stoppen met de pil in mei of juni

• Hallo,
    Ik heb een beetje rondgepiept op de verschillende forums, maar er was er geen waar ik echt kon meepraten dus begin ik maar een nieuwe in de hoop hier wat lotgenoten te vinden.
    Ik ben van plan om ??n van de volgende maanden te stoppen met de pil en ben nu al bezig met vanalles te lezen en op te zoeken op internet over zwanger zijn en baby’s.
    Zijn er meiden die ook van plan zijn te stoppen en hun gevoelens willen delen, kom gezellig meepraten op dit forum!
    Tess
  • Hoi Tess,

Ik heb al een zoontje, maar ik denk er stilaan ook terug aan om voor een tweede te gaan. Misschien is juni nog net iets te rap, maar in augustus zouden we er toch terug willen aan beginnen. Dan is ons zoontje juist ??n jaar. Het is wel spannend,he! Is het bij jou een eerste?

Groetjes
    Leen
  • Hoi Leen,
    voor mij zou het wel het eerste zijn. Ik zit dus nog vol vragen en soms nog twijfels die ik graag wel met anderen wil delen. Dus ik hoop dat er nog wat volk op dit forum komt om lekker te kletsen over onze toekomstige pogingen!
    Tess
  • Hoi Tess,

Vraag maar op hoor. Ik zal zo goed en zo kwaad mogelijk proberen te antwoorden! En wat die twijfels betref, ik denk dat dat normaal is . ik had het zeker ook! Maar dat gaat wel over.

Groetjes
    Leen
  • als je toch graag wil zou ik gelijk stoppen je weet immers niet hoe lang het duurt voor je zwanger bent en als het meteen is is dat lekker meegenomen twijfelen doe je volgens mij altijd ik ga nu voor nmr vier en dat was ook met heel veel twijfels en nu moet ik morgen oni worden 6 mei spannend spannend tess hoe oud ben je leen ik vind dat verstandig van je om te wachten dat je zoon een jaar is vind ik persoonlijk het lichaam heeft ook tijd nodig om te onzwangeren ik heb een keer een vroedvrouw gesproken en toen ik zei dat ik twijfelde voor nmr vier zei ze kan meteen maar dat vind ik niet het lichaam moet zwaar werken als je zwanger bent en dan de bevalling nog mag het lichaam ook wel wat rust hebben niet dan we zijn geen konijnen smile.gif
  • Hoi Tess,
    Voor mij is het ook de eerste keer.
    Ik ga in september trouwen en wij zijn van plan om dan zo snel mogelijk aan kindjes te beginnen. Maar ik heb er heel veel moeite mee om zo lang te wachten.Ik heb de kriebels in mijn buik. In Juli stop ik met de pil om er in augustus echt aan te beginnen (zodat die stoffen weg zijn). Ik mag namelijk niet te dik zijn in september. Kwestie van nog in mijn kleed te kunnen. Ik begrijp dus heel erg uw gevoelens vragen en twijfels.

Groetjes
  • Hallo meiden,

Ikzelf ben nu ook gestopt met contraceptie, ik gebruikte nog maar net de vaginale ring. Ik moest zondag of maandag ongi worden maar nog niets te bespeuren buiten zeurende buikkrampen en wat bruin verlies. Voor de rest zien we wel wat er te gebeuren valt h?.

Mijn vriend en ik hebben reeds een zoontje van 20 maanden en graag zouden we hem een broertje of een zusje schenken.

En Tess, als je vragen hebt zal ik ook proberen er zo goed mogelijk op te antwoorden !

Groetjes
    Maryse
  • Dag iedereen,ik ben 36 en wil graag zwanger worden.In febr heb ik een miskraam gehad na 15 weken.Het zou ons eerste kindje worden.Hopelijk kunnen we gauw zwangerschapservaringen wisselen met mekaar..Groetjes
  • Hallo iedereen,
    Tof dat er zoveel reacties komen. Ik ben 27 en vorig jaar getrouwd. We zijn de laatste maanden en weken aan het praten over kinderen dus we willen ze wel allebei graag. Maar toen ik vorig weekend aan mijn ventje vertelde dat we bv. al volgende week konden stoppen met de pil en er nog deze maand aan beginnen, moest hij toch even slikken. Misschien dan toch maar wachten tot juni?Ik zou wel alvast willen stoppen met de pil maar dan opnieuw met condooms aan de slag zie ik toch ook niet zo zitten. En het schijnt dat je libido wel de hoogte ingaat als je stopt met de pil dus onthouding zal ook wel niet lukken zeker?
    Ik hou jullie alvast op de hoogte!
    Tess
  • Hallo meiden,

Hier ben ik weer, nog steeds niet ongi maar ook niet zwanger upset.gif . De test was negatief, het is dus wachten op de duiveltjes ...

Groetjes
    Maryse
  • Hoi Maryse,

Ben je zeker dat je de test niet te snel hebt gedaan? Wan tdan kan het dat het negatief is. Zoniet, niet wanhopen,he, het zal wel lukken. Ik zou zeggen, veel proberen!

Groetjes
    Leen
  • Ik heb ook een wat rond gekeken op de forums , en voor mij was het net hetzelfde als Tess , dus kom ik hoor ok maar eens proberen . Ik ben 35 (bijna 36) en heb al twee kinderen , ik zou nog heel graag een derde willen , dus ben ik gestopt met de pil in april en ben ongi geweest op 4 mei . Ik hoop ook dat we snel zwangerschap verhalen kunnen uitwisselen en dat we elkaar kunnen troosten en aanmoedigen als we niet snel zou gaan . En dat we tips kunnen uitwisselen . Dus meiden we zullen moeten klussen

tot gauw

Greet bigsmile.gif
  • Er komt maar weinig reactie op het forum . Zijn jullie allemaal weg of hebben jullie je bedacht . Ik hoop dat er toch nog reacties komen

slaap wel en maar klussen

Greet
  • Hallo Greet,

Sorry voor de weinige reacties, maar ik kom ook niet elke dag langs hier. De meeste van jullie zijn blijkbaar al moeder dus jullie kunnen me hopelijk wel goede raad geven eens we er aan beginnen. Maar dat zal waarschijnlijk pas volgende maand zijn dus nog even afwachten voor mij!
    Klus ze!
  • Hoi Greet,

Ik kom hier normaal gezien dagelijks, maar gisteren was de computer stuk, dus vandaar...
    Ik ben nog niet "aan het proberen" voor een tweede, maar ik denk dat we niet te lang meer zullen wachten. Ik zit nog wat te twijfelen.

Tot binnenkort
    Leen
  • Hallo meiden,

Gisteren zijn we naar Plopsaland gegaan met onze kleine spruit en ja, je kan het al raden h? ... daar waren die verdomde duivels !!! horror.gif

Normaal dus dat de test negatief was woensdag ... maar nu heb ik ongelooflijk veel buikpijn doordat ik drie dagen overtijd ben geweest ... nu is het uitkijken naar de vruchtbare dagen en hopen dat mijn ventje niet teveel naar het buitenland moet hihi.

Groetjes aan iedereen.
    Maryse
  • Goede middag

Maryse , spijtig voor je maar ja het kan niet altijd dadelijk raak zijn . Dus nu maar uittellenwanner je vruchtbare dagen zijn . Ik hoop dat je toch hebt geamuseert in plopsaland . Ik ben zelf zit in cyclus 1/ dag 6 daar ik dus niet weet hoelang mijn cyclus is, voorzie ik naar vanaf 16 mei mijn vruchtbare periode

Tess, we zullen je wel met raad bijstaan als het nodig is , hoor . Maar als denkt er klaar voor te zijn moet je beginnen , want niet altijd is dadelijk prijs . Het kan soms tegen vallen hoor en dan is verdriet

Groetjes
    Greet thumbup.gif
  • Hallo meiden,

Hier ben ik weer na een rustig weekend baby.gif .

De duiveltjes zijn weer eens weg, hop naar de vruchtbare dagen hihi.

Hebben jullie een leuk weekend gehad ??

Groetjes
    Maryse
  • Hallo iedereen

Mijn weekend is heel goed geweest bigsmile.gif
    Zaterdag ben ik bij mij oudste dochter (bijna 12j)naar een open deur van een school gaan kijken ,want ze moet in sept de groote overstap doen naar het middelbare onderwijs , daarna zijn we met ons twee gezellig gaan shoppen en iets gaan drinken . smug.gif smug.gif Zonder hubbie tongue.gif
    Zondag was moederdag : de kinderen en hubbie hebben me lekker verwent ;gaan brunchen ,wandeling gemaakt en s’avonds uitgaan eten ( lekker Italiaans)
    En het weekend was weer om disappointed.gif

Mischien tot straks <3
  • Hallo,
    Zoals Leen begin ik ook te verlangen naar een 2? kindje en gaan we er in augustus aan beginnen. Onze oudste spruit zal dan ook ??n jaar zijn.
    Dat het maar snel vakantie is...
    Veel succes aan iedereen,
    Caroline
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld