stoppen met de pil na de zomer 2011

• Ik zou mij hier graag toevoegen!!

Ondertussen een weekje gestopt met de pil. De pil devil.gif zijn nu nog de revue aan het passeren en daarna kunnen we beginnen klussen.

We zijn 10jaar samen, wonen 1,5 jaar in ons verbouwde huisje en zijn ondertussen 1 maand getrouwd dus helemaal klaar voor de volgende stap.

Niet teveel mee bezig zijn, zegt iedereen, maar zo simpel is dat precies toch niet wink.gif

Veel succes allemaal en vooral genieten van het proberen bigsmile.gif
  • hallo halloooo
    mag ik mij er ook bij toevoegen smile.gif 2 augustus dit jaar ben ik gestopt met de pil... ronde 1 was echt voor mijn ontpillen, maar met veel moed beginnen we nu aan ronde 2
    liefs!
  • wacht iedereen hier eerst een maand af tot het ontpillen gestopt is? Ik heb da de eerste keer niet gedaan en sjans was na de derde maand gestopt met de pil direct zwanger zonder eerst ms te krijgen. en heb dit deze keer ook niet gedaan. In augustus gestopt met de pil en direct aan het klussen geslaan. niet eerst wachten op echte cyclus. Duurt te lang voor mij smile.gif
  • Ineke wij zijn er ook direct ingevlogen hoor!

Het ontpillen is volgens mijn gyn een compleet fabeltje en dus echt niet nodig! Lichaam beslist zelf wel of het al dan niet klaar is.

Ik zou normaal, met een gewone cyclus van 28 dagen, vrijdag mijn MS moeten krijgen dus ben eens benieuwd.

Heb sinds mijn 14 de pil geslikt dus geen idee of mijn lichaam het al heeft kunnen overnemen....

Denk toch dat als ze er vrijdag niet zijn ik begin volgende week mijn allereerste zwangerschapstestje ooit zal doen smile.gif
  • Ellentje - 24j - 1ste kindje - start foliumzuur eind juli
    Kimmie - 25j - 1ste kindje - stopt op 9 aug met de pil
    Nog even ano - 25j - 2de kindje - België. Stopt begin juli met de pil.
    Mama van 2 - 27j - 3de kindje - België - laat in augustus spiraal verwijderen
    Poohke - 27j - 2de kindje - België - starten begin augustus
    Dreaming - 23j - 2de kindje - België - laatste pil op 6 september
    Bellieke - 27j - 3de kindje - België - laat ook in augustus spiraal verwijderen

Hoi, ik had eventjes niet meer meegeschreven.
    Ik ben nu 3dagen overtijd, en vandaag toch maar testje gedaan,en een heel licht streepje!

Hoe is het met de rest ondertussen?
    Ik ga proberen sewwes nog wat bij te lezen, en afspraak maken bij dokter voor bloed te laten trekken.
    Of is dat nog te vroeg?
  • Toch al een voorzichtige proficiat!! Een streepje is een streepje!! Ik zou dus zeker al een afspraak maken bij de dokter hoor!!

En houd ons op de hoogte hé!!

Ik in spanning aan het afwachten of vrijdag mijn 1ste cyclus een feit is geweest.
  • Bloedonderzoek was twijfelachtig cry.gif ,moet terug gaan als we terug zijn van vakantie.

Was echt zo gelukkig.
    Maar ga er nu gewoon niet meer op hopen.
  • Oei dat is niet zo'n leuk nieuws, zeker niet om mee op vakantie te vertrekken... Pff, hoelang gaan jullie weg???

Probeer toch positief te blijven hé!!! Wie weet krijg je na vakantie toch een heel mooi resultaat, en anders kan je er maar van genieten en hopen op een volgende ronde...

Ik duim in ieder geval heeeel hard!!
  • hoi,
    hier half sept gestopt met pil.
    ik hoop weer te veel - wil snel zwanger zijn, mzaar focus me te veel

zoek precies zwangerschapskwaaltjes...terwijl, als ik mn menstruele cyvlus bekijk, ik deze week vruchtbaar ben...en soms gevoel dat ik t al ben :lage buikkramp(zwaar gevoel), bekkenpijn, vandaag misselijk...

waarschijnlijk inbeelding, mss gewoon buikgriep, zeker als ik mn cyclus via internet uittel...maar ja met de pil wordt alles geregeld, nu cyclus zoeken

denkbeeldige kwaaljes (te zeer gefocust) of toch mogelijk...???
  • Amika, hier idem, er te veel mee bezig zijn en dingen inbeelden, of mss echt voelen, de tijd zal t zeggen...
    hier in principe ook deze week vruchtbaar, maar idd, met het nemen van de pil weet je het niet zeker.
    hier gaan we voor het tweede kindje, eerste was derde keer raak, nu hopelijk eerste keer raak, maar dat is uitzonderlijk denk ik
    hier proberen er niet té veel aan te denken en gewoon zn gangetje laten gaan,zoals bij u denk ik
    groetjes, cindy
  • hy,
    even een update,
    aangezien onze werken veel vlotter verlopen dan gepland, en mjin man weet dat ik echt heel graag zou gaan voor een 2e, heeft hij gezegd dat we er dan toch voor gaan gaan.
    we zouden namelijk eind van het jaar / begin januari al kunnen intrekken, dus dat zit mooi hé!

ben is benieuwd,
    en hoewel we hadden gezegd van het uit te stellen hebben we toch niet echt voorzichtig gedaan de voorbije maand, we hebben niet gekeken naar wanneer we klusten, maar ook niet naar wanneer dat geen goed idee zou zijn.
    en nu ben ik 3 dagen overtijd.
    ben echt benieuwd, zou nu natuurlijk moeten lukken dat het meteen van de eerste ronde prijs zou zijn geweest hé.
    en anders ... wij gaan er terug voor bigsmile.gif

Ellentje - 24j - 1ste kindje - start foliumzuur eind juli
    Dreaming - 23j - 2de kindje - België - laatste pil op 5 augustus
    Tessa-21j-1ste kindje-start met foliumzuur op 4 augustus
    Mamaburcht- 26j - 2e kindje - stop pil midden september
    Mientje08 - 25j - 1e kindje -stop pil eind juni en gestart met foliumzuur
    Bellieke - 27j - 3e kindje - 18 augustus spiraal verwijderen
  • Hier al goed nieuws smile.gif , weet nog niet voor wanneer juist,maar de dokter denkt dat ik ongeveer 5weken ben nu.
    Hopelijk volgt de rest ook snel!

Ellentje - 24j - 1ste kindje - start foliumzuur eind juli
    Dreaming - 23j - 2de kindje - België - laatste pil op 5 augustus
    Tessa-21j-1ste kindje-start met foliumzuur op 4 augustus
    Mamaburcht- 26j - 2e kindje - stop pil midden september
    Mientje08 - 25j - 1e kindje -stop pil eind juni en gestart met foliumzuur
    Bellieke - 27j - 3e kindje - 18 augustus spiraal verwijderen
  • Ah super!! Proficiat!!! Ik duim dat alles goed verloopt
  • Dank je wel!

Ik hoop dat de rest hier snel volgt met goed nieuws!

thumbup.gif
  • dikke proficiat!!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld