stoppen met de pil in jan. 2011

• Wie gaat er in het nieuwe jaar voor (nog) een kindje?
    Ik ben nu bezig om mijn doosje van de pil uit te nemen (nog twee strips te gaan) zodat het half januari zal zijn dat ik er mee stop. Ben wel al begonnen met het slikken van foliumzuur, kwestie van dat het al goed in mijn lijf zit tegen dat het zo ver is. Ik kan haast niet wachten om er weer aan te beginnen!
  • hey fleurtje!
    ik en man zijn gisteren tot akkoord gekomen dat we in januari ook terug starten voor een 2de. smile.gif
  • Hey Fleurtje en Tanjake,

Ik heb een zoontje van 8,5 maand en wij gaan ook voor een tweede! Volgende week moet ik men regels krijgen en vanaf dan mag de natuur zijn gang gaan smile.gif Hoop dat het sneller lukt dan bij de eerste, want ik vind die probeer-periode toch wel stresserend hoor.

Groetjes
  • Heb net gebeld naar mijn gynea bigsmile.gif

Op 29/12/2010 verdwijnt mijn spiraal tongue.gif
    wat een mooi begin voor 2011 !!!

grtjs
  • Spannend hé?
    Gisteren zag ik onze droom bijna uiteen spatten... Mijn ventje wil per se dat een volgend kindje ook een eigen kamertje krijgt, en daarom moeten we eerst nog de zolder verbouwen voor een slaapkamer voor ons, het kindje zou dan onze huidige kamer krijgen. Maar gisteren is hij door de sneeuw uitgegleden en hij heeft zijn enkel lelijk gebroken. Hij moet straks nog geopereerd worden en ze denken dat we toch tegen drie maand revalidatie opkijken, als het meezit. Ik vroeg hem of dat nu betekende dat we onze 'plannen' moeten uitstellen, aangezien er van verbouwen dus voorlopig weinig zal in huis komen. En zijn antwoord: "Arwen heeft toch ook de eerste maanden op onze kamer gelegen? Dat is toch ook gelukt?" Tja, op zo'n momenten zie ik hem zoooo graag hé! <3
  • oooh fleurtje!!
    keitof wel! smile.gif
    ja mijn ventje zag in het begin geen kids zitten en nu ons yinte er is eh,hij helpt met alles!kuist,kookt,was,alle ne nieuwe man geworden en met ons pruts gaat hij om alsof hij nooit iets anders gedaan heeft.en ze is zo makkelijk met alles.Normaal gingen we met een 2de beginnen zodra ze een jaar was maar we kunnen beiden niet meer wachten! content.gif
  • Jaaa, de ventjes veranderen nogal hé als ze papa worden! Ik moet zeggen dat de mijne toch wel serieus heeft moeten wennen in het begin. Hij heeft heel erg grote en grove handen, en da's niet zo handig in combinatie met een klein baby'tje. Hij heeft de dag na haar geboorte vast gezeten met zijn vingers in een mouwtje van haar body'ke, en daarna durfde hij niet meer. En ook de verantwoordelijkheid en het inleveren van je vrijheid was toch iets waar hij de eerste maanden wat moeite mee heeft gehad. Ik merk wel dat hij nu veel meer ontspannen is nu ze een peutertje is. En tis een echt papa's kindje!
    Vandaag is Arwen mee geweest op bezoek in het ziekenhuis, en ze werd er echt heel stil van als ze op papa's buik mocht zitten. En een beetje later was hij haar aan het uitleggen dat papa zijn voetje pijn had gedaan en dat de dokter het weer beter gaat maken. Als we naar huis gingen was't al van 'Papa pijn hé? Mag nie hé?' Kei schattig dat ze zo met hem in zit. Maandag mag hij normaal weer naar huis. Ik zal blij zijn, 't is hier zo stil....
  • Hey allemaal,

Ik neem 17 december mijn laatste pil. We gaan voor ons eerste kindje. Wel spannend allemaal. Ik kan niet meer wachten tot het zo ver is.
    Kben zo benieuwd hoe lang we gaan moete proberen en hoe het allemaal gaat verlopen.
  • Even testen of mijn banner werkt.
  • Ik vind niet hoeje die teller moet plaatsen sad.gif
  • Hey Allemaal,

Mag ik mij erbij voegen smile.gif Een tijd geleden hebben mijn vriend en ik beslist om er vanaf januari ook terug voor te gaan smile.gif Het heeft 1.5jaar om zanger te geraken van Louiza, omdat ik heel erg onregelmatig ben. Ik wil het ook zo 'natuurlijk' mogelijk houden, maar sowiso stress je elke keer als je je regels moet krijgen hé smile.gif Ik ben eens benieuwd hoelang het dit keer zal duren, ik probeer er vanuit te gaan dat het weer zolang zal eijn om teleurstelling tegen te gaan smile.gif
    Januari laat ik mij "ontspiralen" haha

Hopelijk zijn we allemaal snel zwanger smile.gif
  • hey allemaal wave.gif

Vandaag is het D-day !! om 17u moet ik bij mijn gynea zijn en gaat mijn spiraal eruit !!! ik ben zo zenuwachtig....

Maar we zitten met een klein probleempje, mss heeft iemand van jullie raad candle.gif
    Ik heb een andere job aangeboden gekregen (financieel veel interessanter!!) en ik heb die job dan ook aangenomen natuurlijk .. maar dat wil zeggen dat ik in dat contract een proefperiode heb zitten van 6maanden !!! En ik begin pas aan die job 15/02 !!
    Ik had gedacht van toch 2 maanden de pil te pakken en pas vanaf maart er vollop voor te gaan, dan heb ik toch wat tijd gehad om mij te bewijzen op dat nieuw werk en want ik denk dat ze er niet mee gaan kunnen lachen als ik ze al na een paar maanden vertel dat ik zwanger ben ... Kan hun ook altijd wel vertellen dat het een "ongelukje" was dat gebeurt toch zovaak tongue.gif

Of denken jullie? zouden jullie je kinderwens in de frigo stoppen tot na die proefperiode? ik ben er toch al 30 en wil er echt niet te lang mee wachten + mijn ventje heeft me ten huwelijk gevraagd en op 02/06/2012 trouwen we... nu mocht ik dan pas zwanger zijn (je weet maar nooit) dan trouwen we enkel voor de wet en later doen we het feest!!

Graag hoor ik jullie mening!!
    grtjs en dikke knuf
  • Hey meiden,

Nu de beslissing is daarstraks genomen HIJ IS ERUIT!!! we gaan er gewoon voor pregnant.gif
    De gynea schoot in de lach toen ik hem vertelde over mijn twijfels ... hij zei dat ik zeker niet de eerste was en ook niet de laatste die voor dit soort dilema komt te staan. Volgens hem mocht ik toch niet op rekenen om gedurende de eerste maanden zwanger te geraken want m'n lichaam moet zich nog aanpassen zonder de spiraal...En dan nog, hij zei mocht je zwanger worden dan geef je mij maar de schuld en zeg maar dat ik je een te lichte pil had voorgeschreven hihih vond ik super van hem !!!
    dus dames vanaf nu gaan we ons vitamientjes nemen en alles z'n gangetje laten gaan... ben eens benieuwd!! candle.gif
    grtjs
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld