stoppen met de pil in mei of juni

• Hallo allemaal,

Spijtig dat die weekends zo snel voorbij zijn!
    Maar het was wel leuk.
    Caroline, we kunnen er samen aan beginnen,he! Wanneer is uw eerste geboren? Jongen of meisje?
    Bij ons 22 augustus, ne jongen, Mats.
    En het kriebelt,hoor!
    Mijne grote schrik is dat ik niet meer met volle tuegen van Mats ga kunnen genieten en dat ik daardoor dingen ga missen. Maar ik vrees dat dat wel altijd zo zal zijn. Elke leeftijd heeft iets,he!
    We zien wel....

Groetjes
    LEen
  • Hallo iedereen,

Voor de moeders onder jullie nog een gelukkige moederkesdag!

Ja gezellig weekend gehad, nog een vriendin gezien die zwanger is. Dat geeft dan weer zin om er aan te beginnen. Maar een paar dingetjes doen me toch denken beter nog een maandje te wachten. Ten eerste ben ik net aan een zonnebankkuurtje begonnen en die mevrouw duwde me al meteen een papier onder de neus waarop stond dat je niet onder de zonnebank mag als je zwanger bent. Ten tweede gaan we deze zomer nog een verre reis maken en zou ik liefst niet de hele tijd ziek zijn. Daarenboven las ik nog op een andere site dat transatlantische vluchten gevaarlijk zijn in de eerste vier maanden omwille van radioactieve straling of zoiets. Best eng! Weten jullie daar iets van ?
    Greetz!
  • Hallo Leen,
    Mijn oudste is een jongentje, Cl?ment, geboren op 30 augustus.
    Het enige wat mij doet twijfelen, is of het niet te zwaar zal zijn. Mijn zoontje slaapt nog niet door, en als je full-time werkt, weegt dat wel zwaar door. We hebben nu eindelijk de oorzaak gevonden en vanaf nu zou hij beter moeten slapen. Lets hope!
    Slaapt jouw zoontje al door of moet je ook nog elke nacht opstaan?
    Hopelijk is het volgende een braafke en niet te veel ziek.
    Groetjes,
    Caroline
  • Hoi Caroline,

De reden waarom het bij mij terug kriebelt, is juist omdat we met Mats helemaal geen problemen hebben. Vanaf zijn geboorte moest ik ’s nachts ??nmaal eten geven en vanaf zijn 6 weken sliep hij door! Ik weet dat we ongelooflijk veel geluk hebben, want constant moeten opstaan is verschrikkelijk vermoeiend,he.
    Het enige wat iets moeilijker gaat is slapen overdag, hoewel ik hem nu elke voor- en namiddag terug in bed leg en hij toch wat slaapt.
    Het kan natuurlijk zijn dat een volgende helmaal niet meer zo "braaf" is. We zullen wel zien....
    Hopelijk gaat het beter met Clement. Wat was er juist aan de hand?

Groetjes
    Leen
  • Hoi iedereen

Wat fijn dat je eerste zo braaf is en zo snel al door slaap ,dat was bij mij niet het geval mijn eerste heeft heel veel gehuild en ’s nachts lang nog 2 keer moeten opstaan voor haar en dat was zeer vermoeiend . Ook omdat zij ok veel weende overdag . Bij mijn tweede was dat heel anders die sliep goed en huilde alleen als ze honger had of een vuile pamper . zo zie dat een kind niet het andere is.

Nu zo ik nog graag een derde willen zo dat ik nog eens gezellig kan genieten van de baby en alles wat erbij hoord
    We zullen wel zien wat de toekomst zal geven .Ik hoop zo snel mogelijk een lieve brave en gezonde baby. bigsmile.gif

tot morgen
    Greet love.gif love.gif
  • Hallo Leen,

Je hebt wel een super-kereltje die zo doorslaapt. Hopelijk is jullie volgende kindje ook zo’n braafke.

Bij ons kan nr.2 bijna alleen maar gemakkelijker zijn dan nr.1.
    Eerst heeft mijn zoontje zware reflux gehad. Dit was opgelost toen hij vier maanden was en ik terug ben beginnen werken, maar sedert hij naar de kribbe gaat heeft hij konstant verkoudheden. Wij moeten dus elke nacht meerdere malen opstaan om zijn neusje vrij te maken en neusdruppels in te doen, want anders kan hij zijn tutje niet in zijn mondje houden en dus niet slapen. Hij heeft ook reeds 4 maanden vocht in zijn oortjes en dat zou de reden zijn dat hij ’s nachts weent. Nu heeft de neus-,keel-en oorarts vorige week gaatjes in zijn trommelvliezen geprikt en de etter eruit gezogen. De 3 volgende nachten heeft hij doorgeslapen, maar het probleem was na enkele dagen terug. Morgen worden er diabolootjes gestoken, het probleem zou dan opgelost zijn.
    Overdag is het wel een super braaf manneke.

Als alles nu verder vlot verloopt, beginnen we in augustus aan nr.2.
    Ik zou graag in mei of juni 2004 bevallen. Ik hoop dus dat ik snel zwanger ben. Was jij de eerste maal snel zwanger?

Vele groetjes,
    Caroline
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld