Stoppen met de pil in januari 2008

• het is hier stilletjes. Zelf heb ik ook niet veel te melden. Meisjes doen het goed, ze groeien als kool en Amélie praat meer en meer verstaanbaar goofy.gif . Sta soms versteld dat ze dat woord ook al kent.
    En het liefst zeft ze mij na zoals Voilà, blijkbaar zeg ik dat veel en dus zegt zij ook 'Mana' met dezelfde klemtoon. Hilarisch hé
  • hey Jelana; ja hier ook niet veel te melden wink.gif De jongens worden snel groot vind ik, volgende maand al 2 jaar. Jullie Amelie ook zeker?

Victor zal hier weer veel te veel verwend worden met zijn verjaardag. Tegen dat hij van alle oma's en opa's iets gekregen heeft en dan nog van zijn meter en peter, ... Ik heb uitdrukkelijk gevraagd om geen speelgoed te kopen maar liever iets nuttigs. Hopelijk verstaat de familie het. Hij heeft al zoveel speelgoed en speelt toch bijna alleen maar met zijn auto's, trein, tractor, ... Als er maar wielen aan zitten. smile.gif Heb zomerkleren, schoenen, geld voor een extra autostoel, geld voor een dvdspeler voor in de auto gevraagd. Ben benieuwd wat hij zal gaan krijgen! Geven jullie ook door aan de familie waar ze jullie plezier kunnen meedoen of kom ik nogal opdringerig over?! Hopelijk niet wink.gif

eergisteren was het mijn man zijn verjaardag en vandaag zijn mijn man en ik 11 jaar een koppel! Pff ik word oud!!! goofy.gif en dik van al die taart!

Groetjes!
    lise
  • Jaja lise, Amélie wordt ook 2 jaar.
    Hier heb ik wel wat speelgoed gevraagd maar dan in de aard van zo'n fietsje met twee wielen zonder trappers. Geen idee of ze daar nu al op kan maar het komt wel nog van pas.
    Kledij krijgen ze hier zomaar wel eens als ze blijven slapen bij de grootouders dan gaan ze soms samen shoppen en komen ze in het nieuw terug dus kleren genoeg.

Mijn ouders zijn naar een grote speelgoedwinkel in Brussel geweest want als ze speelgoed gaven moest het iets leerrijks zijn en niet met muziek ofzo van mij dus ik heb ook wel mijn eisen gesteld content.gif .

En van ons krijgt ze nog een zeteltje en een nieuwe kast voor al haar DVD's en boeken.
    Volgende week is het haar feestje JIPEE
  • Wat klagen jullie toch met die jonkies van jullie tongue.gif Mijn zoon is al bijna 2 maand lang 2 jaar!! wink.gif Wat gaat dat toch vreselijk snel he! Pfff..Norah ook al weer een half jaar!

Hier ook niks bijzonders te melden, alles gaat gewoon zn gangetje bigsmile.gif Liam is echt een mannetje zeg, foei wat een pubertje kan dat soms zijn..en op andere momenten zo'n verschrikkelijke (heerlijke) slijmerd hihi. Waar ik trouwens laatst versteld van stond was dat Liam opeens zei: Nola Meisje! (norah meisje!) ik dacht huh? Waarschijnlijk heeft hij dat op gepikt omdat ik wel es meisje tegen Norah zeg, maar even later vroeg ik hem, en Liam dan? Is Liam ook een meisje en toen zei hij nee..Limo Jommetje (hij noemt zichzelf Limo, oftewel: Liam Jongetje!) content.gif En ik merk dat hij momenteel heel erg met kleuren bezig is..vooral groen en blauw kent hij erg goed..allemaal super leuk om te zien hoe hij steeds meer en meer echt kind word, die echt net zoals begint te praten, dat dat dreumes er ook al echt vanaf gaat.. maar ook zoooo jammer..mn kleine ventje word soms veels te snel groot!
  • Stilletjes hier
    Druk met de 2 kids?

Hier eigenlijk niets speciaals te vertellen. Alles gaat zijn gangetje en we genieten van het mooie weer content.gif
  • @ jelana: Goed de kleine Amelie haar verjaardag gevierd? Hier zijn we druk aan t vieren, ze worden toch zo snel groot hé!

Hier gaat alles goed, victor krijgt een serieus eigen willetje, maxim maakt zich dan weer boos dat hij iets niet kan, ja al doende leert men he wink.gif

Groetjes!
  • Hier gaat ook alles zn gangetje..Liam pubert en Norah hangt t ozo schattige zusje uit wink.gif
    Lekker he dit weer!! LENTE!! Zalig!!
    Liam heeft sinds deze week stoepkrijt..nou wat een uitvinding! Mams in de tuin en Liam verplaatst zich zelf nog geen cm en is alleen maar druk met kleuren hahahaha.
  • Hoi hoi,

Wat is het lang geleden dat ik hier nog geweest ben.

Hoe gaat het met jullie?

Met mij alles oké. Ondertussen al een dochter van 2 jaar en 3 maanden.
    Ondertussen vorige maand gestopt met de pil. Nu wacht ik al enkele dagen op mijn maandstonden, die komen maar niet. Heb wel al enkele dagen nu en dan wat krampen in de buik. Ik weet niet wat ik moet verwachten.

Ik wacht nog enkele dagen af.

Groeten Charlotte
  • hey charlotte!

Hier alles goed, morgen wordt victor 2 jaar, ondertussen is er ook al Maxim die reeds 8 maanden oud is.
    Het is hier gezellig druk, een full time job en 2 kleine kindjes maar mij hoor je niet klagen smile.gif

Leuk dat jullie voor een 2e kindje gaan!

Groetjes
    Lise
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld