de fles geven en kreeg ik plotseling het gevoel wat je ook krijgt als de melk toeschiet tijdens de borstvoeding. Heb dit verder nog nooit gehad na dat ik ben gestopt met de borstvoeding meer dan 2 jaar geleden.... Had dit ook niet de vorige keer dat ik hem de fles gaf.

Nu vraag ik me natuurlijk af of dit een goed teken kan zijn!! wink.gif Ik heb nu trouwens nog steeds tintelende borsten...
    Had vanochtend al een testje gedaan, die van matcare die je vanaf de 6e dag voor je nod mee zou kunnen testen. Ik had zelf al het gevoel dat het waarschijnlijk te vroeg was om te testen als ik donderdag de innesteling zou hebben gehad... en de test was natuurlijk ook hartstikke negatief.

Hebben jullie ervaring met tintelende borsten voor de nod?? En bleek dit achteraf een teken van zwangerschap te zijn??

Ben zo ongeduldig, wil woensdag weer een testje doen als ik niet voor die tijd ongesteld ben geworden.
    blush.gif
  • helaas heb ik dat sinds mijn bevalling van ons eerste ook steeds, tintelende borsten en ook het zuur! Maar is bij mij dus geen teken meer van zwanger zijn. Maar als ik zwanger ben heb ik het ook alleen na ms verdwijnen die symptomen en bij een zwangerschap vermeerderen die!
  • Hoi!
    Als je normaalgezien geen verschil in je borsten hebt, zou ik denken dat het wel eens raak zou kunnen zijn.
    in het begin van mij zwangerschap had ik dat ook. Nooit geen verschil in mijn borsten, maar toen het raak was WEL. Ik wist dus al vanaf 2-3 dagen na de conceptie dat ik zwanger was, omdat mijn borsten er anders uitzagen en abnormaal gevoelig waren.
    Nu daarentegen is het moeilijker. sinds een jaar ongeveer heb ik elke keer gevoelige borsten vanaf na de eisprong tot aan mijn regels. nu weet ik dus nooit of de gevoeligheid is van een mogelijke zwangerschap of gewoon een pms symptoom. sad.gif
    Groetjes
    Anneke x
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld