Stoppen met de pil in augustus 2010

• Heel mooi bannertje Aliesje, bigsmile.gif

Ik vind dat mijn bannertje serieus opschuift... 25 down 15 to go horror.gif Wat gaat het weer snel... voor ik het weet is dat klein schoppertje geboren <3
    Moeten dringend doopsuikertjes regelen en slaapkamer van Mylan in orde brengen en... nog héél veel werk dusAangepast door Evi op 14/01/2014 22:22
  • Ondertussen al bijna 29 weken! Het gaat vooruit. Nog veel dingen te regelen, daarnet een lijstje gemaakt en ik zal mogen voortdoen geloof ik. Het belangrijkste: een naam kiezen! En voor de rest is het vooral 'administratief' werk, zoals adressen op etiketten drukken, adressen en namen controleren, genodigdenlijst voor de babyborrel controleren en noem maar op. Nog eens prijs vragen bij de drukker, dan doopsuiker zelf vullen, allez... ik ga me niet vervelen de komende 2 maand. Alles moet klaar zijn voor de cerclage er af gaat. Enkel de wieg wordt geplaatst na de verwijdering van de cerclage. Dus nog een goeie 2 maand te gaan he dan. Het wordt spannend.
  • Nog 2 weken en 2 dagen en ik hoef niet meer naar het UZA mocht de bevalling in gang schieten. Vanaf 34 weken mag ik hier in SN bevallen...
  • super he!!! het gaat allemaal vlotjes verlopen, ik voel het gewoon wink.gif
  • hoe maak ik eigenlijk een banner voor Seppe? lukt me precies niet.
  • Jij gaar voor een olifantendracht goofy.gif
    Als je bovenaan links op babyclub duwt, kan je dan op 9maand-banners duwen. Normaal moet het daar wel lukken om 1 aan te maken voor Seppe
  • het komt heel erg dicht bij he nu <3

Nog efkes en dan heb ik weer zo'n klein boeleke vast <3 <3

can't wait
  • Ik denk dat ik gisteren een eisprong gehad heb.
    Zaterdag had ik een positief testje en sinds gisterenmiddag zo'n pijnlijke borsten.
    Dat lichaam van mij blijft toch iets raars he!
  • Ik kom ff piepen naar mijn banner <3
  • ik kan mijn bannertje bijna vervangen... <3
  • Ja Evi, wie weet woensdag al goofy.gif
  • wie weet goofy.gif
  • inderdaad morgen (woensdag) dus bored.gif
  • Smoorverliefd <3
  • Mooie banner! Ik ben de volgende bigsmile.gif
  • ja hoor, you're next! bigsmile.gif
  • banner lukt niet meer?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld